Camping Julianadorp aan Zee

Camping Julianadorp aan Zee
9,2

6 reviews over Camping Julianadorp aan Zee in het Nederlands

Voor een verblijf op een camping aan de kust met eigen tent is het belangrijk houten haringen te gebruiken bij het vastzetten van uw tent

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Schitterende camping. Ruime plaatsen.

Tenk,
21-8-2018

Mooie ruime plekken. Mooi, schoon sanitair gebouw. De camping ligt gunstig. Dicht bij het strand. Op 500m. van centrum Julianadorp. Ester een vriendelijk gastvrouw, geeft veel info over wat er te doen is in omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

Complimenten

Jaco Bongers,
16-8-2018

Camping is net nieuw. Esther (eigenaresse)doet er alles. Complimenten om op zo'n jonge leeftijd zoiets neer te zetten. Camping is prachtig gelegen, vlak bij strand. Mooie fiets en wandelroutes mogelijk. Dit wordt een geliefde minicamping!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne camping

Inge,
12-8-2018

Een fijne camping om te verblijven. Een vriendelijk ontvangt bij aankomst op de camping, voldoende activiteiten in de buurt en op de camping zelf. Het heeft een mooie ligging en is dicht bij het strand. Ook heeft de camping een mooi, en vooral schoon sanitair gebouw en ruime staanplaatsen met water, stroom en een afvoer.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Uitstekende camping

Aad en Ellen,
5-8-2018

Een nieuwe (juli) geopende camping aan zee, mooi grasveld en zeer ruime plaatsen. Water, elektra en afvoer bij de plaats zelf. Broodjes op bestelling. Mooi strand op 10 min. fietsen. Zeer vriendelijk ontvangst, kortom niets te klagen. Omdat de camping net gestart is was er nog geen wifi maar dit was voor ons geen enkel probleem. Heel veel succes met jullie camping!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische camping en komen hier graag terug

K.J van der Zwan,
6-7-2018

Recent geopende nieuwe camping met voortreffelijke accommodatie met uitermate vriendelijke camping eigenaresse. Prima gelegen tussen strand en centrum van Julianadorp langs kanoroute.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Julianadorp aan Zee in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Julianadorp aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.