Vakantiepark Hogenboom Villaparc Duynopgangh

Prima verblijf

G.J. van Langen,
13-11-2018
  • Activiteiten7

Mooie en ruime accommodatie. Fijne omgeving

Toch wel wat overlast

Beppie,
11-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Heerlijk ruime woning gehuurd (nummer 4), alles was aanwezig wat je maar nodig hebt. Zelfs fietsen. Op loopafstand van het strand en de prachtige duinen

We hebben alleen veel overlast gehad van mieren in de woning, ze waren niet buiten te houden. En de hangjongeren op de vlonder dicht bij de woning zorgden voor geluidsoverlast in de late uurtjes.

De schoonmaak van de woning was oppervlakkig, een flinke schoonmaakbeurt is geen overbodige luxe.

Ga niet!

Kollenburg,
24-6-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten5

Zeer slecht!! Hele slechte service, onvindbaar. De bedden zijn om te huilen, zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt. Schimmel in de voegen op de badkamer, zelfs nog 2 haren gevonden bah! Verder verkeerde het huisje en de spulletjes, meubels, allemaal in erg slechte staat! Er zaten nog allerlei haren op het dekbed. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Een tip: boek hier niet!

jammer

Cobus,
2-10-2017
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1

Kansloos 8 persoons huis. Receptie ligt niet op het park, slechte bewegwijzering waardoor we op het naastgelegen park terecht kwamen. Ons huis bleek bewoond, maar we zaten op het verkeerde park. Vreemd genoeg paste onze sleutel gewoon op de verkeerde woning, slechte zaak. Bedden een drama, matras mag de naam matras niet hebben, daarnaast zijn de bedden compleet doorgezakt. In de badkamer boven, douchen in bad, geen bevestiging voor douchekop en geen scherm of gordijn. Puinhoop gegarandeerd en erg gevaarlijk ook. In de keuken geen vriezer aanwezig, rekjes in de combimagnetron ontbreken, dus broodjes bakken met hindernissen. Huis is oud waardoor hier en daar schimmel in de badkamers zit. Zithoek voor 6 personen op 2 compleet kansloze banken.

Meubilair is zowiezo dringend aan vervaging toe. Audioset met casettespeler is veelzeggend voor de toestand van dit huis.

Strand dichtbij. geen faciliteiten op het park, Wel heel erg rustig. Veel particulier bezit.

uitermate geschikt voor pensionado's

Yvon,
20-8-2017
  • Activiteiten5

geen faciliteiten voor kinderen dus uitermate geschikt voor de rustzoeker

Nooit meer villa Hoogenboom

Mike,
4-4-2017
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4

Wat een teleurstelling deze ' villa'. Nr 3 op dit park.

2 hoofdzaken welke verblijf bederven:

1: douchestang ontbreekt in douche, dus maar douchen in bijkeuken, waar de stang ook defect is

2: 2 persoonsmatras met 1 persoonsbeddegoed? Wel aparte villa ervaring dus apart slapen en slecht douchen !

Verder nog wat zaken als

3: bestek en borden: fam. is een graag geziene gast bij de kringloop (eigenaar)

4: tuinmeubilair is ook 2e hands?

5: losse armleuning trap :

6: geen brandmelders ??

7: kapotte muren en vegen erop.

Hoofdzaken gemeld bij Hoogenboom op zondag , echter kennelijk hadden we noodnummer moeten bellen? Wordt niet netjes afgehandeld . Zijn weer thuis met een goede douche en bed!

Nooit weer

• Activiteiten7

Fantastische week gehad, huis was van alle gemakken voorzien! Enige minpunt dat er op het park niks voor kinderen is. Wel genoeg uitstapjes te maken in de omgeving.

Gewoon geweldig, wij komen zeker terug.

C. de Vogt
9-4-2016
  • Activiteiten7

Geen minpunten! Heerlijk dicht bij het strand en gewoon genoeg te doen in de omgeving! Huisje was goed schoongemaakt en van alle gemakken voorzien. Nadeel, receptie 900 m verderop. Personeel receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

rustige en vriendelijke ligging

mw
2-5-2015
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

in de maand april enkele weken verbleven op dit rustige park.

bungalows zijn erg ruim van binnen; prima schoonmaak en veel plezier gehad van de aanwezige wasmachine.

zaten in bungalow nr. 4 aan de straatkant/water en omdat het in het voorseizoen nog erg rustig was, had je hierdoor meer het idee dat het een levendige ligging had.

deze bungalow heeft prima internet-verbinding.

Wij komen zeker weer terug!

R. Buis
11-3-2015
  • Onderkomen10

Heerlijk park, oase van rust. Ruim opgezet en ligging onder de duinen. Huisje was schoon en netjes, heerlijke bedden. Minpuntje, receptie ligt 900 meter verderop. Receptioniste erg aardig en behulpzaam. Wij hebben genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Villaparc Duynopgangh in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Villaparc Duynopgangh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.