Vakantiepark Hogenboom Villaparc Duynopgangh

Vakantiepark Hogenboom Villaparc Duynopgangh

6.2Voldoende

Nederland, Noord-Holland, Julianadorp aan Zee

Op vakantie geweest naar Hogenboom Villaparc Duynopgangh?

6.2Voldoende

Meer vakantiepark info

34 reviews over Vakantiepark Hogenboom Villaparc Duynopgangh

• 2019
    6Fam. Scholtes07-05-2019

Dit huis niet meer in de huidige staat.

Zeker niet het 8 persoons huis huren.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 16-05-2019

Bedankt voor de beoordeling, familie Scholten.

We vinden het jammer dat het verblijf niet naar wens is geweest en onze excuses hiervoor!

Ondanks deze ervaring hopen we je nog een keer op een van onze parken te mogen begroeten, we zullen er alles aan doen om een volgend verblijf naar wens te laten verlopen.

Groetjes, Annemarie

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8G.J. van Langen13-11-2018

Prima verblijf

Mooie en ruime accommodatie. Fijne omgeving

Bedankt voor je review.

Dat is precies wat we onze gasten willen aanbieden, een fijn en ontspannen verblijf. Komen jullie nog een keer terug naar de Duynopgangh? Graag tot ziens!

Gereisd met partner in november 2018

• 6Beppie11-08-2018

Toch wel wat overlast

Heerlijk ruime woning gehuurd (nummer 4), alles was aanwezig wat je maar nodig hebt. Zelfs fietsen. Op loopafstand van het strand en de prachtige duinen We hebben alleen veel overlast gehad van mieren in de woning, ze waren niet buiten te houden. En de hangjongeren op de vlonder dicht bij de woning zorgden voor geluidsoverlast in de late uurtjes. De schoonmaak van de woning was oppervlakkig, een flinke schoonmaakbeurt is geen overbodige luxe.

• 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Bedankt voor je review, Beppie.

Fijn dat jullie op zich tevreden zijn over jullie accommodatie en genoten hebben van de mooie ligging. Je feedback betreft de schoonmaak, mieren en hangjongeren hebben wij doorgegeven. Als tip willen we je meegeven dit de volgende keer aan de receptie te melden, zodat het nog tijdens je verblijf naar tevredenheid wordt opgelost. Graag tot ziens op één van onze parken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 3Kollenburg24-06-2018

Ga niet!

Zeer slecht!! Hele slechte service, onvindbaar. De bedden zijn om te huilen, zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt. Schimmel in de voegen op de badkamer, zelfs nog 2 haren gevonden bah! Verder verkeerde het huisje en de spulletjes, meubels, allemaal in erg slechte staat! Er zaten nog allerlei haren op het dekbed. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Een tip: boek hier niet!

• 5Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Bedankt voor je review.

Wat vervelend dat jullie verblijf niet naar wens is geweest en onze excuses hiervoor. Uiteraard behoort iedere accommodatie bij aankomst schoon en in orde te zijn. Hebben jullie dit ook direct gemeld bij de receptie, zodat er een passende oplossing kon worden aangeboden? We hopen jullie ondanks deze ervaring toch nog een keer op één van onze parken te mogen begroeten voor een betere ervaring! Graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

4Cobus02-10-2017

jammer

Kansloos 8 persoons huis. Receptie ligt niet op het park, slechte bewegwijzering waardoor we op het naastgelegen park terecht kwamen. Ons huis bleek bewoond, maar we zaten op het verkeerde park. Vreemd genoeg paste onze sleutel gewoon op de verkeerde woning, slechte zaak. Bedden een drama, matras mag de naam matras niet hebben, daarnaast zijn de bedden compleet doorgezakt. In de badkamer boven, douchen in bad, geen bevestiging voor douchekop en geen scherm of gordijn. Puinhoop gegarandeerd en erg gevaarlijk ook. In de keuken geen vriezer aanwezig, rekjes in de combimagnetron ontbreken, dus broodjes bakken met hindernissen. Huis is oud waardoor hier en daar schimmel in de badkamers zit. Zithoek voor 6 personen op 2 compleet kansloze banken. Meubilair is zowiezo dringend aan vervaging toe. Audioset met casettespeler is veelzeggend voor de toestand van dit huis. Strand dichtbij. geen faciliteiten op het park, Wel heel erg rustig. Veel particulier bezit.

• 1Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Yvon20-08-2017

uitermate geschikt voor pensionado's

geen faciliteiten voor kinderen dus uitermate geschikt voor de rustzoeker

• 5Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 3Mike04-04-2017

Nooit meer villa Hoogenboom

Wat een teleurstelling deze ' villa'. Nr 3 op dit park.

2 hoofdzaken welke verblijf bederven: 1: douchestang ontbreekt in douche, dus maar douchen in bijkeuken, waar de stang ook defect is

2: 2 persoonsmatras met 1 persoonsbeddegoed? Wel aparte villa ervaring dus apart slapen en slecht douchen !

Verder nog wat zaken als 3: bestek en borden: fam. is een graag geziene gast bij de kringloop (eigenaar) 4: tuinmeubilair is ook 2e hands? 5: losse armleuning trap : 6: geen brandmelders ?? 7: kapotte muren en vegen erop.

Hoofdzaken gemeld bij Hoogenboom op zondag , echter kennelijk hadden we noodnummer moeten bellen? Wordt niet netjes afgehandeld . Zijn weer thuis met een goede douche en bed!

Nooit weer

• 4Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met partner in april 2017

• 8Lisa19-08-2016

Geweldig mooie villa's dichtbij strand

Fantastische week gehad, huis was van alle gemakken voorzien! Enige minpunt dat er op het park niks voor kinderen is. Wel genoeg uitstapjes te maken in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9C. de Vogt09-04-2016

Gewoon geweldig, wij komen zeker terug.

Geen minpunten! Heerlijk dicht bij het strand en gewoon genoeg te doen in de omgeving! Huisje was goed schoongemaakt en van alle gemakken voorzien. Nadeel, receptie 900 m verderop. Personeel receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8mw02-05-2015

rustige en vriendelijke ligging

in de maand april enkele weken verbleven op dit rustige park. bungalows zijn erg ruim van binnen; prima schoonmaak en veel plezier gehad van de aanwezige wasmachine. zaten in bungalow nr. 4 aan de straatkant/water en omdat het in het voorseizoen nog erg rustig was, had je hierdoor meer het idee dat het een levendige ligging had. deze bungalow heeft prima internet-verbinding.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in april 2015