Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana

Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana
7,5

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Strandslag Juliana voor je op een rij gezet:

42 reviews over Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana in het Nederlands

Met jonge kinderen

top!

R.
31-7-2008
  • Onderkomen8

Aanrader!Mooi park op loopafstand van zee en geweldig voor kinderen!

Mooi schoon appartementencomplex en ruim we waren met 6 pers. in een appartement 2 hoog met wijds zicht.De zee is lekker dichtbij.De fietsen kun je beter bij de buren huren bij de midgetgolf is veel goedkoper! Een supermarkt op 1 1/2 km. Maar wij als hondeliefhebbers vonden dat er buiten wel erg veel poep lag die niet opgeruimd werd.

2007

een gezellig park, super rustig

Fam. Hansen
    17-8-2007

een gezellig park, super rustig. Lekker dichtbij zee, en een leuke omgeving. Ook voldoende te doen voor de jeugd. Wij hebben een super vakantie gehad!

• Onderkomen7

De hoge score voor dit park begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed. Wij zijn voor onze zomervakantie twee weken naar dit park geweest. Allereerst onze positieve bevindingen. Het is net onderhouden, de huisjes zijn ruim en schoon en de ligging t.o.v. het strand is ideaal. Dan onze negatieve bevindingen. Het park wordt voor 95% bezet door Duitsers. Niets ten nadele van onze oosterburen, maar als ik ze in zo'n grote getale wil zien, ga ik wel naar Duitsland op vakantie. Bijkomend nadeel is dat je door personeel van het park regelmatig in het Duits wordt aangesproken en er alleen Duitse kranten verkrijgbaar zijn! Verder is de receptie erg karig ingericht m.b.t. informatiemateriaal. De Park Plaza verdient deze naam echt niet. Deze veredelde kantine wordt veelal bezet door minderjarig personeel dat overigens wel haar best doet. Ons huisje was weliswaar schoon doch het assortiment pannen (geen braadpan!) en servies was beperkt en zeer gedateerd.

zeer netjes park ,mooie huisjes met alles erop en eran

fam boersma
    6-4-2007

zeer netjes park ,mooie huisjes met alles erop en eran ,voor herhaling vatbaar!!!!!

• Onderkomen10

mooi verzorgd park vlak achter de duinen voor herhaling vatbaar!!!!!!

hele nette huisjes met alles erop en eran.

Een prachtig, particulier huisje met veel luxe en brandschoon. De ligging van het park is geweldig, je hoeft de weg maar over te steken of je loopt de duinen al in. Het park oogt leuker dan het landal park erachter, speelser van opzet en leuke kleuren. Ook dichterbij de zee.

Dit park is echt een aanrader.

2006

Leuk bungalowpark, op loopafstand van zee

P. Verhoeven
    18-10-2006
    • Onderkomen7

Leuk bungalowpark, op loopafstand van zee. Voor de kinderen is de waterspeeltuin (bij mooi weer) erg leuk. Het is wel vreemd dat de verschillen in de huurprijzen zo groot zijn - onze buren (zelfde type huisje) hadden ruim € 300 minder betaald. Beetje doorzoeken kan dus lonen.

• Onderkomen10

Geweldig park, zeer dicht bij zee, zwembad op loopafstand in andere park met kortingsbonnen. Geweldige speeltuin voor de kinderen. Goede restaurants in de buurt: WOK, strandpaviljoen en op het park zelf.

Geweldig leuk park, ideaal voor kinderen, heel dicht bij het strand. Broodjesservice natuurlijk hartstikke makkelijk en maakt het vakantiegevoel compleet. Verder alles keurig verzorgd en netjes. Top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.