Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana

Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana
7,5

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Strandslag Juliana voor je op een rij gezet:

42 reviews over Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima lokatie

J. Mulder
31-7-2010
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Appartement op 1e verd. Prima lokatie vlakbij duinen en zee. De weg over en je bent bij het strand.

Alleen was het erg warm in de slp kmr en daar is geen raam om open te zetten.

Wij komen hier zeker een keer terug!!

Goed gelegen, vlak aan zee

Fam Hoiting
8-6-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We zaten in een huisje, gehuurd via een privé-adres. Service van het park zelf was nihil. Geen animatie buiten het seizoen. Huisje zelf was goed.

• Activiteiten2
  • Onderkomen10

wij zijn hier met zijn 8 en geweest plus 2 honden we hadden appartement 2 en 3 prachtige appartementen echt niks om aan te merken vlakbij zee heerlijk voor de honden een heerlijk wokrestaurant echt super allemaal er is een zwembad op 15 min lopen maar die is vrij klein en beetje te duur vind ik voor 8 man elke keer dus dat was 1 keer.en wat heel jammer was dat de skelterverhuur weer van een ander bedrijf was dan de receptie en we vroegen hoe laat hij op zondag open was en ze zeiden rond 10 uur is daar altijd iemand dus ik beloof het aan mijn 2 neefjes dat ze van mij een skelter mogen huren maar we zijn er wel 4 of 5 keer geweest maar t hek bleef op slot en toen we dit de vertrekdag aan de receptie vroegen zei de vrouw ja in de winter zijn ze dicht denk ik ja wat moet je daar nu mee ,echt jammer zo en het was nog herfstvakantie heel sneu voor de boys dus dat mag wel wat uitgebreider

nooit meer

Gerry Giesen
16-8-2009
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Wij zaten in albatros 6,dit huisje is nogal verwaarloosd,moest met een zakmes de takken bij de ingang weg snijden om fatsoenlijk naar binnen te komen.

De side van hoogenboom vind ik ook nogal misleidend,er zouden 2 fietsen bij de bungalow zijn,maar er was niks,alleen een schuur die verschrikkelijk stonk.

Verder is 99 % duitser,niet dat ik wat tegen duitsers hebt,maar dit was te veel.

Er staat ook constant een harde wind,wat ook niet zo aangenaam is.

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Goede prijs kwaliteit verhouding, leuk park, veel te doen voor kinderen, dichtbij het strand, in een woord geweldig!! Leuke en gezellige dorpjes in de buurt zoals Callansoog. We hebben een top vakantie gehad en komen zeker weer terug op vakantiepark Strandslag!

Super complex

Jan en Janine
14-7-2009

Wij verbleven in het appartementencomplex met uitzicht op de camping. Ontzettend mooi appartement, heel compleet en zeer netjes. Wat ik heb begrepen zijn de appartementen van verschillende eigenaren, dus dit kan verschillen. Het complex ligt direct aan de kustweg, even door de duinen lopen en je bent gelijk op het mooie strand. De bowling onder het complex is ook super. Wij komen hier zeker terug!

2008

Prima locatie.

Fam Alberts-Polder
20-9-2008
  • Onderkomen7

Wij zijn net terug, prima appartement, schoon en netjes ingericht. Nadeel: Duiven op het dak die graag 's nachts lawaai maken, de slaapkamer was erg warm er kon geen raam open naar buitenlucht en er was veel te weinig bestek!

's morgens om 7.00 uur waren ze met deuren aan het slaan, het gebouw is gehorig!

Maar qua locatie top!!!

Nette appartementen

Wendy en Christel
14-9-2008

Net park, nette appartementen.

Ligging is ideaal, je hoeft alleen de weg over te steken en dan ben je bij zee!

Dorpje zelf is niet echt gezellig, wel kun je goed uitwijken naar plaatsen ernaast.

Leuk bowlingcentrum op het park.

Prima vermaakt!

Mooie omgeving

Mirjam
    6-9-2008

Mooi 2/4 pers appartement op 3 hoog. Uitzicht op de duinen. Schitterend weer gehad. Mooie fietsroutes. Dagje Texel is een aanrader.

Het is een gemiddeld park

Fam v.d Kruk
    24-8-2008
    • Onderkomen6

Wij hebben over het algemeen een leuke vakantie gehad. Het park is lekker rustig. Vlak aan het strand. Er zijn veel eetgelegenheden. En er zijn genoeg winkels in de buurt. Golden wok palace is een aanrader.

We hebben ook nog wel een paar minpunten.

Het huisje was niet echt schoon Het toilet was niet schoon. de vloeren waren wies. Op de kookplaat zaten nog etensresten.

En er zijn erg veel duitsers. Op park en omgeving veel te doen.

Al met al is het een goed park. Alleen de schoonmaak kan beter!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.