Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana ****

Anita Meems
6-8-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Vakantiepark Strandslag Juliana in Julianadorp aan Zee is een echte aanrader. Heerlijk dicht bij de zee, even de weg oversteken heerlijk door de duinen wandelen en hup je bent bij de zee. Mijn man en ik zijn er met onze twee kinderen ( 6 & 3 jr. ) geweest en die hebben we niet gehoord. Bij het restaurant op het park kun je heerlijk eten voor een goede prijs. Bij paal 6 aan het strand is het ook heerlijk eten, maar daar betaal je wel voor!!

Wij zaten in een appartement en het is een echte aanrader ( moet er wel bij zeggen dat de bedbank in de kamer voor geen meter slaapt!!!!, maar matras op de grond en je slaapt heerlijk ) Kortom wij hebben een heerlijke midweek gehad in Julianadorp aan Zee. De dagen zijn ons om gevlogen.

En we komen zeer zeker weer een keer terug!!!!!