Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana

Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana
7,5

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Strandslag Juliana voor je op een rij gezet:

48 reviews over Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana in het Nederlands

Verblijf goed.

Damesgroep
2-10-2017
  • Onderkomen8

Houd er rekening mee dat je het huisje na afloop van het verblijf schoon achterlaat.Dat houd in[vegen,bank afborstelen,matrassen afborstelen,enz.Je betaald schoonmaakkosten,maar tevens word er verwacht dat je het bovenstaande uitvoerd,anders wordt je gekort op de borg die je betaald.Dit hebben wij in September zo ervaren.Dit is een fijne bron van inkomsten voor Strandslag!

Komen terug.

R. Wilms
28-4-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi groot appartement met zicht op de duinen.

Dit nooit meer. Wil iedereen waarschuwen

Linssen
9-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Hadden appartement gehuurd nr 97. In een woord vreselijk. Stoffen bank die vol zand, hondenharen en vreemde vieze vlekken zat. Overal haren op de grond. Onder glasplaat op tafel alleen viezigheid.Loshangende lampen, ventilatieroosters zwart van stof en spinnewebben. Matrassen waar je het geen nacht op uit houdt. Kinderkamer waar de kast los tegen de muur staat (heel gevaarlijk). Terrasje 10 meter vanaf de parkeerplaats keuken en terrasstoelen met gebroken rugleuning. Meteen rechtsomkeer gemaakt richting receptie zelfs personeel van TD vond het niet kunnen om zoiets te verhuren en na aandringen huisje in ander park gekregen. Dus kom op voor je recht!

Ferienpark TOP - Haus FLOP

Familienurlaub Julianadorp
19-7-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Liebe zukünftigen Urlauber von Julianadorp,

gerne möchten wir auf diesem Weg unsere objektiven Erfahrungen unseres Familienurlaubes wiedergeben. Dünenlandschaft, Strand, Meer, Außengelände des Ferienparks…einfach traumhaft. Wir würden jederzeit wieder dort unseren Urlaub verbringen, aber nicht mehr in diesem Ferienhaus. Informiert haben wir uns über das Ferienhaus über das Portal ferienwohnungen.de. Dort war es die Objekt Nr.: 212. Leider war üner das Portal eine objektive Bewertungsabgabe nicht möglich, weil die Vermieter entscheiden dürfen, ob es veröffentlicht wird oder nicht. Ob so eine neutrale Bewertungsplattform ermöglicht wird, bezweifle ich. Aber nun zu unseren Eindrücken:

Vorteile:

- Garten war gepflegt

- Küche war genügend eingerichtet

- Haus war ausreichend sauber

Nachteile:

- Direkt gegenüber dem Haus ist der Sammel-Müllplatz. Dies konnte man, gerade wenn es heiß war, gelegentlich riechen

- Waschmaschine vorhanden, funktioniert aber nur, wenn man Geld einwirft. Dies hat uns sehr verwundert und wir empfanden es als unfair, weil man weder in der Anzeige noch im persönlichen Gespräch uns darauf hingewiesen hat

- Für unseren Geschmack etwas altmodisch eingerichtet

- Aufgrund der Ameisenplage sind überall sowohl Köder aufgestellt, als auch chemische Kügelchen als Gift lose, z.B. auf der Terrasse, gestreut. Für unseren 2-Jährigen Sohn, der gerne mal auf Erkundungstour geht, empfanden wir dies als äußerst bedenklich

- Kein W-Lan oder andere Internetverbindung im Haus (Standard, lt. Nachbarn, in den anderen Ferienhäusern im Park)

- Kein Grill vorhanden (Standard, lt. Nachbarn, in den anderen Ferienhäusern im Park)

- Überall zahlreiche Zetteln verteilt, wie man sich im Haus zu verhalten hat. Man fühlte sich stark eingeschränkt

Doch das größte Ärgernis kam eine Woche nach unserem Urlaub mit einem Anruf der Vermieterin. Uns wurde vorgeworfen, dass eines unserer beiden Söhne in das Bett uriniert hätte und dort nun ein Urinkranz sei. Unser 2-Jähriger Sohn trägt nachts eine Windel und unser 6-Jähriger ist bereits seit Jahren trocken. Auf der Matratze lag bereits eine Unterlage der Vermieterin und wir haben sicherheitshalber noch eine Unterlage zusätzlich draufgelegt. Es hätte also bei einem Pippiunfall (gab es aber nicht) nichts auf die Matratze kommen können. Wir empfanden es als absolute Dreistigkeit, dass eine ganze Woche nach unserem Urlaub, obwohl bereits eine andere Familie mit Kleinkind dort ihren Urlaub verbracht hat, uns dies vorgeworfen wurde. Auf unser Drängen hin haben wir nun nach langem hin und her doch unsere Kaution wieder bekommen.

Heerlijke week gehad

Herman Janssen
5-1-2016
  • Onderkomen10

Wij hebben alles als goed ervaren. De ligging van de appartementen, net achter de duinen. Ruime appartementen, de vriendelijkheid van het personeel, super!!!.

Goede ligging

Groot
23-8-2014
  • Onderkomen10

Mooi park. Leuk bij het strand.

Fijn park

Annelies en Cor
8-7-2013
  • Onderkomen8

Goed en ruim appartement,ligging vlak aan zee,wij komen zeker terug.

• Onderkomen8

We hebben genoten van een goed appartement met prachtig uitzicht op de duinen. Op loopafstand van de zee en het strand. Heerlijk rustig in de voorzomer en ook nog prettig geprijsd.

Eigenlijk moeten we geen reclame maken maar dit heerlijke plekje voor onszelf houden.

Super vakantieappartement!!

Henri
8-10-2012
  • Onderkomen8

Hogenboom Strandslag springt er voor ons echt uit!!

Nog nooit zo'n schoon park en appartement meegemaakt! Wij verbleven in een 4-6 p appartement. Super ligging, 7 minuten lopen en je staat op het strand!! Het appartement was echt super schoonhgemaakt. Dit geldt ook voor het park! Veel parkeergelegenheid en erg aardige dames bij de receptie. Kortom, echt een aanrader als je een weekje echt tot rust wilt komen!! De volgende vakantie hebben wij alweer geboekt!!

Geweldige midweek gehad

Anita Meems
6-8-2012
  • Onderkomen10

Vakantiepark Strandslag Juliana in Julianadorp aan Zee is een echte aanrader. Heerlijk dicht bij de zee, even de weg oversteken heerlijk door de duinen wandelen en hup je bent bij de zee. Mijn man en ik zijn er met onze twee kinderen ( 6 & 3 jr. ) geweest en die hebben we niet gehoord. Bij het restaurant op het park kun je heerlijk eten voor een goede prijs. Bij paal 6 aan het strand is het ook heerlijk eten, maar daar betaal je wel voor!!

Wij zaten in een appartement en het is een echte aanrader ( moet er wel bij zeggen dat de bedbank in de kamer voor geen meter slaapt!!!!, maar matras op de grond en je slaapt heerlijk ) Kortom wij hebben een heerlijke midweek gehad in Julianadorp aan Zee. De dagen zijn ons om gevlogen.

En we komen zeer zeker weer een keer terug!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Strandslag Juliana scoort een 7.52 uit 10 op basis van 48 reviews.