Camping Hoeve Ons Lust

93 reviews over Camping Hoeve Ons Lust

• 2019
    10fam. Färber21-09-2019

Fantastische boeren top camping

boeren camping waarvan de man bollenteler is en zijn echtgenote met veel liefde en betrokkenheid de camping bestiert. De camping ligt tegenover de duinen amet zeer schoon en nieuw sanitair en ligt op fiets afstand (4km) van Julianadorp en de supermarkten. Op loopafstand (ca.400m) sta je op het strand en het fietspaden netwerk begint op 50m van de camping. De bushalte tegenover de camping. s’Morgens is er broodjes service, ook altijd makkelijk. Wel is het een zeer geliefde camping dus bespreken is zeker een pré.

Gereisd met partner in september 2019

• 9sander11-06-2019

gezelligheid gemist , omdat er veel duitsers zijn

dicht bij strand , goede fiets paden

Gereisd met partner in mei 2019

• 10T.kogelman05-05-2019

Super

Wat een vriendelijke eigenaren en wat een service we hebben een heel prettig verblijf gehad Hebben erg genoten van fiets en wandel tochten Het was allemaal super schoon Komen zeker terug en dan wat langer

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Martin Renses29-12-2018

Kan niet beter deze camping in Julianadorp

Deze camping is een rust plaats voor de mens

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Annet te Brinke03-06-2018

Prachtige camping, prima onthaal, goed sanitair. Gelijk weer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10B Pestman09-12-2017

Prachtige camping aan zee

De ligging is perfect , goed en schoon sanitair en vriendelijke mensen

Gereisd met partner in juli 2017

• 9vann der Wiel05-11-2017

Geweldige plaats alles aanwezig

Alles wat een camperaar nodig heeft en schoon. Heerlijk bij de duinen en de zee

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8ben van rooijen29-10-2017

Mooi plaats, schoon sanitair, vriendelijke mensen

Mooie plaats gelegen aan het strand

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Lisa Molenaar23-10-2017

Het is een geweldige mooie locatie ,strand ,bos en winkelfaciliteiten in de directe omgeving. kleinschalig dus lekker rustig , met zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Bert Temmink25-08-2017

Fantastische mini Camping

Camping Hoeve ons Lust is gelegen in Julianadorp aan zee. De camping heef ongeveer 25 plaatsen en met super schoon sanitair dat centraal is gelegen. Diverse soorten brood(jes) zijn een dag van te voren, voor 19.00 uur te bestellen. De beheetder is behulpzaam en bijzonder vriendelijk. Het strand is ong. 10 min. lopen, even de duinen door en je bent er. Reataurants zijn te vinden op fietsafstand in Julianadorp en den Helder. Ook meerdere supermarkten zijn te vinden in Julianadorp. Niet geweten dat de Kop van Noor Holland zoveel te bieden heeft.

Gereisd met partner in augustus 2017

4 tips over Camping Hoeve Ons Lust

• josenmiekehendriks, 23-06-2013

wij zijn vanuit de camping naar de marinedagen geweest, dit kan per fiets via de duinen, ongeveer een 40 min fietsen. maar ook per auto is dit geen probleem. tevens hebben wij gegeten bij de steakhous de duinoord, hier kom je langs als je met de fiets naar den helder gaat of auto. aanrader om daar te gaan eten, wel vooraf reserveren ivm drukte.maar heerlijk gegeten.

• H.Bergstra, 10-05-2014

Ligt wel dicht aan de kustweg (wij stonde tegen de weg aan, dus je kunt kiezen voor een andere staanplaats)) en met een zekere regelmaat komen er helikopters over.(ik denk een vaste vliegroute) Maar ook dit went.

• anke, 12-09-2012

Aan te raden: bezoek aan musea in Den Helder en bezoek aan Texel. Voor mensen met honden: Een prachtig en groot hondenlosloop-natuurgebied vind je op 5 minuten per auto: in de Donkere Duinen, ten zuiden van Den Helder.

1 vraag over Camping Hoeve Ons Lust

• Teuni v Hemert, 14-04-2018

Plek

Goedemiddag , Heeft u dinsdag 17 april T/m donderdag 19 april nog plek om te staan met onze caravan

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig