85 reviews over Camping Hoeve Ons Lust in het Nederlands

fantastisch

Ten Anker, 22-1-2018

We hebben weer geboekt, nu als de bollenvelden bloeien. Vorig jaar voor het eerst. Het sanitair was top! Ruim, schoon, en zonder muntjes en daar zoeken we altijd op uit. Het was er heerlijk rustig, grote plaatsen en we wandelden heel vlot naar zee met onze hond. Door de duinen is het mooi fietsen. Al met al, een dikke tien voor de eigenaren.

Prachtige camping aan zee

B Pestman, 9-12-2017

De ligging is perfect , goed en schoon sanitair en vriendelijke mensen

Geweldige plaats alles aanwezig

vann der Wiel, 5-11-2017

Alles wat een camperaar nodig heeft en schoon. Heerlijk bij de duinen en de zee

Mooi plaats, schoon sanitair, vriendelijke mensen

ben van rooijen, 29-10-2017

Mooie plaats gelegen aan het strand

Fantastische mini Camping

Bert Temmink, 25-8-2017

Camping Hoeve ons Lust is gelegen in Julianadorp aan zee. De camping heef ongeveer 25 plaatsen en met super schoon sanitair dat centraal is gelegen. Diverse soorten brood(jes) zijn een dag van te voren, voor 19.00 uur te bestellen. De beheetder is behulpzaam en bijzonder vriendelijk. Het strand is ong. 10 min. lopen, even de duinen door en je bent er. Reataurants zijn te vinden op fietsafstand in Julianadorp en den Helder. Ook meerdere supermarkten zijn te vinden in Julianadorp. Niet geweten dat de Kop van Noor Holland zoveel te bieden heeft.

Een prima camping met vriendelijke beheerders

H Lamberts, 5-8-2017

In de zomertijd is het bedrijf druk met het sorteren verwerken etc van de tulpen bollen. Dat geeft soms veel lawaai.

Omdat de camping vlak bij De Kooy ligt komen er vaak helikopters over. De eersten om 7.00 s 'morgens. Daar wordt je wakker van.

Het is een gezellige camping. Schoon sanitair. Vriendelijk beheerders.

niet meer

fam staal, 4-8-2017

het was een mooie camping goed sanitair was uitstekend brand schoon ,maar voor je rust is het minder in alle vroegte tractoren vrachtwagens op het erf vak naast de camping vroeg wakker niet even uitkunnen slapen dat was jammer.

we hebben wel genoten van zee en mooi strand en omgeving

Zeer goed en voor herhaling vatbaar

Kees R., 30-5-2017

Rustige en vriendelijke camping, gelegen bij duinovergang. Goede sanitaire voorziening. Komen zeker terug.

Geen eetgelegenheid op de camping. Wel in directe omgeving.

geweldig

van Brussel, 4-11-2016

Wij vonden alles super goed voorelkaar, mooie ruime plaatsen, buiten gewoon mooie en voor al schone sanitaire voor zieningen. Sandra hebben wij ontmoet en zij is een lieve vriendelijke gastvrouw en helpt zowaar mogelijk. wij zijn van plan om volgend jaar weer een paar dagen te gaan kamperen op camping Onze Hoeve Lust.

Nette camping,super schoon sanitair.

Ben en Jannet Hoitink, 29-10-2016

Sandra is een heel hartelijke gastvrouw die voor iedereen tijd neemt, je voelt je heel welkom.

Wij waren voor de 2e keer tijdens de herfstvakantie 2 weken op de camping, nu met een "verharde" plaats waardoor het in onze voortent droog bleef tijdens de heftige regenbuien.

Mijn man had problemen met het voor hem, te harde geluid van de ventilator in het sanitair. Fijn is dat je de water temperatuur zelf kan regelen tijdens het douchen.

Stonden wij naast het toiletgebouw waar we de waterslang konden aansluiten en de caravan van water voorzien, anderen moeten hiervoor wel even lopen, op het terrein is verder geen tappunt.

Een camping waar het prima vertoeven is met in oktober een prachtig prijs aanbod!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve Ons Lust in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve Ons Lust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hoeve Ons Lust scoort een 8.99 uit 10 op basis van 87 reviews.