Camping Helmzicht

Camping Helmzicht
8,5

7 reviews over Camping Helmzicht in het Nederlands

mooie kleine camping op een goede locatie.

jose massen,
1-6-2018

kleine camping 30 plekken van de S.V.R, beschutte en open plaatsen, goed onderhouden, prima sanitair heerlijke warme en gratis douches, zo van de camping de duinen in en 10 min lopen naar het strand. goed fietspaden netwerk, de kop van noordholland is zonder de bollen een saai landschap, je moet het echt van de duinen en de zee hebben .

Gereisd met partner in mei 2018

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Carolien Boekers,
10-3-2018

Een mooie nette camping op een geweldige locatie.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

Familie Boskers
20-8-2016

Een fijne camping op een super mooie lokatie. Aan de voet van de duinen. Alles was keurig schoon en hele vriendelijke mensen. Wij gaan zeker nog eens.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie rustige camping

Anja
26-5-2015

Een mooie rustige camping. Dichtbij het strand,ongeveer 10 min lopen. Ook de beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. En alle voorzieningen zijn aanwezig

Gereisd met partner in mei 2015

Rust, mooie plaatsen, kleine persoonlijke camping

Melchior van Schuppen
6-4-2011

De camping is verbeterd. Het sanitair is aangepast met goede douches en gratis warm water voor douches en afwas. Achter de boerderij is een nieuw veld bijgekomen met 12 plaatsen, allen voorzien van 10 Amp. stroom (2300 Watt) De ligging van dat veld is fantastisch: Je kijkt zo over de prachtige kleuren van de bollenvelden zo richting duinen. Ondanks de uitbreiding blijft het een rustige camping, die steeds meer door jongeren worden ontdekt. Het is de goedkoopste camping aan de kust.

Melchior van Schuppen

Gereisd met partner in oktober 2010

goede service; dichtbij de zee en rust

melchior van Schuppen
28-3-2010

Ik kom er nu voor het 4e jaar en elke keer is het heerlijk om in alle rust bij te komen en te genieten van de ruimte en de zee.

Gereisd met partner in april 2009

Nette en rustige camping onderaan de duinen bij een boer. Zit een paardenstal/manage bij met mooie paarden. Vriendelijke mensen. Leeftijd van de campinggasten ligt rond 50 jaar.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Helmzicht in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Helmzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.