Vakantiehuis De Strandvogel

1 review over Vakantiehuis De Strandvogel in het Nederlands

Geweldig vakantiehuis!

Tamara
26-1-2010

Wij zijn in januari naar de Strandvogel geweest, precies toen het in Noord-Holland zo gesneeuwd had. Alles was prachtig wit. Het huisje is schoon en van alle gemakken voorzien, ook een open haard, waar we in die koude periode volop gebruik van hebben gemaakt. Het huisje ligt vlak bij het strand, ideaal om even uit te waaien. De eigenaren (echtpaar) zijn erg vriendelijk en hulpvaardig! We hebben hier een topweek gehad!

Gereisd Met partner in januari 2010

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Strandvogel in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Strandvogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.