Bed and Breakfast Het Lepelaarsnest

1 review over Bed and Breakfast Het Lepelaarsnest in het Nederlands

idyllisch mooi

[email protected]
28-3-2017

Aangezien wij gasten kregen uit het buitenland en wij een klein huis hebben, heb ik rond de jaarwisseling 2 kamers voor 4 personen geregeld. Naast de geweldige locatie (dicht bij Zaanse Schans, Amsterdam etc.) is het een karakteristiek mooi oud Zaans pand. De kamers zijn schoon, goed verzorgd. De bedden zijn fantastisch. Het personeel is ontzettend aardig. Het uitzicht prachtig en het is een goed idee om fietsen te huren en de omgeving te gaan verkennen. 's Morgens werden de gasten verwelkomd door een kok die met veel plezier een heerlijk ontbijt klaar maakte en elke dag was anders. De volgende keer laat ik mijn gasten logeren in mijn huis en ga ik lekker logeren in Het Lepelaarsnest!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Lepelaarsnest in Jisp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Lepelaarsnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.