Reviews over Jisp

idyllisch mooi

Myriam@Bontebende.com,
    28-3-2017

Aangezien wij gasten kregen uit het buitenland en wij een klein huis hebben, heb ik rond de jaarwisseling 2 kamers voor 4 personen geregeld. Naast de geweldige locatie (dicht bij Zaanse Schans, Amsterdam etc.) is het een karakteristiek mooi oud Zaans pand. De kamers zijn schoon, goed verzorgd. De bedden zijn fantastisch. Het personeel is ontzettend aardig. Het uitzicht prachtig en het is een goed idee om fietsen te huren en de omgeving te gaan verkennen. 's Morgens werden de gasten verwelkomd door een kok die met veel plezier een heerlijk ontbijt klaar maakte en elke dag was anders. De volgende keer laat ik mijn gasten logeren in mijn huis en ga ik lekker logeren in Het Lepelaarsnest!