Chalet Zonchalet

5 reviews over Chalet Zonchalet in het Nederlands

Fantastische plek.

A.E.M. Gerritse
12-6-2012

We hebben een geweldige week gehad in dit heerlijke chalet.We hebben alle weerstypen gehad,die je maar kon bedenken.Heerlijk buiten kunnen zitten,in de loungeset,maar ook hevige regenval meegemaakt en kou.Slechts 9 graden was het in het weekend dat we er waren.Maar het was goed vertoeven in het chalet,met een heerlijke gaskachel met vlammetjes.Wat voor een leuk effect zorgde.Ook storm gehad.Ook daar hebben we van genoten.De inrichting was luxe te noemen.Goede bedden en van alle gemakken voorzien.We waren ook in IJmuiden,omdat ik er familie heb wonen en die zijn ook heerlijk bij ons op bezoek geweest en hebben toen weer heerlijk buiten kunnen zitten.De ruimte om het chalet was ook riant te noemen.We hadden er wel een familiefeestje kunnen houden.We komen hier dan ook beslist terug.Ook de ontvangst was hartelijk,evenals het afscheid.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

fantastisch

k. vermeulen
24-9-2011

De zonchalet is een fantastisch onderkomen om er lekker een weekje tussenuit te zijn! We hebben hier een week gezeten met 3 volwassenen! De inrichting en de service van deze chalet is top! De familie van der Wal staat voor je klaar! Goede ontvangst door de eigenaar! Alles is netjes en schoon! Van alle gemakken voorzien! Ook netjes geholpen toen we de kachel niet aan kregen en nog een lege gasfles hadden! Een belletje en we werden geholpen! We hebben echt een lekker weekje ontspannen hier! Je loopt in 10 minuten naar het strand! Maar we hebben ook heerlijk in de tuin gezeten! Daar kwamen ook regelmatig de grote boten op de de achtergrond voorbij! Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2011

Wat een luxe!

Familie Gröniger
24-8-2011

Wij (gezin met twee kinderen, 6 en 2 jaar) hebben een geweldige vakantie gehad in het Zonchalet in IJmuiden! We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren. Ze gaven ons nog wat tips wat we met de kinderen konden doen in de omgeving. En drukten ons op het hart om te bellen als er onverhoopt een probleem zou zijn of als we iets nodig hadden of vragen hadden. Dit hebben we niet hoeven doen, want alles was prima verzorgd. Het chalet ziet er prachtig uit, netjes, schoon en sfeervol ingericht. Een mooie LCD-tv met dvd-speler, stereo-set, senseo, spelletjes voor de kinderen, goede bedden met eventueel een bedrekje voor de kleinste. In de tuin staan een luxe lounge-set, een hangmat, een weber-BBQ, een bolderkar in de schuur om mee naar het strand te nemen etc. Alles nieuw en schoon. Het strand is op ongeveer 10 a 15 minuten loopafstand, een duin en een grote parkeerplaats over. We danken Hui en Mikael voor een geweldige vakantie in hun chalet!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

helemaal geweldig!!

erwin, elias en lemya ten wolde
11-6-2011

super leuke week gehad en van alles ondernomen. chalet is werkelijk van alle luxe en gemakken voorzien, zelfs de bedden zijn al voor je opgemaakt! het is voor ons dan ook duidelijk dat we hier zeker nog een keer weer naar terug willen in de toekomst! groetjes erwin en lemya ten wolde

Gereisd Met partner in juni 2011

Heerlijk Bijkomen

benny
8-6-2011

Zonchalet IJmuiden, zoals mijn man dat zo mooi zei, echt een vakantiegevoel en dat in Nederland. Chalet staat op een mooie lokatie en heeft een geweldige lounge set en nog voldoende andere zon-/bijkomplekken en biedt ook binnen van alles, ziet er zeer verzorgd uit. Wij hebben erg genoten en komen zeker terug. Vlakbij het chalet ligt tevens de visafslag van IJmuiden, wat een verwennerij om hier een visje te mogen halen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Zonchalet in IJmuiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Zonchalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.