Hotel Seinpoststelling IJmuiden

Hotel Seinpoststelling IJmuiden

6.6Voldoende

Nederland, Noord-Holland, IJmuiden

Op vakantie geweest naar Seinpoststelling IJmuiden?

6.6Voldoende

3 reviews over Hotel Seinpoststelling IJmuiden

• 2018
    6Selina17-09-2018

Unieke stek maar heeft veel meer aandacht nodig

Hier verbleven ivm viering huwelijksnacht. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een unieke plek met een mooi uitzicht is. De inrichting is zeer kleurrijk en artistiek te noemen. We hebben een fijn verblijf gehad maar we hadden voor de prijs alleen wel meer kwaliteit, hygiene en onderhoud verwacht. We hebben vaker een uniek of speciaal verblijf gehad en dat was echt veel beter! Ontbijtje was lekker, maar niet mega luxe. Het brood en het beleg was vers maar daar was dan ook alles mee gezegd. Fruit stond al een paar dagen, die hadden we maar aan de fruitvliegjes overgelaten. Bijna al het zoet beleg weggegooid ivm de houdbaarheidsdatum en de snelle jelles kon ik mn tanden op breken. Het is een behoorlijk stofnest met al die ‘leuke’ frutsels en grote lampen aan de muur/plafonds. Badkamer erg klein, is niet erg, maar maak t wel goed schoon. Voegen zijn verkleurd (viezig) of afgebrokkeld. Onverklaarbare vlekken op de muur :( jakkes!

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

7EWCLanser28-01-2014

Apart slapen met oog voor kunst

Een heerlijke plek om te verblijven als je van de dynamiek en bedrijvigheid van de haven houdt. Tevens is het erg handig als men in het bezit is van een auto of fiets, want de stelling ligt in een uithoek. Om het pand te betreden moet men een open trap op die enigzinds stijl is. Maar als je binnenkomt stap je een artistieke wereld binnen met als het weer meezit een panoramies uitzicht. De prijs/ kwaliteitverhouding vind ik persoonlijk te hoog, als ik enkel naar het onderhoud van het pand en omgeving kijk. De kunst daarintegen vind ik een echt aanvulling aan deze bijzondere locatie.

Alleen gereisd in juni 2013

• 10ingrid17-05-2011

Geweldig eenkamerhotel met schitterend uitzicht!

De Seinpoststelling ligt aan de monding van het Noordzeekanaal en je hebt een schitterend uitzicht op zee in een met mooie vrolijk gekleurde kunst ingerichte tweepersoonshotelkamer. Van alle moderne gemakken voorzien en eventueel een restaurant binnen 200 meter.

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel Seinpoststelling IJmuiden info