Hotel Royal

10 reviews over Hotel Royal in het Nederlands

Waardeloos

Simon van der Weide
5-12-2016

Ik heb voor 1 week een kamer geboekt. Door een sterf geval in de familie was ik genoodzaakt na 1 dag al te vertrekken naar huis.

Mijn baas heeft uitleg gegeven van de situatie maar er was geen enkele empathie en de volledige kosten zijn in rekening gebracht terwijl ik er maar 1 nacht ben geweest.

Het had toch vriendelijk geweest om het resterende bedrag niet in rekening te brengen gezien de situatie. De onaardige dame was onverbiddelijk.de oplossing die zij aandroeg was dat mijn baas er zelf maar te moest gaan slapen.

ongeregeld zooitje

jan
1-10-2015

De kamers zit overal stof niet genoeg stop contacten schimmel in de badkamer en bureau kastje zit vol mer schimmel vlekken betaald veelste duur voor in kleine ruimte waar je je kont niet eens kan keren nooit meer dit hotel

waardeloos

mies
4-8-2015

Geen roomcleaning. Geen waterkoker oud. Verroeste radiator. Hierdoor overvolle prullenbakje. Beschimmelde douche, doucheslang was kappot. Nooit meer!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal voor je op een rij gezet:

Redelijk hotel wat binnen 30 min rijden van de kust en de grote steden als Amsterdam en Haarlem ligt. Kamers zijn minimaal maar wel netjes en schoon! Personeel is vriendelijk. Ontbijt eenvoudig maar wel voldoende.

Gezellig, schoon hotel in het centrum

Saar13
    31-3-2014

Wij waren met 4 volwassenen een klein weekje in IJmuiden en verbleven in het gezellige hotel Royal. Ontvangst was al erg gastvrij, wij hadden de budget kamers geboekt en die waren prima. Alles goed schoon, lekker bed, en een grote tv er boven!

Midden in het centrum, gezellige kroegjes, restaurant MoJo's zeker aan te raden. Word ook gerund door de jongen uit het hotel ! Vooral in het weekend daar erg gezellig om een borreltje te drinken tot vroeg in de ochtend......

Hotel wordt gerund door een familie, moeder, zoon en schoondochter die alles tot in de puntjes het naar je zin willen maken.

Een uitgebreid ontbijt met een heerlijke omelet met spek!

Gratis WiFi zelfs in de hotel kamer, kortom helemaal goed.

De mannen moeten vanaf de zomer vaker in IJmuiden werken bij de Tata Steel, en dat was ook de reden dat wij een weekje een hotel gingen uitproberen!

Bij deze was hotel Royal geslaagd !!

Fantastisch plek dichtbij Amsterdam

Eduard
    27-5-2013

Hotel Royal in IJmuiden is een **-hotel en die twee sterren zijn dik verdiend! Erg schone kamer en goed geslapen op prima bedden. Daarnaast ook een schone, moderne en functionele badkamer. Gratis internet op de kamer.

Sympathieke gastvrouw en dito zoon. Wij (jong stel) hebben dit als uitvalsbasis gebruikt na een dagje Amsterdam en zijn meer dan tevreden. Absoluut geen spijt van. Een aanrader dus! Je kunt gratis parkeren en er is een supermarkt in de buurt.

Wij verbleven er van zaterdag op zondag. Ontbijt is goed, ruim voldoende inclusief vers gebakken omelet! Half werk leveren kennen zij niet.

Minpunten? Moet ik echt even over nadenken........ Okay, eentje dan. Op zaterdag hoor je de kroeg op de begane grond, waar je even last van zou kunnen hebben. Muziek stopt echter na middernacht.

SUPER

Sandra Klein
    16-9-2012

heel leuk en netjes hotel, gerund door 2 superaardige en enthousiaste jongens. Ontbijt is ook heel lekker en uitgebreid. Zeker een aanrader!

Uitstekende service!

Marjolyn en Marvin
    15-7-2012

Wij hadden hotel Royal geboekt, maar bij aankomst bleek dat we overboekt waren. Er was een feest in IJmuiden, dus alles zat vol. Binnen 5 minuten hadden ze 2 kamers in een nabijgelegen, luxe en veel duurder hotel voor ons geboekt! We werden erheen gebracht, kregen een drankje en we kregen ook nog geld mee voor de taxikosten ! Super snel en super goed geregeld!

Heel goed hotel, proper, en zeer vriendelijk

Willy Sonck
    10-6-2012

Graag willen wij iedereen van Hotel Royal bedanken voor de uitstekende service. Wij vertrokken op Cruise en stelden de dag ervoor vast dat de plaats van inscheping gewijzigd was. Toen wij in het hotel ons verhaal deden, stelde de Mevrouw ons spontaan voor, zonder bijkomende kosten,

ons voor te rijden naar de nieuwe terminal, daar door wegeniswerken de baan afgesloten was.

Wij kunnen het hotel aanraden voor zijn goede service, verzorgd ontbijt en vooral voor de vriendelijkheid.

Zeer vriendelijk, schoon en goed

Rien & Marianne
    17-7-2011

Gastvrij familiehotel, met zeer vriendelijke mensen. Alijd een gezellig praatje en geinteresseerd in hun klanten. Wij werden zelfs met hun auto naar de haven gebracht, helemaal perfect. Goede bedden en keurige kamer en badkamer, niets op aan te merken. We zijn maar één nacht gebleven maar waren zeer welkom of je ze al jaren kent! En 's-ochtends van een heerlijk ontbijt genoten met alles er op en eraan.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in IJmuiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal scoort een 5.36 uit 10 op basis van 10 reviews.