Camping De Duindoorn

Camping De Duindoorn
8,7

6 tips over Camping De Duindoorn

Henk Berkhof, 13-11-2015
Kaasmarkt te Alkmaar. De Zaanse Schans. Bazaar te Beverwijk. de Grote Zeesluizen van IJmuiden en de beroemde vishallen met verkoop van dagelijks verse vis. Haarlem centrum met mooie museum
M. den Dijk, 4-5-2015
Wat helemaal fijn is, is dat de camping nu ook leuke arrangementen en kortingen heeft. En sinds 1 mei is er in de kantine van de camping een Brasserie. Wij gaan dit jaar zeker nog een keer en na een heerlijke fietstocht genieten in de nieuwe brasserie.
louis hofman, 11-9-2012
Lekker uitwaaien op de pier

oud en nog niet bejaard, 15-7-2012

Wees wijs en ga niet naar deze camping, waar je geen plezier mag hebben, want dat hebben de beheerders ook niet.

Ga er pas heen als je oud en bejaard bent en de regels van de jaren 50 nog plezierig vind.

Henk Berkhof, 29-5-2012
In de zomermaanden op kennemerboulevard om de 14 dagen een braderie - eerste week van augustus feestweek te santpoort noord kermis harddrijverij - ringsten te paard-rondgang op de eerste openingsdag een stoet mijn oude rijtuigen -wielrennen - elke dag een andere activiteiten op vrijdag een grote jaarmarkt
annette, 29-5-2012
Bij aankomst krijg je een leuke plattegrond met fietsroutes en bunker wandeling, deze is geweldig, staan ook allemaal tips op voor de omgeving.