Hotel Fletcher Nautisch Kwartier

Nederland, Noord-Holland, Huizen

7.2Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Nautisch Kwartier voor je op een rij gezet:

796 reviews over Hotel Fletcher Nautisch Kwartier

• 9Wim van der Steen22-08-2019

Prachtig hotel op een prachtige plek aan het water

We hadden een mooie, zeer ruime, rustige3-persoonskamer met uitzicht op het achtergelegen terras van het restaurant. Het hotel is een onderdeel van een als een dorpje aan de jachthavens gebouwde verzameling vakantiehuizen, hotel, restaurants en enkele historische gebouwen. Het hotel was prachtig, de kamer en de badkamer waren ruime en fraai, goede bedden en fijne, behulpzame medewerkers. Ook het ontbijt was, zoals we van Fletcher gewend zijn, ruime en goed. Grote, gratis parkeerplaats naast de gebouwen en restaurants. Ik kan iedereen dit hotel aanraden.

• 7Lise10-07-2019

Weinig te klagen maar wel wat. ;-)

Het hotel is een verzameling van verschillende compartimenten/huisjes en waar onderling ook verschil in zit qua grootte en luxe. Wij hadden een 'normale' basic kamer wat voor een dag en de prijs die we ervoor hadden betaald prima te doen was.

Pluspunten: - Een heerlijke douche met 2 douchekoppen(groot en klein). - Lekker bed. - Schoon. - De aardige en gezellige ober bij de 'wijnbar' - Veel leuke eet- en drinkgelegenheden rondom het verblijf. - Naarden & Amersfoort relatief in de buurt.

Minpunten:

• De afvoer van de wasbak was verstopt (gelukkig niet van de douche ;-) ).
    • Weinig aankleding/gezelligheid.
    • Geen gordijnen maar luiken die niet helemaal verduisterend waren.
    • Weinig faciliteiten voor vermaak/ontspanning.

• 8Gertie24-06-2019

Heerlijk in Huizen

Fletcher Nautisch Kwartier is verdeeld in diverse gebouwen. Voor een klein bedrag extra heb je zicht op het Gooimeer. Het hotel ligt in een gezellige, levendige omgeving en zeker als het mooi weer is. Aan terrassen en eetgelegenheden geen gebrek. De kamer is ruim en van bijna alle gemakken voorzien. Een waterkoker zou het helemaal compleet maken. Kamer is ook schoon. Heerlijk geslapen in het bed. Douche is heerlijk. Ontbijt in het restaurant bij de receptie (J) Prima ontbijt. Goede keuzes. Omgeving leuk om te fietsen. Het hotel verhuurt ook fietsen en sloepen.

• 8pmresponse24-04-2019

COmfortabel verblijf

Het Fletcher Hotel Nautisch Kwartier in Huizen is een hotel met verschillende soorten accomodaties ondergebracht in verschillende gebouwen. De ontvangst was erg vriendelijk. Onduidelijkheid over de boeking werd snel en vakkundig opgelost. De kamer was zoals verwacht. Uitzicht op de haven en de havenmond. De kamer was netjes en goed ingericht en van alle noodzakelijke zaken voorzien. Het hotel heeft een eigen restaurants en een wijnbar. In het zelfde Nautisch kwartier zijn ook nog andere restaurants te vinden. Bij het inchecken krijgt men een fietsroutekaart met bezienswaardigheden in de omgeving. Het hotel heeft diverse soorten fietsen te huur. Het ontbijt is goed verzorgd en uitgebreid. Ook het diner smaakte erg lekker. Parkeren is gratis.

• 3Jan08-04-2019

Bij Fletcher Huizen zou ik het diner niet nuttigen

Hotel ligt op een mooie locatie. Ontvangst is goed en de kamer (standaard) is gewoon netjes. S avonds zouden wij het diner in het restaurant nuttigen. De ober vroeg ons wat we wilde drinken en aansluitend bestelde wij een voor en hoofdgerecht. Vijf minuten nadat het voorgerecht was geserveerd kwam het hoofdgerecht al. Daarnaast hebben wij tijdens het diner niemand meer gezien waardoor wij ook niks meer te drinken hebben kunnen bestellen. Hoewel het hotel goed was is de manier waarop het restaurant gerund wordt ronduit slecht.

Daar in tegen is het ontbijt wel weer netjes geregeld

• 8Ineke06-04-2019

Leuk hotel aan de haven met een goed ontbijt.

Een leuk hotel, mooie ligging, lekker eten en een erg goed ontbijt.

• 9Judy-Ann06-04-2019

Uitmuntend

Heel gastvrij, erg mooie omgeving, ontbijt heel goed, zelfs met versgeperste sinaasappelsap, mooie kamers.

Met vrienden

• 3Fam Huurman17-02-2019

Teleurstellend

Mooi hotel op mooie locatie! Maar.... kom je voor een Romatische overnachting ter ere van onze trouwdag blijkt er een tussendeur in onze hotelkamer. We konden letterlijk onze buren verstaan. Hoezo privacy? Dit direct gemeld bij de receptie maar er was niets aan te doen.
    bij aankomst hadden een tafeltje in het bijbehorende restaurant gereserveerd. Dit was een grote flop. Nagenoeg alle vleesgerechten waren op. Op aanraden dan maar het staartstuk gekozen wat lekker mals zou zijn. 5 minuten na ons voorgerecht werd het hoofdgerecht al geserveerd. Het vlees was zo taai. Is uiteindelijk wel gecompenseerd met een ander gerecht Beetje het gevoel alsof we in een slechte opname waren beland. Helaas....

• 2018
    4M.B.22-12-2018

Nooit meer, volgende keer weer naar de concurrent.

We zijn absoluut niet enthousiast. Eenmalige boeking dus. We kregen een kamer in een bijgebouw, een karig ingerichte barak. Kleine kamer, ook karig ingericht. Zeep in de douche, thats its. 2 krakkemikkige kasten en een krakend stoeltje. Voelt allemaal zeer kaal en ongezellig aan. Voor uitzicht op het Veluwemeer is extra betaald. Je mag het helaas geen uitzicht noemen. Zeker geen 4-sterren verblijf. Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Op vrijdagavond waren 2 tafels bezet, lijkt geen goed teken. Riva wijnbar is ok. Ontbijt is ok. € 25 per nacht 3-sterren deals waar Fletcher mee stunt zijn zeer dubieus. Upgrade naar een 4-sterren Fletcher is + € 10. Na de upgrade naar dit “4-sterren” hotel, extra betalen voor het “ uitzicht” Veluwemeer, belasting, ontbijt hebben we gewoon de volle € 99 moeten betalen. We voelen ons minimaal bedonderd. Volgende ker weer lekker naar de concurrent.

• 8Maaike de Ruijter30-10-2018

Gezellig, modern, rustig

Gezellig haventje waar het hotel ligt. Veel lekkere restaurants waar je kunt eten in de haven, zodat je niet eens met de auto ergens naartoe hoeft.

114 tips over Hotel Fletcher Nautisch Kwartier

• Christien , 06-10-2019

Geen goede accomodatie voor rolstoel of rolator gebruiker. Geen roomservice, geen koffie of thee op de kamer.

• Fred, 05-01-2014

Een bezoek aan het centrum van Almere is zeker de moeite waard.

• C.R. Abels, 04-03-2014

Vraag vooral naar een kamer in De Botter met zicht op het water!

7 vragen over Hotel Fletcher Nautisch Kwartier

• Hope, 17-10-2016

Rolstoel

Is het mogelijk in het hotel een rolstoel te lenen?

• Sandra, 12-09-2016

Balkon

Zijn de kamers voorzien van balkons

• Laura, 01-07-2016

uit eten

Heeft er iemand een suggestie om voor een redelijke goedkope prijs ergens uit eten te gaan met mijn vriend?

• VerzorgingHalfpension

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen