Hotel The Baron Crown

8 reviews over Hotel The Baron Crown in het Nederlands

Heerlijke Huwelijksnacht

biancagomes75
13-5-2014

Wij hebben een nachtje doorgebracht in het romantische hotel The Baron Crown, wat een heerlijke luxe kamer! De volgende dag in alle rust heerlijk ontbeten op onze kamer, met een bosje versgeplukte bloemetjes op het dienblad.

Het hotel en zijn kamers hebben een brocante, landelijke uitstraling...Alsof je je in een andere tijd bevindt, maar wel met alle luxe die we gewend zijn :)

Heerlijk hotel

Anne-Marie
24-1-2014

In januari voor zakelijke doeleinden twee nachten hier verbleven. De eigenaresse is zeer vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. De kamer (6) was zeer ruim en leuk ingericht, volledig in de stijl van de rest van het hotel. Het ontbijt was erg goed, de eigenaresse vraagt naar je persoonlijke wensen en stemt het ontbijt hier op af. Zeer fijn verblijf gehad!

Puur verwennerij !

busina
16-8-2013

Gastvrij,Schoon,Mooie kamers en een heerlijk ontbijt.

Top.

Hans Glandorf
27-11-2011

Toplokatie, 5 sterren waardig! Prachtige kamer met super bed. heerlijke ruime badkamer.

Uitstekend uitgebreid ontbijt.

Parkeerplaats voor de deur. Goede service.

Wij waren er zakelijk maar komen er privé zeker nog een keer terug.

Heerlijk verblijf in prachtig hotel

Wouter en Hilde
9-11-2011

Dit kleinschalige hotel is een echte verademing. Heerlijke kamers, fantastisch ontbijt. Het onthaal is geweldig. Het hotel heeft geen restaurant, maar de buurt heeft genoeg te bieden.

In een woord geweldig!!!!

Kramer L
13-9-2010

Hotel the Baron crown is werkelijk fantastisch.De eigenares is vriendelijk en behulpzaam niets is haar te veel. We hadden een kamer om stil van te worden.

En het ontbijt was koninklijk zoiets hadden we noch nooit mee gemaakt.

Helemaal te gek!

Jan-Willem
21-3-2010

Een mooi klein pand, waarbij de eerste indruk is: Oh nee toch geen B&B.... Ondanks het geringe (slechts 6) aantal kamers is alles tot in de puntjes op orde. Van een mooie kamersleutel en nog mooiere tot in detail verzorgde kamers, tot een werkelijk uitmuntend ontbijt, waar kosten noch moeite gespaard worden.

Zelden zo'n volledig ontbijt geserveerd gekregen, met oog voor detail en voor mijn lastige allergien.

Het oude weeshuis is volledig opgeknapt en smaakvol ingericht.

Jammer dat we niet vaker in Den Helder hoeven te zijn!

Prachtig sfeervol persoonlijk hotel

W. Schouwenaar
4-2-2010

Dit pas geopende hotel is werkelijk een verademing! Uiterst sfeervol en zeer gastvrije ontvangst.

Ligging is perfect, op loopafstand van duinen, bos, strand en zee.

We hebben een aantal aanbieders voor The Baron Crown voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Baron Crown in Huisduinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Baron Crown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.