Hotel Grand Hotel Beatrix

Hotel Grand Hotel Beatrix
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Beatrix voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Grand Hotel Beatrix in het Nederlands

lekker ontbijt

Ouwbollig hotel

Pia
1-8-2017

zeer zachte bedden , douche in bad waardoor badkamer geheel nat en glad wordt... zeer gevaarlijk zelfs!!!

Redelijk ontbijt ( voor 4* verwacht iets anders) super slecht service en zeker niet meegaand !! Dus al met al nooit meer!!

Oude reviews (archief)

Op mooie plek, mooi uitzicht

alex
12-8-2015

Vriendelijk hotel personeel, eten in restaurant zeer goed en vriendelijke bediening. Wel gauw warm maar airco op de kamer. Schoon.

Een superervaring, dat gaan we vaker doen!!!

Fred Kofman
22-6-2015

Het 5-gangen-diner was een culinaire ontdekkingsreis; deze kok verdient minstens één Michelinster. Nog nooit zó heerlijk gegeten en culinair laten verrassen. Het eten was subliem en ook nog een keer een plaatje. Zalig met lokale seizoensproducten als Tessel lam, heerlijke vis en Tessels Rund. Personeel zéér klantvriendelijk; we zijn enorm verwend. beter kan niet, naar ons idee. Smullen met uitzicht op zee. Hiervandaan heerlijk langs de zee, de duinen in en naar Den Helder. Weer terug bijkomen in een heerlijke sauna en dan vol verwachting naar de bovenste verdieping voor het hoogtepunt van de dag: De Maaltijd...

Vier sterren en aan de prijs. Douchen in bad en gedeeld balkon met de buren. Geen meubilair op balkon. Maakt een gedateerde indruk, warm en wat benauwd hotel. Ontbijt is ronduit een lachertje voor vier sterren. Wat kale omgeving, gelijk aan zee maar heeft geen strand. Den helder is ruim 45 min lopen.

Fijn om naar terug te gaan

Hannie Schouten
10-12-2013

Ondanks dat wij hier al meer dan 25 jaar gast zijn, hebben wij nog nooit enige op- of aanmerking gehad en blijft de keuken ons steeds verrassen met de lekkerste en mooiste creaties.

Een perfecte vergader lokatie met goede ligging. Personeel is zeer zorgzaam en vriendelijk om je verblijf perfect te faciliteren. Het ontbrak ons aan niets

Mooi hotel direkt aan het strand...

Marie- Josee en Bert
23-8-2013

Na een dag werken op de marine Basis was het een verademing dit hotel. Mooie uitstraling, prachtige ligging en gelijke kamers. Alles schoon, netjes en voorhanden. Receptie personeel uitermate attent, behulpzaam en vriendelijk. Ruime en schone kamer en het bed lag heerlijk... kun je niet altijd zeggen in hotels.

Gedineerd in het hotel... in één woord heerlijk en voldoende. Ook hier weer de bediening zeer hoffelijk en beleefd.

Een hotel waar je zeker ook langere tijd zou willen verblijven.

nooit meer

klaarbeek
16-7-2013

waar is het strand........alleen beton gezien

bed de matras was .... voelde de veren

het eten was naar de prijs veel te duur

dus zeker geen aan radar o en de prijzen van de wijn veel te duur

onprofessionele houding

HJ Bregman
13-1-2013

Op de avond voor ons vertrek werd de minibar door een medewerker gecontroleerd. Ook het busje chips werd gecontroleerd of het open was geweest. Daarbij werd de opmerking gemaakt dat 'sommige mensen' de chips open maken en dan het busje weer dicht doen. Ik heb in vele hotels in binnen- en buitenland gelogeerd, maar deze onbeschofte achterdocht nog nooit meegemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Beatrix in Huisduinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Beatrix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Beatrix scoort een 6.91 uit 10 op basis van 24 reviews.