8,3

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hoorn voor je op een rij gezet:

18 tips over Hotel Van der Valk Hoorn

egbert, 21-3-2016
Stadstour door Hoorn. Heel informatief en leuk.
Patrick, 20-7-2015

- Geef de serveerders/serveersters een geselecteerd aantal tafels, waardoor het makkelijk te behappen is en de juiste drankjes naar de juiste tafels gebracht kunnen worden.

- Indien bijv. de bak met wokgroentes leeg zijn bij het buffet en het niet voorradig is om aan te vullen, vervang dit dan voor iets anders of maak de bak leeg en schoon (bij voorkeur eerstgenoemde).

- Geef bij het schepijs aan of men zelf kan scheppen of zorg dat er ten alle tijden iemand staat om de gasten te helpen.

beerebootje, 28-6-2015
Heerlijk gegeten bij de Bourgondier-Hoorn, het is wel aan te raden om te reserveren. Verder het Zuiderzeemuseum erg leuk om te bekijken en als je in die omgeving zit moet je ook even door Volendam.......2e dag in het hotel gegeten het is ook aan te raden om te reserveren.......het eten was goed en kwam snel op tafel.

Ingrid, 7-6-2015
Hoorn is een drukke toeristische plaats. Medemblik is veel rustiger en ook heel erg mooi.
Ron, 25-5-2015
bezoek Bioscoop of casino.
Jara, 17-5-2015
Hoorn is een hele leuke plaats met gezellige haven.

Oswald G., 2-3-2015
We waren er in februari, dus een windjack was wel nodig. Maar ja, zo kennen we Nederland toch?
Ron, 28-2-2015
Hoorn centrum en haven op loopafstand. leuk stads centrum
Leen, 8-2-2015
VIP arrangement is de moeite waard.
boesboes, 27-1-2015

Ontbijt vroeg en bij deelname aan live cooking: begin om 17.00 uur.

Een bezoek aan Hoorn is moeite waard (5 autominuten).