Hotel Van der Valk Hoorn

HotelWeer vandaag17°9°
Hotel Van der Valk Hoorn
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hoorn voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Van der Valk Hoorn in het Nederlands

Voor ons nooit meer!

Y. Mikkers
13-6-2018

Receptionisten zijn maar weinig behulpzaam , zijn erg kort af !

Ze meten met 2 maten ...😏

Zwemmen om 11.00 op de dag van vertrek is niet mogelijk!!! Bij de andere vd Valk hotels is dit geen probleem! Klant is hier geen koning....

Fantastisch.

Jan
2-6-2018

Personeel super vriendelijk. Eten zeer goed. Zeer mooie en schone hotelkamer.

Komen zeker terug.

Gezellig lang weekend met familie. Gebruikelijke van der Valk kwaliteit, niets mis mee. Misten het buitenterras met bediening. Was er eerst wel, 4 tafels met stoelen, zonder bediening, later weer niet. Hangjongeren ( een bioscoop erbij kan ook nadelen hebben)waren met stoelen gaan smijten en dus was het terras op 1 tafel na verdwenen. Voor mensen die een zwembad belangrijk vinden, is echt heel klein, smal en een diepte van maximaal 1.20, voor echte zwemmers niet fijn. Geen badlakens, geen lockers. WIFI s' avonds wel erg moeilijk. Goed per OV te bereiken, met ieder half uur bus naar Hoorn. Moet je wel eerst een drukke weg met enorm tempo voorbij razende auto"s over zien te steken, zonder zebra, voetgangersoversteekplaats/ verkeerslichten.

Kan hotel niets aan doen, maar kan men aankaarten bij Gemeente Hoorn, ook om de struiken bij het zeer smalle bus "perron" te gaan snoeien, alsmede de weelderige brandnetels daar te verwijderen!

Wij hebben genoten van ons verblijf.

Fam Kooijman
21-5-2018

Heel mooi hotel. Mooie ruime kamer goede bedden. Uitgebreid ontbijt. Diverse menu's. Er is zowel een casino als een bioscoop met enkele zalen waar recente films worden vertoond en slechts in enkele minuten in het centrum.
Cynthia, Assistent Frontoffice Manager., Front Office Manager, 24-5-2018

Beste fam. Kooijman,

Bedankt voor uw review.

Fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij Van der Valk hotel Hoorn.

Wij zien u graag nog eens terug als gast in ons hotel!

Slecht eten

Maarte
25-3-2018

Hotel ok. Eten echter echt slecht. In ieder geval was de varkenshaas voorgegaard. Volgens ober noodzaak ivm drukte. Kan je echt niet maken als je pretendeert goed te zijn.

Super!

Hoek
18-3-2018

Prachtig hotel in mooie historische stad Hoorn, personeel super gastvrij en heerlijk gegeten.

Prima hotel

José
18-3-2018

Ik kan niet bedenken wat er niet goed was. Zeer vriendelijk en betrokken personeel.

Alles onder een dak en dichtbij het mooie plaatsje Hoorn.

Fantastisch, alles onder een dak.

Janke
31-1-2018

Ik vond alles goed, sfeer, eten kamer, bediening

Prima hotel met alles erop en eraan

helenico
9-12-2017

Uitstekende en vriendelijke service. Erg veel voorzieningen van zwembad tot bioscoop, van casino tot fitness, erg compleet. Prima ligging met uitzicht op het IJsselmeer. Prima restaurants.

waanzinnig!

Karin
25-10-2017

Een geweldige hotel met alles onder één dak.

Zwembad, sauna, fitness, casino èn een bioscoop.

In principe hoef je het hotel niet uit.

Binnen een kwartier lopen sta je midden in het centrum van het prachtige stadje Hoorn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hoorn in Hoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Hoorn scoort een 8.21 uit 10 op basis van 107 reviews.