Weer vandaag1°-2°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hoorn voor je op een rij gezet:

111 reviews over Hotel Van der Valk Hoorn in het Nederlands

Mooie kamer, slecht eten

Alida,
17-12-2018

Mooi hotel, makkelijk bereikbaar. Ligt langs de snelweg. Dit was goed hoorbaar op onze kamer omdat het raam niet goed genoeg sloot. Na melding bij de receptie is hier gelijk werk van gemaakt. We kregen uiteindelijk een andere kamer aangeboden. Hier was echter hetzelfde probleem wat we maar niet weer opnieuw hebben aangekaart. 'snachts geen last van gehad. Verder was de kamer erg mooi, ruim en schoon. Prachtige badkamer, lekker en goed bed.

De bediening in het restaurant is vriendelijk en attent. Helaas was het eten slechte kwaliteit. Rauwe diepvriesboontjes, echt niet gaar, echt vies. Verder geen groenten erbij. Vlees was ondanks (vies vettig) warmhoudplaatje behoorlijk koud. Erg jammer want het vlees was goed van kwaliteit. Er lag veel bieslook, taugé en selderij op de chateaubriand, waarom? Rare vieze combinatie. Wel lekkere champignons en uitjes erbij. De sausjes erbij waren niet erg smakelijk, kant&klaar spul. Gemiste kans.

Gereisd met partner in december 2018

niet valk waardig

janvermeir,
15-8-2018

Bij binnenkomst aan receptie vriendelijk ontvangen,maar geen vandervalk-gevoel.De draaideur smerig,net als de lift en de deur voor de gang.De kamer netjes,maar in bad en douche nog haren.Op de voucher voor geen schoonmaak,wachten we nog.De ontvangst in de lounge was onvriendelijke en de dame ging in discussie over de gratis drankjes die zij toch aanrekende.De gratis cocktailbon leek voor een andere dame dan weer nieuw en we konden maar 1 cocktail verkrijgen,gelukkig was er een jongen aanwezig die wel vriendelijk andere soorten aanbood.De live-cooking was niet slecht,maar ondermaats tegenover andere hotels.Het 3-gangendiner was goed,maar 1 sneetje vlees voor hoofdschotel is toch wat weinig.Het ontbijt vond ik niet smakelijk.De ontbijtkoeken hadden al meerdere malen de oven gezien en de fruitsla was al bruin,als je dichtbij kwam vlogen de fruitvliegjes weg!Er waren enorm veel honden in het hotel,dus werd je 's nachts meerdere malen door geblaf gewekt.Ook onze buren vonden het fijn om reeds om 5u 's morgens elke 5 minuten met de deur te slaan en hun honden te laten blaffen,op de ochtend hangen zij dan het bordje' niet storen 'op.Wij hebben bijna 50 vdv hotels bezocht en zijn in deze enorm teleurgesteld!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Alfred Peters,
4-8-2018

Uitmuntend ontbijt en zeer vriendelijk personeel, een van de betere Valken die we gehad hebben, inmiddels een stuk of vijftien.Hadden een hoog zomer arrangement.Fijne kamers met goede airco.Waren hier van 26 tot 28 juli, mooie omgeving om te fietsen en een gezellige stad Hoorn.Gisteren teruggekomen uit Hengelo,zelfde arrangement gehad.Vonden we vooral qua ontbijt minder, verder dezelfde kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2018
Charlotte, Front Office Supervisor, Front Office Manager, 10-8-2018

Geachte heer Peters,

Wat fijn om te vernemen dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel! We hebben de afgelopen zomerse weken inderdaad veel dankbare reacties ontvangen over de airco in het restaurant en de kamers.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Super.

Frans,
3-7-2018

Wat een geweldig hotel. Alles prima voor elkaar. Perfect gestyled. Super vriendelijk personeel, prachtige grote kamer met alles er op en eraan, heerlijk ontbijt en heel lekker gegeten in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2018

Voor ons nooit meer!

Y. Mikkers,
13-6-2018

Receptionisten zijn maar weinig behulpzaam , zijn erg kort af !

Ze meten met 2 maten ...😏

Zwemmen om 11.00 op de dag van vertrek is niet mogelijk!!! Bij de andere vd Valk hotels is dit geen probleem! Klant is hier geen koning....

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch.

Jan,
2-6-2018

Personeel super vriendelijk. Eten zeer goed. Zeer mooie en schone hotelkamer.

Komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Gezellig lang weekend met familie. Gebruikelijke van der Valk kwaliteit, niets mis mee. Misten het buitenterras met bediening. Was er eerst wel, 4 tafels met stoelen, zonder bediening, later weer niet. Hangjongeren ( een bioscoop erbij kan ook nadelen hebben)waren met stoelen gaan smijten en dus was het terras op 1 tafel na verdwenen. Voor mensen die een zwembad belangrijk vinden, is echt heel klein, smal en een diepte van maximaal 1.20, voor echte zwemmers niet fijn. Geen badlakens, geen lockers. WIFI s' avonds wel erg moeilijk. Goed per OV te bereiken, met ieder half uur bus naar Hoorn. Moet je wel eerst een drukke weg met enorm tempo voorbij razende auto"s over zien te steken, zonder zebra, voetgangersoversteekplaats/ verkeerslichten.

Kan hotel niets aan doen, maar kan men aankaarten bij Gemeente Hoorn, ook om de struiken bij het zeer smalle bus "perron" te gaan snoeien, alsmede de weelderige brandnetels daar te verwijderen!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Wij hebben genoten van ons verblijf.

Fam Kooijman,
21-5-2018

Heel mooi hotel. Mooie ruime kamer goede bedden. Uitgebreid ontbijt. Diverse menu's. Er is zowel een casino als een bioscoop met enkele zalen waar recente films worden vertoond en slechts in enkele minuten in het centrum.

Gereisd met partner in mei 2018
Cynthia, Assistent Frontoffice Manager., Front Office Manager, 24-5-2018

Beste fam. Kooijman,

Bedankt voor uw review.

Fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij Van der Valk hotel Hoorn.

Wij zien u graag nog eens terug als gast in ons hotel!

Slecht eten

Maarte,
25-3-2018

Hotel ok. Eten echter echt slecht. In ieder geval was de varkenshaas voorgegaard. Volgens ober noodzaak ivm drukte. Kan je echt niet maken als je pretendeert goed te zijn.

Gereisd met partner in maart 2018

Super!

Hoek,
18-3-2018

Prachtig hotel in mooie historische stad Hoorn, personeel super gastvrij en heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in februari 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hoorn in Hoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.