Hotel Van der Valk Hoorn

Hotel Van der Valk Hoorn

7.4Goed

Nederland, Noord-Holland, Hoorn

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hoorn voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

119 reviews over Hotel Van der Valk Hoorn

• 2019
    9Sonja Verduisdonk14-12-2019

Heerlijk verblijf.

Een prachtige comfortkamer geboekt op de achtste verdieping inclusief ontbijt. De kamer was schoon, comfortabel en sfeervol. Heerlijk geslapen met het raam open. Verbaasde ons dat je geen last hebt van verkeer enz. Het ontbijt buffet was zeer uitgebreid en royaal. De bediening heel vriendelijk en opgewekt. Fijn om te zien dat tafel en stoelen na gebruik worden afgenomen voordat het opnieuw gedekt word. Leuk uitzicht op een park en iets verderop een indoor schaatsbaan. We hebben nog heerlijk rondgelopen in het centrum niet ver van de parkeerplaats Vale Hen. Zeker de moeite waard op zaterdag ivm de een grote markt. Naast het hotel is een trampolinepark en een schaatsbaan en inpandig een casino en bioscoop. Al met al een relax weekeinde. Bedankt.

Gereisd met partner in december 2019

• 1amalia30-11-2019

nooit meer

Ontvangst met een glimlach maar vervolgens wordt je onderworpen aan een verhoor. Welgeteld waren er 4 tafels bezet en het waren de daluren op de dag. Men wilde weten wat je kwam eten. Of en wat wij wilde eten wist niet iedereen van ons groepje van 4 personen. Eerst werd ene plaats aangeboden pal naast derden wardoor iedereen te krap zou zitten.Vervolgens mochten we vrij kiezen maar dit ging moeilijk omdat het enorm vies was. Op zoek naar een schone plek werden wij wederom staande gehouden door een medewerker die wilde weten of wij nu allemaal iets wilde eten of slechts een paar personen. We mochten daarom opeens geen vrije keuze meer maken en n het inmidels met drie tafels bezette restaurant verwees zij ons naar een plaats die ronduit smerig was De medewerker begon te snauwen waardoor onze eetlust verging.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7MaartS17-06-2019

Goed hotel !

Incheck vriendelijk. Kamer prima. Ontbijt en Life Cooking buffet waren goed. Bediening in het Life Cooking restaurant was niet goed, jammer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9R Klinkenberg04-06-2019

Super hotel top service heel vriendelijk personeel

Bij aankomst super vriendelijk ontvangen, het rookvrije buiten terras was heerlijk met de zon erbij. Personeel is snel en professioneel, helaas bij de kamer waren wat problemen maar werden snel opgelost. Hoorn is op 15 min loop afstand waar we heerlijk de haven hebben bezocht. Dit hotel is zeker een blijver.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Frank Vervoort18-05-2019

weer een prima Van der Valkhotel

Overal vriendelijk personeel, mooie kamer, prima eten. Klein minpuntje : bij een dieet volgt de keuken niet altijd de speciale wensen,die aan de bediening zijn doorgegeven, op. Openbaar vervoer zou beter kunnen, maar daar kan het hotel uiteraard niets aan doen. Toch alles bij elkaar een prima hotel !

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Thea03-04-2019

Een prachtig hotel .

samen met mijn man een nachtje weg

Gereisd met partner in februari 2019

• 7Berend01-04-2019

Achterhouden informatie om te verdienen is niet ok

We kennen bijna alle betere van der Valk hotels in Nederland van binnen. We boekten ditmaal een last-minute (1 dag eerder). Kamers en ontbijt waren prima. Wat echter NIET prima was, was dat wij uitsluitend hotels boeken met sauna en aanverwante services. Eenmaal aangekomen bij de sauna bleek deze domweg niet te werken. Ook de speciale douches en voetenbaden bleken met waarschuwingsborden buiten werking (lees: al langere tijd). Nadat we hier een melding over hadden gemaakt waarom dit niet gecorrespondeerd werd op hun website kregen we alleen een schouderophalende "sorry" terug. Wanneer dit vooraf op de website kenbaar was gemaakt hadden we een andere keuze gemaakt. Weg geld, weg weekend en geen enkele vorm van tegemoetkoming. Graag preventief melding maken wanneer iets niet werkt waar je wel voor betaalt. Dit hoort niet thuis bij een van der Valk. Voor de rest: prima ligging en keurig hotel. Hoorn zelf is te doen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Ieneke16-03-2019

Geweldig

Mooi Luxe hotel met bioscoop en casino. Mooie slaapkamer en heel goed ontbijt. Niet ver van centrum Hoorn waar genoeg te beleven is.

Gereisd met partner in april 2017

• 2018
    7Alida17-12-2018

Mooie kamer, slecht eten

Mooi hotel, makkelijk bereikbaar. Ligt langs de snelweg. Dit was goed hoorbaar op onze kamer omdat het raam niet goed genoeg sloot. Na melding bij de receptie is hier gelijk werk van gemaakt. We kregen uiteindelijk een andere kamer aangeboden. Hier was echter hetzelfde probleem wat we maar niet weer opnieuw hebben aangekaart. 'snachts geen last van gehad. Verder was de kamer erg mooi, ruim en schoon. Prachtige badkamer, lekker en goed bed. De bediening in het restaurant is vriendelijk en attent. Helaas was het eten slechte kwaliteit. Rauwe diepvriesboontjes, echt niet gaar, echt vies. Verder geen groenten erbij. Vlees was ondanks (vies vettig) warmhoudplaatje behoorlijk koud. Erg jammer want het vlees was goed van kwaliteit. Er lag veel bieslook, taugé en selderij op de chateaubriand, waarom? Rare vieze combinatie. Wel lekkere champignons en uitjes erbij. De sausjes erbij waren niet erg smakelijk, kant&klaar spul. Gemiste kans.

Gereisd met partner in december 2018

• 5janvermeir15-08-2018

niet valk waardig

Bij binnenkomst aan receptie vriendelijk ontvangen,maar geen vandervalk-gevoel.De draaideur smerig,net als de lift en de deur voor de gang.De kamer netjes,maar in bad en douche nog haren.Op de voucher voor geen schoonmaak,wachten we nog.De ontvangst in de lounge was onvriendelijke en de dame ging in discussie over de gratis drankjes die zij toch aanrekende.De gratis cocktailbon leek voor een andere dame dan weer nieuw en we konden maar 1 cocktail verkrijgen,gelukkig was er een jongen aanwezig die wel vriendelijk andere soorten aanbood.De live-cooking was niet slecht,maar ondermaats tegenover andere hotels.Het 3-gangendiner was goed,maar 1 sneetje vlees voor hoofdschotel is toch wat weinig.Het ontbijt vond ik niet smakelijk.De ontbijtkoeken hadden al meerdere malen de oven gezien en de fruitsla was al bruin,als je dichtbij kwam vlogen de fruitvliegjes weg!Er waren enorm veel honden in het hotel,dus werd je 's nachts meerdere malen door geblaf gewekt.Ook onze buren vonden het fijn om reeds om 5u 's morgens elke 5 minuten met de deur te slaan en hun honden te laten blaffen,op de ochtend hangen zij dan het bordje' niet storen 'op.Wij hebben bijna 50 vdv hotels bezocht en zijn in deze enorm teleurgesteld!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

18 tips over Hotel Van der Valk Hoorn

• Arjan, 29-10-2014

Wij hebben een Hotel Hoorn VIP Arrangement geboekt waarin de volgende onderdelen zaten: - 2x Overnachting Comfort kamer - 2x Ontbijtbuffet - 1x Drie gangen diner - 1x Live cooking diner - 1x Bioscoopkaartje, per persoon - 1x Cocktail in de pauze van de bioscoopfilm (in Bar de Compagnie of Lounge Bar ) - 1x 10 euro speeltegoed bij Flamingo Casino, per persoon - 1x Welkomstdrankje Dit alles was prima naar wens.

• HF, 03-01-2015

Neem gewoon een 'normale' kamer. Je hebt dan geen gevulde minibar maar dat is het enige verschil. Mogelijk heb je iets minder mooi uitzicht, maar vanaf de 3e of 4e verdieping zie je nog altijd veel. Hoorn is zeker de moeite waard voor een dagje. Ga lekker uit eten bij 'Zorba de Griek'. Niets dan lof over dit restaurant.

• beerebootje, 28-06-2015

Heerlijk gegeten bij de Bourgondier-Hoorn, het is wel aan te raden om te reserveren. Verder het Zuiderzeemuseum erg leuk om te bekijken en als je in die omgeving zit moet je ook even door Volendam.......2e dag in het hotel gegeten het is ook aan te raden om te reserveren.......het eten was goed en kwam snel op tafel.

2 vragen over Hotel Van der Valk Hoorn

• Harry, 06-06-2018

Nooit meer

geen koffie gaan drinken zwarte koffie 2 slokken andere capucino koud 3 stuks schwartzwalder gebak klef en taai onpersoonlijke bediening stof en vliegen op de vensterbank en op de lampen waar je van boven op kijkt zonde van het geld dit ben ik niet gewend van vander valk waar ik al jaren klant ben

• van Wijnen, 13-11-2017

Kids ziek en dan heb je pech gehad

We konden na lange tijd een weekendje weg! Jammer genoeg kregen de kids griep, de jongste zo erg dat we ermee naar de huisartsenpost moesten! Wij s’ochtends gebeld of ze alsjeblieft iets voor ons konden betekenen! Bij eerste telefoontje kregen we te horen kijk maar of je kan verkopen of iemand de overnachting wilt overnemen! Niemand kunnen vinden toen nogmaals gebeld kreeg ik een mail, helaas is de boeking geannuleerd en kunt u hier geen gebruik meer van maken! Das pech overnachting weg

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages