8,3

Weer vandaag7°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hoorn voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel Van der Valk Hoorn in het Nederlands

Fantastisch, alles onder een dak.

Janke, 31-1-2018

Ik vond alles goed, sfeer, eten kamer, bediening

Prima hotel met alles erop en eraan

helenico, 9-12-2017

Uitstekende en vriendelijke service. Erg veel voorzieningen van zwembad tot bioscoop, van casino tot fitness, erg compleet. Prima ligging met uitzicht op het IJsselmeer. Prima restaurants.

waanzinnig!

Karin, 25-10-2017

Een geweldige hotel met alles onder één dak.

Zwembad, sauna, fitness, casino èn een bioscoop.

In principe hoef je het hotel niet uit.

Binnen een kwartier lopen sta je midden in het centrum van het prachtige stadje Hoorn.

Ben Michelsen, 7-10-2017

Dit hotel is helemaal geweldig. Kamer,Eten en vertier helemaal goed

Een super hotel

Thea, 4-10-2017

Het was een gezellig hotel eten was heel veel. Ik kan niks slecht bedenken

Uitstekend modern hotel met bios en casino

Steenland, 3-9-2017

Prima hotel. We verbleven hier 3 nachten in een fijne kamer met goede matrassen en zowaar ook goede kussens. 1x gedineerd, was uitstekend. Wel was het restaurant té fris, de airco was te enthousiast ingesteld. 2x espresso gedronken, beide keren niet heet genoeg (maar dat maken we veel vaker mee).

Perfecte fietsenstalling met mogelijkheid om e-bikes te laden. Vriendelijk personeel. In het hotel bevindt zich een bios en een casino. In het casino was het te koud. Het zwembad is klein en ondiep, maar toch fijn dat het er is.

Na afloop vraagt Van der Valk een recensie in te sturen op hun site. Dat willen we altijd graag doen, nu ook weer, maar heel irritant is dat we dan alleen kunnen afsluiten als we hetzelfde verhaal nogmaals invullen bij Tripadviser. Dat wekt alleen maar irritatie op.

Fantastisch gaan zeker weer terug

Willy, 30-8-2017

Super hotel goede kamers heerlijk eten. Super was ook de bioscoop naast het hotel. Ik heb niets slechts kunnen ontdekken. Het personeel was ook heel goed.

Mooi hotel met casino en bioscoop

Nikki, 25-8-2017

Een mooi hotel om een weekendje heen te gaan zonder onze kinderen. Heerlijk gegeten in het restaurant en s avonds naar de bioscoop en casino geweest. Hebben ons goed vermaakt. S ochtends heerlijk ontbijtje voor elk wat wils. Zwembad is klein maar groot genoeg om baantjes te zwemmen. Alles zit in het hotel zodat je de deur niet uit hoeft ideaal.

fantastisch, een aanrader

Frans de Ridder, 25-8-2017

Comfortabele kamers, redelijk luxe, vriendelijk en behulpzaam personeel dat ook onderling goed klikt, vormt een echt team.

Goede keuken met ruime keuze, tevens is een gezellige lounge en bar aanwezig.

Kortom een hotel met een gezellige uitstraling en ook nog eens dicht bij het centrum van Hoorn gelegen.

Heerlijk uitgangspunt om te fietsen en te wandelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hoorn in Hoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Hoorn scoort een 8.27 uit 10 op basis van 100 reviews.