Hotel Oostereiland Gevangenis

Hotel Oostereiland  Gevangenis
6,4

3 tips over Hotel Oostereiland Gevangenis

Patrick, 29-4-2013
Wij hebben ook via vakantieveilingen een bezoek gebracht aan restaurant Breeduyt. Heerlijke proeferij gehad. Heel leuk zaakje met zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader hoor!!
Syl, 14-4-2013
Ben je in Hoorn? Ga dan eten bij Breeduyt op de Breed 42! Je kunt van de kaart verschillende gerechtjes kiezen (maximaal 2 hoofdgerechten en de rest is vrij), waarna je een heerlijke proeverij voorgeschoteld krijgt voor echt zeer weinig geld. De aspergesoep, Breeduyt carpaccio, de zalm met bietjes, de botermalse biefstuk, de vis en tenslotte (wauw) het kaasplankje wat wij met een glaasje Port genomen hebben. Het was echt top. Ook aanrader: de Merlot perfecte bediening en een leuke inrichting.
Yolanda, 20-3-2013
Stad op loopafstand, hotel ligt aan haven en IJsselmeer. Hotel per watertaxi en ook per tuktuk Citytours Hoorn vanaf het station te bereiken!

We hebben een aantal aanbieders voor Oostereiland Gevangenis voor je op een rij gezet: