Hotel Oostereiland Gevangenis

Hotel Oostereiland  Gevangenis
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Oostereiland Gevangenis voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Oostereiland Gevangenis in het Nederlands

Zeer matig!

Ellen en Jitze
28-10-2017

Klein maar dat is logisch. Ze hadden alle tv's weggehaald in de kamers met stapelbedden maar het personeel wist van niets. Huh? Op de site staat nog gewoon inclusief tv. Tegenvaller want je wilt toch even wat tv kijken omdat er verder geen ruimte is om iets te doen. Lag nog vies wattenstaafje in de kamer en bosje haar in douche. Erg gehorig door de schuivende stoelen boven je en gillende mensen in de cellengang. Ontbijt inderdaad zeer karig en afgepast. Het is een ervaring inderdaad maar er mag best wel wat meer aandacht voor de aankleding zijn. Toch jammer want het is best prijzig!

Een belevenis "nachtje in de cel"!

Wel
17-6-2017

Een aanrader om daar eens heen te gaan. Heel gaaf om te kunnen zien hoe het vroeger was en en hoe het nu is.

We hebben echt genoten alleen heel rot geslapen is erg krap en klein.

Je slaapt immers wel in (uitgebouwde ) een cel :-)

we hebben het er wel zeker voorover gehad.

Locatie is prachtig, ontbijt is goed diner was super. en ook zeer aardig personeel.

Zeker de moeite waard om een keer gedaan te hebben!

Oude reviews (archief)

Unieke hotelkamer voor een nachtje

Ivo
16-11-2015

Het hotel is gebouwd in een voormalige gevangenis. De hotelkamers zijn hierdoor ook erg klein (van 3 cellen zijn 2 kamers gemaakt) dit is echter een bewuste keuze als je voor dit hotel kiest. De kamers zijn minimalistisch ingedeeld (in de stijl van een gevangenis). Het bed was erg slecht, doorgezakt en je lag in een kuil. Ook was de zeep bij de douche op. Verder goede wifi en parkeergelegenheid. Helaas wordt de lunch pas geserveerd vanaf 09.00 uur. Veel te laat, echter wel ontbij bag gekregen

matig

Rene
15-4-2015

Op zich een mooi hotel maar de kamers waren inderdaad klein en ja kon amper een raam open zetten. Het ontbijt was lekker en alles vers maar wel erg karig. Alles precies afgemeten. De ligging van de bajes was erg mooi aan het water.

Dit nooit meer

frans
4-2-2014

De kamer van het hotel was te klein, de kapstok hing aan de muur boven het bed. Er was geen kast. De ruimte bij het raam, we sliepen op de zolder was laag, ik moest constant bukken om niet mijn hoofd te stoten. Het eten in de brasserie is goed, behalve het ontbijt, was minimaal. Ik het een upgrade naar de zolderkamer alleen de prijs is schandalig 25 euro per nacht voor zo n kamer. Dit nooit meer.

Apart

jan
27-7-2013

Sommige hotels hebben een aparte sfeer

Het Bajeshotel in Hoorn is z' n locatie

Ideaal gelegen in het centrum

Voor 1 à 2 nachten is het leuk

niet iets voor een langere periode

Geweldig!

Questa
25-5-2013

Geweldig om een keer mee te maken, wij lagen in cel 201, en natuurlijk zijn deze ( voorheen oude cellen ) niet groot, terwijl ze al van 3 cellen, 2 kamers hebben gemaakt, kan je nagaan wat de echte boeven meegemaakt hebben! Als je gewoon op bed blijft liggen zie je de toilet en douche niet eens, dus ook dat was voor ons geen probleem, en voor een grote boodschap gingen wij gewoon de gang op waren ook keurige toiletten, de kamer/douche/wc was schoon kortom weinig op aan te merken, het perfecte ontbijt van 7.00-11.00! werd aan tafel gebracht met erg lekker brood/beleg en verse jus, ook de koffie ( en gebak ) erg lekker, heel vriendelijk/behulpzaam personeel en Hoorn is geweldig, alles te voet te doen, je laat je auto bij het Hotel staan voor € 15,00 voor 2 dgn. een aanrader want in Hoorn is het overal betaald parkeren,kortom wij zullen Hoorn promoten en ook De Gevangenis, bedankt voor ons aangenaam verblijf, wij snappen echt niet dat ze hier maar 2 sterren hebben! de oranje boeven

Weer eens wat anders....

Patrick
29-4-2013

Toch heel apart om in een oude bajes-cel te mogen slapen, hoor. Wat men eerder zegt is waar, er kan helaas geen raam open, geen afscheiding van badkamer met bedgedeelte. Toch lastig als je een grote boodschap moet doen of gaat douchen. Daarnaast hebben we niet al te best geslapen in het bed. Rond uur of 0:00/1:00 uur zijn ze boven nogal met meubilair aan het schuiven en dat hoor je! Prima ontbijt met heerlijks vers brood.

Ondanks de wat negatieve berichten hebben we positief het hotel weer verlaten.

Heel apart !

Familie Kiekens
28-4-2013

We waren er één nachtje op uitnodiging. Normaal gesproken zouden we in Amsterdam verblijven maar alles volgeboekt. We hadden een kamer in de kelderverdieping, de fameuze heringerichte cellen van de oude gevangenis. De kamers waren proper maar klein en zonder enige opbergruimte. De twee heel zware minpunten waren : het venster was dicht gelast, geen enkele mogelijkheid om wat frisse lucht te happen ! En, er is geen enkele afscheiding tussen de kamer en de badkamer. Dat is wel "genant" te noemen op het moment dat je het toilet nodig hebt en dat je partner slechts één meter van jou in bed ligt ... Het ontbijt was correct en verzorgd. Ons besluit staat vast : blijf op de rechte baan, een cel is nooit goed.

Leuk om een keer mee te maken

Syl
14-4-2013

1 nachtje in dit aparte hotel geslapen. Wel een (luxere) bovenkamer genomen; We zijn de jongste niet meer. Kamer eenvoudig maar netjes en eigenlijk boven verwachting. Geen douchegordijn maar geen probleem voor zo'n kort verblijf. Ook museum en bioscoop op hetzelfde terrein. Ontbijt aan tafel (geen buffet), dat was wel zo leuk. Personeel in de ochtend bij ontbijt top. In de avond zo lang gewacht op drankje dat we maar naar boven vertrokken zijn (kwam niet omdat het druk was of zo, veel personeel maar deed/reageerde helaas niet). Leuk om een keer mee te maken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oostereiland Gevangenis in Hoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oostereiland Gevangenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oostereiland Gevangenis scoort een 6.63 uit 10 op basis van 11 reviews.