Tijdelijk €25 aanbetaling

1OnvoldoendeScore uit 4 reviews

1OnvoldoendeScore uit 4 reviews
  • 1Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hoorn voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Hoorn

• 1Martina van der Wilt07-10-2013

Slapen bij het leger des heils

Het is vies, een herrie, ongezellig en van een menukaart hebben ze nooit gehoord. Je gaat zitten en krijgt eten. Geen keuze wel dik betalen.

• 1Jan05-07-2013

Hotel vol met polen

Dit is geen hotel meer maar een gebouw met poolse werknemers die er wonen.Op zich is daar niets mis mee maar verhuur dan geen kamers aan andere mensen.Snachts veel gebonk met deuren.Dan de kamers miet al te schoon vooral de badkamer bertjd smerig . Kortom ooit een mooi hotel geweest maar dat is lang geleden nu word het uitgeleeft en dan wwarschijnlijk gesloopt.

• 1astrid04-03-2011

Slechter dan dit vind je niet

Ongelovelijk, een oud en smerig hotel aan een drukke weg. Ook al is de prijs zo laag, zelfs dan is de prijs-kwaliteit verhouding er niet.

Nog nooit hebben wij in zo een slecht hotel gezeten, de bedden waren vies, vlekken in de lakens en de kamers niet goed schoongemaakt. Daarbij is alles verouders en is het personeel wat er al loopt onvriendelijk en ongeintresseerd. Bij het stellen van een vraag kregen wij als antwoord dan gaat u toch weg, voor u 10 anderen. Dit hebben wij uiteindelijk ook gedaan! Een hotel iets verderop wat € 5,-- p.p.p.n. duurder was, was een verschrikkelijke verbetering.

Wij vragen ons sterk af waarom er 3 sterren achter hotel hoorn staan! Het mag eigenlijk nog niet eens een hotel worden genoemd, laat staan sterren achter haar naam vermelden.

• 1Jan04-05-2010

Nooit meer

Slechtste wat ik ooit heb meegemaakt, Het ontbijt wordt een bij een dag van te voren in de lawaaierige koelkast gezet en bestaat uit een paar bolletjes met afgepast beleg.

Waar je 70 Euro per nacht moet betalen en waar ze voor het "ontbijt" 8 Euro rekenen, natuurlijk wel van te voren afrekenen, kan ik me voorstellen, als ik dat niet had gedaan was ik meteen weer vertrokken.

Laat ik er verder maar geen woorden aan wijden, aan absolute afrader!

Hotel Hoorn info

Soort hotel