Tijdelijk €25 aanbetaling

De Keizerskroon

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Keizerskroon voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 19 reviews

7.3GoedScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over De Keizerskroon

• 9Fred27-01-2018

Leuke maar kleine kamer.

Vond de kamer wat klein, idem douche, en het ontbijt was beperkt. Maar verder geen opmerkingen.

• 6Johannes30-11-2017

Nooit meer

Kamers zijn er gedateerd en heel gehorig. Kortom geen hotel die ik bij iemand zou aanbevelen.

• 8J.Selten16-09-2016

fantastisch

Midden in centrum Ontbijt eenvoudig maar voldoende Kamer schoon

• 7Maartje27-06-2016

rumoerige kamers

Wij hebben niet echt veel kunnen slapen tijdens ons 2 daags verblijf in Hoorn de kamers zijn veeeeel te gehorig en ook het verkeer doet daar nog een schepje boven op , erg jammer dat wij dood moe naar huis gingen na een weekendje in deze leuke en gezellige stad .

• 5J. Rompen07-09-2014

Dit nooit meer

De 3 persoonskamer erg klein. In de badkamer zit je op het toilet met je benen in de douchebak. De geboekte 2 persoonskamer kon gelukkig geruild worden met een iets grotere op een verdieping hoger, Bij het VOC arrangement werd de lunch d.m.v. bijbetaling een diner. Dat was uitermate slecht en kon niet, ook niet met bijbetaling, omgezet worden in een keuzemenu uit de normale menukaart. Diner was: vette wortelsoep, oneetbare varkenshaas en het dessert; flensjes bleken melige pannenkoeken te zijn. Daarom: "Daar nooit meer".

• 0knuysting02-07-2012

Dit nooit meer

Hotel is erg gedateerd een kamer voor 3 personen geboekt erg krap bloedheet raam moest open voor frisse lucht de hele nacht geklepper en geronk van de afzuiging van het hotel kleine badkamer het water van de douche spoelt niet weg als nummer 2 wil douchen sta in nummer 1 haar badwater met je voeten ik was nummer 3 dus je kan het al raden ook dotte haren van andere mensen in de hoeken als je wilt tanden poetsen haal je weer natte voeten wil je naar de toilet zijn je voeten weer nat. Lekker uitgerust ben je zeker niet na een nacht lawaai en snik heet.

• 2Doreth30-06-2011

Nooit meer.

Badkamer was een aanfluiting de wastafel en toilet stonden in de douchebak! Om 7.45u ging de glazenwasser de ramen van de kamer wassen! Toilet was vies en afvalemmer was niet geleegd. Vuile ontbijtborden,eieren kwamen toen we klaar waren met eten! Tijdens het ontbijt werd er gestofzuigerd De site doet vermoeden dat het een prachtig hotel is met verzorgde (bad) kamers !

• 6carlas27-06-2011

voor ons niet weer

Wij zaten in een hok, onder de trap!! de badkamer was een douchebak met daarin een wc en wasbakje!! bij aankomst bleek dat de gratis parkeerplaats bestond uit 2 plaatsen in een parkeer-garage en dus al vol!! de tv sneeuwde, en er was geen kastje ,pech voor ons want het hotel was vol, dus niets aan te doen. het ontbijt buffet was erg sober, een mandje croissants, witte bolletjes,plakjes brood. het hotel was wel brandschoon, en de bediening ook vriendelijk.

• 9fam. de Mik26-05-2011

Goed hotel, vriendelijk personeel

We waren hier voor 2 dagen en hadden de junior suite gehuurd. Grote, luxe sfeervolle kamer met jacuzzi. Behulpzaam en vriendelijk personeel. We kwamen met de motoren en die konden in een beveiligde overdekte stalling staan. Perfecte, centrale ligging. Hoorn is een leuke stad om uit te gaan.

• 6S van den Dungen20-01-2011

Goede locatie, maar verder matig hotel

Ik heb hier meerdere keren in mijn eentje overnacht, steeds in verschillende kamers, met zeer wisselende ervaring. De suite is ruim en heeft een fantastische badkamer, maar de overige kamers zijn klein, hokkerig en de badkamers oud en in sommige gevallen zeer klein (met toilet zo ongeveer onder de douchekop). Verlichting is op alle kamers slecht. Service is in mijn beleving matig, maar men is wel vriendelijk, maar niet bereid tot een stapje extra, ook niet voor vaste klanten. Kwaliteit van het eten is wisselend: van de kaart bestellen is prima (al komt overal dezelfde saus en salade bij), maar een de vegetarische optie (op de kaart staat: vraag om de mogelijkheden bij de bediening) was ronduit smerig. Ligging en gebrek aan redelijke alternatieven was voor mij de enige reden om terug te keren.

Hotel De Keizerskroon info

• AirconditioningBeschikbaar