Vakantiehuis Hoogwouder Hoeve

Met vrienden

sfeervolle hoeve

Peter Kollau
28-11-2011

Sfeervolle Hoeve die veel mogelijke heeft. De hoeve is ca 300 jaar oud en van buiten nog grotedeels in oude staat.

Binnen staat een moderne keuken van alle gemakken voorzien terwijl de badkamers gedateerd zijn. De verdere inrichting hoort wel een beetje bij de sfeer die de hoeve van buiten uitstraalt.

De bovenverdieping heeft grote niveauverschillen wat op zichzelf niet handig is voor kleine kinderen. Er is buiten de drie ruime slaapkamers nog heel veel ruimte om van alles te organiseren.

Inpandig is het huis erg gehorig doordat overal houten vloeren liggen die niet geisoleerd zijn. Dit hoort wel bij inrichting van het huis.

De huurders worden heel prettig ontvangen en uitgezwaaid.

Ruime accommodatie

JB
31-1-2011

Voor een verblijf met een kleine groep heeft de landelijk gelegen vakantiewoning Hoogwouder Hoeve voldoende ruimte. Het sanitair is voldoende. Wel is alles verouderd en ook wat stoffig. Nadeel is de onpraktische inrichting van de kamers. Maar de hoeveelheid ruimte maakt veel goed. Voor een weekend is het hier prima uit te houden.

Seervolle plek om lekker tot rust te komen

Bianca van Dongen
22-10-2010

De Hoogwouder Hoeve is een heerlijk en sfeervol ingericht huis waar je makkelijk met twee gezinnen kunt verblijven. De tweede woonkamer (een el-dorado voor onze pubers) was een uitkomst en de keuken is fantastisch! De ligging is rustig, drukkere plekken zijn makkelijk te bereiken.

Het enige minpunt is wat ons betreft de hoogte van de kosten voor de eindschoonmaak. Daar hadden we het zelf ook voor kunnen en willen doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoogwouder Hoeve in Hoogwoud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoogwouder Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.