Hotel De Beurs

13 reviews over Hotel De Beurs in het Nederlands

Stinkende kamer

Frans M
5-11-2017

Als je bij de boeking niet uitdrukkelijk vermeld, dat je een niet-rokerskamer wenst, wordt je in een stinkende armoedige kamer gedumpt.

Geweldig hotel en super service!

Faber
23-1-2017

Zeer net en up to date hotel,

Wij hadden de business kamer, en die was letterlijk van alles voorzien.

Normaal gesproken moet je met creditcard boeken,

echter heb en wil ik die card niet,

en kon rechtstreeks bij hotel boeken en aan de balie betalen.

Mooi parkeerterrein achter met meer dan voldoende plaats.

Wij zullen hier zeer zeker weer terug komen!!

Zeer slechte klantvriendelijkheid

joselle
17-1-2016

We komen hier regelmatig als we in het noorden moeten zijn. De laatste keer had ik per ongeluk vergeten een datum in te vullen bij de boeking dus stond deze automatisch op de dag dat ik geboekt had (een week voor ons eigenlijke verblijf). Stomme fout van mezelf natuurlijk. Nietsvermoedend meldden we ons dus een week te laat bij de receptie. Helaas, we waren die week ervoor als `no show` geboekt en dus 70,- euro weg. Aangezien de receptioniste ons vertelde dat het hotel op de `no show` datum niet helemaal vol zat was er dus geen derving geweest voor het hotel. We komen hier regelmatig dus verwachtten eigenlijk wel dat het hotel het netjes zou oplossen voor ons... Maar helaas, ze wilden evengoed dat we nog een keer 35,- euro betaalden. Lekker makkelijk geld verdienen.. Als ze nu niet had gezegd dat het hotel helemaal niet vol zat op de `no show ` datum had ik er nog vrede mee gehad, maar nu vindt ik het echt je reinste geldklopperij. Blijkbaar is het hotel de 35,- meer waard dan een tevreden, steeds terugkerende gast. Ons zie je er dus niet meer.

Ranzig vieze kamernummer 86

Tracey
9-11-2015

Onvriendelijke ontvangst. In en in smerige kamer. 2 kleine 1 pers.bedjes met lage instap. Amper verlichting in badkamertje, Wel schimmel op plafond! Het stonk er muffig!

Vette vingervlekken op de spiegel.

Dikke stofnesten op/in kastjes.

Heb mijn naam er maar in geschreven. Kosten 65 euro excl.parkeerkosten!

Gemeld en kreeg kamer in nieuwbouwgedeelte.

Schoon maar daar is alles mee gezegd.

Verschrikkelijk hotel

Tineke Stam
6-2-2015

Stoffig, muf, benauwd, vieze geur.

Vieze badkamer met schimmelranden. Smerige wcpot. Gehorig: je kan de buren horen snurken en smorgens word je in alle vroegte gewekt door het personeel een verdieping lager.

Onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel.

Karig ontbijt. De fruitsalade zit in een bakje afgedekt met folie. Als je de folie er af haalt komen de fruitvliegjes je tegemoet.

Alleen koude gekookte eieren.

Beslist geen 4 sterren waard. Er zijn veel betere hotels in Hoofddorp

Nee, voor ons nooit meer!

Fam. Maas
5-8-2014

We hadden een budgetkamer dus luxe verwachtten we niet.

Mr wel dat de kamer tenminste proper is. Het was eigenlijk schandalig! Ik zit met een stofallergie en na een uur had ik al veel klachten. Spinnen en de bijbehorende webben in de gang. Overal vingerdik stof op en de bedden zijn van slechte kwaliteit. Grote flatscreen op de kamer, mr was e

Niet nr te kijken van de ruis. Voor ons volgende maal terug een accorhotel!

Dit nooit meer!

prima hotel voor relaxte overnachting

joselle
2-11-2013

de kamers zijn schoon, badkamer ruim en schoon, ontbijt heerlijk en goed verzorgd.

Fraai hotel

Archie
15-8-2013

Aan de rand van het centrum van Hoofddorp, op steenworp van het (best wel uitgebreide) winkelgebeuren, met een eigen ruime en deels overdekte parkeerplaats, welke 2.50 per dag kost.

Wij kregen( standaard) kamer 87, op de 2e en tevens hoogste verdieping: ruim en netjes, fraai ingericht, met een groot flatscreen. Tevens een inbouwkast, waar een kluisje en koffiezetmogelijkheden in staan.

Het ontbijt is eenvoudig, maar voldoende.

De sauna bevindt zich in het aangrenzende sportcentrum, wat op zaterdag al om 14:30 gesloten is( ma-vr om 22:00), wat voor ons wel een grote teleurstelling was, vooral omdat bij boeking dat nergens vermeld staat.

hotel met goede service

rianne
3-8-2012

Hier overnacht omdat we in de buurt aan het werk waren. We kregen een goed ontbijt en een goed gevuld lunchpakket mee. Keurig verzorgd. Kamer iets aan de kleine kant.

Matig hotel

Koen
4-10-2011

Hotel is matig en zeker geen vier sterren waard. Kamers zijn gedateerd, douchekop hangt verkeerd waardoor fatsoenlijk douchen niet mogelijk is, tevens was water afwisselend koud en warm. Eten is redelijk, cappachio werd echter half bevroren opgediend. Tijdens ontbijt wordt ruimte al gewoon schoongemaakt. Je wordt nog net net van de ontbijtafel afgeveegd. Kortom matige ervaring met dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor De Beurs voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Beurs in Hoofddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Beurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.