Tijdelijk €25 aanbetaling

Courtyard by Marriott Amsterdam Airport

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Courtyard by Marriott Amsterdam Airport voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 17 reviews
+30

7.7GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Courtyard by Marriott Amsterdam Airport

• 7Jan20-08-2022

Prima verblijf met bittere nasmaak

Op dag 2 misten wij een zakje met lingerie/wasgoed. Direct melding gemaakt bij de receptie. Volgende dag uitgechecked, waarbij de housekeeping nog niet gehoord was. Manager zou die dag bellen, maar dir gebeurde niet, dus na 4 dagen zelf maar gebeld. Moest het hele verhaal opnieuw verteld worden. Zij zou er ook achteraangaan en uitsluitsel geven. Teruggebeld door de klachtenmanager, tegen wie ik het hele verhaal voor de vijfde keer moest vertellen. Zou ook weer de housekeeping raadplegen. Hij belde een dag later terug met de mededeling dat hij het zeer spijtig vond maar dat de housekeeping de zak met vermiste goederen niet had meegenomen. Aangezien de directie niet aansprakelijk gesteld kan worden vanwege algemene voorwaarden werd er geen enkele vorm van compensatie aangeboden, zelfs geen enkel gebaar uit overwegingen van coulance.

• 8Greet17-06-2022

Fijn en prettig verblijf

Fijne inloopdouche, te weinig info gekregen over gebruik lift met kamernummerpas, alsmede de drankjes laten noteren en moeten tekenen, was niet gezegd. Wc borstel niet aanwezig.

• 8Carla10-08-2021

Fijn hotel

Vriendelijk personeel. Ruime hotelkamers en fijne bedden. Op de hotelkamer was een kleine koelkast en had koffie en thee faciliteiten. Het diner en ontbijt buffet was zeer uitgebreid. Dicht bij Haarlem, Zandvoort, Amsterdam enz.

• 9dinkies07-09-2014

Zeer comfortabel hotel met goede ligging

Wij hadden twee kamers geboekt, waarvan 1 voor mindervalide. Beide kamers waren groot en helemaal in orde. De kamer voor mindervalide was echt een geweldige kamer: erg ruim en een extra badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed aangevuld. Ligging is ideaal: vlakbij Zandvoort en Haarlem. Na ontbijt nog een wandeling gemaakt door Haarlemmermeerse Bos.

• 3H en H20-02-2014

Shuttle-service afwezig

Dit hotel biedt een shuttleservice van het hotel naar Schiphol, een parkeerplaats en kluisbewaring van waardevolle spullen. Bij boeking wordt het braaf bevestigd, maar als je aankomt en de shuttleservice wil afspreken blijkt plotseling dat deze niet wordt uitgevoerd tussen middernacht en 6 uur in de ochtend. En laat dat nou net de reden zijn voor ons om dit hotel te kiezen. Na protest tegen deze gang van zaken wordt er medegedeeld dat dit toch echt ergens op de site staat vermeld... kennelijk was de dame bij wie we de boeking deden hier niet van op de hoogte.

Dus: als je vanuit dit hotel een vlucht op een wat (voor hun) ongemakkelijk tijdstip wilt halen moet je het vervoer zelf regelen en betalen... het wordt zo wel een hele dure parking... Opletten dus...

• 9Frans17-07-2013

Uitstekende service en zeer behulpzaam personeel

Hotel ligt prima voor bezoeken in de regio. Kamers zijn best goed en ontbijt is helemaal OK. Het personeel is allervriendelijks en zeer behulpzaam.

• 8Wendy09-01-2013

Mooi hotel

Je kan merken dat het hotel op het zakelijke bezoekers is ingesteld. Geen roomservice maar 24 hour winkel waar je lekker en drinken kan kopen. Wij hebben hier een bruidsarergement geboekt voor twee nachten. Omdat we trouwde in het oude slot kregen we een speciale prijs. Toen we aan kwamen kregen we bos bloemen en fles champange. we hebben het erg naar ons zin gehad in de penthouse. Mooie kamer en een prachtige badkamer. Mooi uitzicht vanuit jhet penthouse. Het ontbijtbuffet is goed. Jammer dat je niet kan avondeten in het hotel maar dat je in het naast gelegen claus moest.

• 8Tineke08-01-2013

Fijn hotel

Ik vond het een prettige overnachting in dit hotel. Een lekker bed (gigantisch voor 1 persoon). Prima badkamer. Bij de receptie is een klein winkeltje, wat ik ook erg leuk vond.

• 8gaston_marloes24-05-2011

Zeer goed hotel

Hier een nachtje doorgebracht ivm vakantie vanaf schiphol. Mooie en verzorgde kamer, ontbijt ook goed. Auto kan hier voor 4 weken gratis staan.

• 8roche_piersma04-01-2011

Penthouse suite dikke prima met mooi uitzicht

Mooi zakelijk hotel. We hadden een penthouse geboekt. Mooie bad kamer met een grote ronde bubbel bad voor 4 pers. Tv in badkamer een dubbele was tafel. En een grote aparte stort douche. Een mooi uitzicht over hoofddorp en het Haarlemmermeersche bos. Het inbijt was redelijk. En de roomservice was goed.

General Manager, 17-02-2011

Geachte Roche_piersma,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Courtyard en uw positieve reactie op Zoover!

Vanaf 1 april 2011 heeft het Courtyard 18 kamers verbouwd tot Business Pro Superior Rooms, kamers voor de zakenreiziger met verstelbare design bureaustoel, extra groot bureau met LED verlichting en een persoonlijke printer.

We hopen u snel weer te mogen begroeten.

Hotel Courtyard by Marriott Amsterdam Airport info

Soort hotel