Hotel Best Western Amsterdam-Airport

Airport hotelWeer vandaag4°1°
Hotel Best Western Amsterdam-Airport
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Amsterdam-Airport voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Best Western Amsterdam-Airport in het Nederlands

Niet snel weer

Daphne
17-10-2018

De ligging is goed, maar dat is ook het enige. Kamers waren ronduit smerig. Veel stof, naar ons idee was deze kamer al in geen tijden schoongemaakt. Kapotte gordijnen, kapotte wc bril. De toegangspasjes die het steeds niet deden. De bediening in het restaurant mag nog wel de nodige opleidingen hebben

waardeloos.

Herman
7-5-2018

Prima locatie voor reizigers vanaf schiphol. Daarmee is eigenlijk alles wel gezegd. Staf in niet echt klantgericht en onwelwillend om klanten te helpen. Na deze ervaring voor mij nooit meer best western. Liever iets meer uitgeven voir een betere ervaring.

denk niet dat we hier nog terug komen.

Anneke
5-3-2018

personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. ruime kamer, ontbijt was goed.

Helaas liet het schoonmaken te wensen over. In de douche r zaten er vlekken op de muren bij de wc, onder een wasbak, lag een opgedroogd grote vlek. waarschijnlijk poos niet hebben gedweild.

Verder zagen we in de hal,al wachtend op shuttle , onder een bank tegenover de balie een lange tijd niet stof gezogen is. het lag vol met stof e.d.. ook s aan een grote tafel lag er van alles tegen de poten van de tafel

Er was veel lawaai 's nachts van binnenkomende gasten op de gang , die waarschijnlijk van schiphol kwamen. Misschien een tip om een flyer op te hangen op de tussendeuren in de gang, om de mensen er op attenderen dat er 's nachts geslapen wordt! of direct aan de balie mededelen.

de bedden staan los van elkaar, voor ons geen probleem, maar mijn dochter en ik hoorden 's nachts mensen de bedden tegen elkaar schuiven. wat veel lawaai gaf.

Redelijk hotel

Mitch
13-9-2017

Ligging en shuttleservice erg goed, vriendelijk personeel. Mooie badkamer en fris ogende kamer.

Helaas was het bed niet te doen omdat je iedere veer voelde. Ramen in kamer kunnen helaas niet open.

Onveilig - nooit meer

Dirk L.
26-9-2016

Geen enkele vorm van beveiliging, dieven kunnen de kamers binnen en buiten wandelen alsof er geen deuren bestonden. Onvriendelijk en onbehulpzaam personeel. Een verblijf hier zal je duur komen te staan.

Jeanine, Manager E-Commerce, 29-9-2016

Beste gast,

We vinden dit heel erg vervelend. We hechten heel veel waarde aan gasttevredenheid, veiligheid en gastvriendelijkheid en we zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring. Graag ontvangen wij een privé bericht van u zodat we dit direct met u kunnen oppakken.

Met gastvrije groet,

Team E-commerce

Best Western Amsterdam Airport Hotel

Een flop

Corrie Muis
11-5-2015

Wij zijn 1 nachtje geweest, maar gaan nooit meer, de kamer was erg klein,de douche kwam een klein straaltje uit, en om maar te zwijgen van het eten, ik had s' avonds kogelbiefstuk besteld nou dat was net een leren lap,ik kreeg het niet weg,zat vol met pees en dan daar zoveel geld voor betalen,alleen het ontbijt was redelijk.

Ik wil oude wets kamer!!!

mirjam
4-2-2014

kamer die ik nu had is mooi,heeft zelf waterkoker en koelkastje. Had kamer gevraagd met bad. Kreeg ik kamer met douche. Omdat op webside van touroperator kamer met bad stond ging ik vanuit dat allen kamers zo waren. Had rechtstreeks via best Western geboekt. Maar goed zij dachten mij blij te maken met gerenoveerde kamer. Kamer met douche en laminaat. Helaas is dit mode van nu en ik sta niet op te wachten. Geef mij maar ouderwets kamer. En dus kamer omgeruild. Kreeg nu kamer met bad en vloerbedekking. Tot slot is het doolhof om kamer te vinden. Maar kwam wel daar door achter dat ook fitness ruimte en zwembad was.

dicht bij Schiphol

M van Wijk
9-6-2013

als je goed uitgerust op Schiphol wilt aankomen is dit hotel prima. Goede kamer, vriendelijk personeel en ontbijt en diner heerlijk.

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt

shawna705
30-4-2013

Wat een slechte hotelketen is dit. Nooit meer voor ons. Ongemotiveerd personeel niks klopt. Bah wat een afgang.

Dit nooit meer in een Best Western Hotel

Wortel RA
3-9-2012

Wij gaan nooit meer in een Best Western Hotel

logeren en zeker niet in Amsterdam Airport Hotel

De badkamer was vies met haren in het bad en op de muur..erg smerig!!

Er was om 10.30uur een schoonmaker binnen toen wij van het ontbijt kwamen en hij vroeg wanneer wij gingen uitchecken dan kon hij de kamer doen zegt hij, terwijl we notabene om 1200uur hoeven uit te checken!!Er komt nog bij dat er zomaar van de eurokaart de betaling afgeschreven is terwijl op touroperator staat toch echt, U betaald aan het hotel!! Ik vind dit niet netjes daar het een creditkaart was van een ander en ik nog zo zei tegen diegene; Nee ,ze doen er niets mee is alleen voor bevestiging Hotel..In het verleden hebben we ook vervelende boekingen gehad bij Best Western Hotels zo waren de kamers diverse keren overboekt waardoor we een andere kamer kregen toegewezen. Voor ons geen Best Western Hotels meer.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Amsterdam-Airport in Hoofddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Amsterdam-Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.