Vakantiehuis Anno Nu 15

9,8

2 reviews over Vakantiehuis Anno Nu 15 in het Nederlands

TOP

famuffink, 7-3-2014

geweldig huisje, luxe, schoon en we kwamen voor rust en ruimte. Dit is absoluut geslaagd, zelfs met kleine kinderen. Aanrader voor mensen die privacy en betaalbare luxe willen in combinatie met rust.!

geweldig huis!!!!

janneke, 24-9-2012

Kleinschalig park met mooie huizen, volledig ingericht, wij hadden een huis met 6 vriendinnen. Buiten jacuzzi was zalig, huis mooi en warm ingericht, alle ruimte. Open haard, sauna , wasmachine, vaatwasmachine, combimagnetron. Geen vriezer, en de bedden zijn helaas 80 cm breed, maar matras is dik in orde.

Omgeving; voor ons geen reden om terug te komen, maar de ligging vh park is uniek, 2 min lopen en je bent bij de waddenzee, boodschappen bij de dekamarkt, zeer goede supermarkt.

De tuin is het enige minpunt, er is geen privacy....er staat wel jonge aanplant, maar dat gaat jaren duren, dus als je in de jacuzzi zit, kijken de buren mee....wij hadden daar trouwens weinig problemen mee, maar je kunt je voorstellen dat anderen dat wel hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Anno Nu 15 in Hippolytushoef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Anno Nu 15 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Anno Nu 15 scoort een 9.75 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: