Hotel Villa Trompenberg

Hotel Villa Trompenberg
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Trompenberg voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Villa Trompenberg in het Nederlands

Verrassend, ruim, luxe en persoonlijk

Zeebregts
24-9-2017

En zeer grote kamer met kingsize bed. Schone lakens. Helder witte handdoeken. Daarbij ruime zitkamer met heerlijke fauteuils en ronde tafel met stoelen. Tv's. Luxe bad in de slaapkamer en aparte douche en toilet. Sanitair modern. Pand karakteristiek. Zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt. Overal is aan gedacht. Rituaal producten, verlichting, sfeer, comfort en service. Fiets te huur voor €3

Schoon, rustig, fijn!

mteun
17-1-2016

een rustig verblijf, alles netjes en gewoon goed!

Geweldige plek

Eric Gadet
27-10-2015

Het is kort samengevat iedere keer weer als ik er kom: "Thuiskomen"

Prachtige villa, mooi modern interieur. Gezellige lounge-/ontbijtkamer. Heerlijk ontbijt, gratis koffie, thee, chocolademelk gedurende de dag. Lekkere, ruime tuin om de villa heen. Vriendelijke eigenaar.

Geweldig!

ilona
8-4-2012

Afgelopen weekend bij villa Trompenberg geweest. Heerlijk, mooi, luxe, goed verzorgd, lekker, alles wat we ons maar konden wensen.

Super!

Caroline van Kester-Zwinkels
25-3-2012

Villa Trompenberg is bij iedereen het aanraden waard!

Mooie luxe locatie, waarnaar deze villa ook ingericht is.

Personeel bij het ontbijt professioneel en vriendelijk.

Het zelf inchecken hebben wij als heel relaxt ervaren.

Alle instructies uit de email spraken voor zich.

Kamers waren zeer schoon en netjes! Super!

Van uit Hilversum zijn veel leuke bezienswaardigheden te bereiken.

Een rustig klassiek hotel.

Fam.Robbe
23-9-2011

Hotel Villa Trompenberg is een rustig stijlvol hotel.

Wij hadden een mooie kamer en konden in de tuin

van de zon genieten.

Het ontbijt was uitgebreid met veel keus

aan beleg,knapperig vers brood en broodjes

en een ei(gebakken,gekookt of roerei).

Koffie of thee kon je de hele dag gratis halen.

Zeker een aanrader!

Rustig en sfeervol

Rutger en Manon
9-8-2011

Een klein maar ontzettend sfeervol hotel in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Het is minder geschikt voor gezinnen met kinderen. Dit hotel is een aanrader. Wij komen er zeker nog een keer terug

Rust, warmte en sfeer

Pascal
30-7-2011

Hotel Villa Tromenberg is rustig gelegen in een villawijk. Het is een klein, gezellig hotel waar warmte en sfeer centraal staan! Als je houdt van kristallen luchters, antieke meubelen, authentieke schouwen, hoge plafonds en warme kleuren, dan zullen de kamers je zeker bevallen. De kamer met veranda geeft je onmiddellijk toegang tot de rustige en sfeervolle tuin waar het gezellig vertoeven is om bijvoorbeeld te aperitieven of een boek te lezen. Het bed is heel ruim met een heerlijke matras! Het ontbijt is niet zo uitgebreid maar alles wat je verwacht is er en bovendien ook voldoende. Een eitje wordt volgens je wensen (gratis) bereid.

Zeer stijlvol hotel!

Astrid Dam
28-2-2010

Villa Trompenberg is een schitterend gelegen hotel middenin een villawijk. Onze kamer (nr. 7) was zeer stijlvol ingericht en voorzien van een balkon aan de voorzijde. Voor het gebruik van de minibar worden fatsoenlijke prijzen gehanteerd. Bij het inrichten van het hotel zijn mooie en sfeervolle materialen gebruikt. In de ontbijtruimte kun je een heerlijk kopje (espresso-) koffie of thee gebruiken (tot 21.30 uur). Een prima ontbijt gehad onder het genot van rustige muziek. Dit hotel is een echte aanrader voor eenieder die rust en klasse op juiste waarde weet te schatten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Trompenberg in Hilversum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Trompenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Trompenberg scoort een 9.38 uit 10 op basis van 16 reviews.