Hotel Tulip Inn Media Park Hilversum

Hotel Tulip Inn Media Park Hilversum
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Media Park Hilversum voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Tulip Inn Media Park Hilversum in het Nederlands

Vriendelijk, schoon, maar gehorig

A., 17-12-2017

Beperkte parkeermogelijkheden, maar in ons geval was er plek genoeg. Vriendelijke ontvangst en een nette schone kamer met goede verduisterende gordijnen. De bedden waren voor ons wat te zacht, en doordat onze kamer tegen het trappenhuis aan lag werden we diverse keren 's nachts wakker door dronken feestvierders die vrij luidruchtig de trap op kwamen.

Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid, maar er is voor ieder wat wils en het smaakt allemaal erg lekker.

Bij vragen over activiteiten in de buurt wordt je ook vriendelijk geholpen bij de receptie. En de ligging tov het station en het centrum is super!

Al met al een leuk hotel, goede sfeer en vriendelijk personeel. Jammer van de gehorigheid en de zachte bedden, dat houdt ons wel tegen hier terug te komen.

aanrader

L., 23-10-2017

Heerlijk diner en ontbijt, gezellig restaurant, schone kamer

Goed hotel

ME Hersbach, 31-8-2017

Vlak bij gezellige centrum van Hilversum en Media Park

Team Tulip Inn Media park Hilversum

Locatie was goed , kamer was ok, goede bedden, badkamer was ok niet super luxe maar voldoende, ligging ok in villawijk, de enigw verbeterpunten vind ik voor 15.50 euro pp ontbijt had ik een uitgebreider ontbijt verwacht met meer mogelijkheden qua drinken zoals verse jus dorange, meer belegmogelijkheden meerdere snijwaren als 2 soorten bv snijworst wn coburger of iets dergelijks erbij evt zalm of salades erbij. Keuken was op zondagavond gesloten dat was wel jammer.
General Manager, General Manager, 30-10-2017

Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel. Uw reactie m.b.t. het ontbijt wordt in acht genomen

Prachtig Hotel

Nina, 30-5-2017

Prachtig Hotel,vriendelijk personeel, En heerlijk ontbijt.

Kamers zijn te warm,Geen airco op warme dagen.

Wij komen zeker nog eens terug.

Echt een aanrader !

General Manager, General Manager, 30-10-2017

Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel. Terugkomend op uw reactie omtrent de warmte kan ik u mededelen dat alle hotelkamers inmiddels over een ventilator beschikken.

prachtig

Johan, 9-5-2017

Een gezellige knusse hotel met eigen terrras. De bar is te klein passen weinig mensen in

Team Tulip Inn Media park Hilversum

Leuk hotel voor een weekendje!

Bart, 24-3-2017

Ideaal hotel voor een weekendje weg. gratis parkeren, goed ontbijd en wij hadden een prima kamer. Ideaal om vanuit hier met de trein naar Amsterdam te gaan. Dicht bij het mediapark en centrum van Hilversum

Prima hotel

RHuls, 17-1-2017

Een prima hotel om een nacht door te brengen als je in Hilversum moet zijn. De kamer was weliswaar groot en de bedden lagen prima, maar het hotel is vrij gehorig en de kamer bevatte een aantal vieze vlekken.

De locatie van het hotel is prima, dichtbij het centrum van Hilversum en het media park. Het hotelpersoneel is vriendelijk en 24 uur per dag bemand, waardoor je elk moment in kunt checken.

Het ontbijt (€15,50 p.p.) is niet bijzonder, de prijs/kwaliteit is niet in verhouding.

Vrij weinig parkeerplaatsen, waardoor je in de buurt moet gaan zoeken mocht je later op de dag arriveren. Maar in de buurt kun je de auto wel goed kwijt.

Gehorige kamer

Ineke den Engelse, 6-1-2017

Een nachtje in dit hotel geboekt, vriendelijk ontvangen. Het ontbijt is duur en niet in de prijs inbegrepen. De kamer was aan de kleine kant, met een gesloten deur naar de naastgelegen kamer. Daardoor konden we de buren letterlijk verstaan. Dus niet kamer 27 boeken.

Prima geregeld

Gerard, 6-5-2016

Prima hotel na avondje Dinnershow . Geen overbodige luxe. Een puur zakelijke oudere man aan de receptie bij inchecken. Vriendelijk maar zonder interesse in gast. Beetje bij snauwerige af. Daarentegen bij ontbijt een uiterst vriendelijke dame

Toch een tevreden indruk overgehouden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Media Park Hilversum in Hilversum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Media Park Hilversum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tulip Inn Media Park Hilversum scoort een 7.69 uit 10 op basis van 41 reviews.