Hotel Dutch Brand Gooiland

Hotel Dutch Brand Gooiland
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Dutch Brand Gooiland voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Dutch Brand Gooiland in het Nederlands

Een echte aanrader!

Naomy
3-5-2018

Het bijzonder vriendelijke personeel geeft je het gevoel dat je hier al langer komt. Het ontbijt overtrof onze verwachtingen en de kamer was absoluut geweldig. Enige nadeel was dat er alleen luxaflex hingen waardoor het vroeg licht was. Dit is echter al verholpen, er hangen nu ook gordijnen. Dat bijna alles van Nederlandse makelij is maakt dat dit hotel heel bijzonder.

Ingeborg, Marketing manager, 4-5-2018

Hi Naomy,

Wat een ontzettende leuke review!

Wij zijn heel blij om te horen dat je zo hebt genoten van het hotel.

Er hangen inderdaad vanaf heden verduisteringsgordijnen in alle kamers, dus heerlijk doorslapen is nu gegarandeerd!

Dankjewel voor het delen van je feedback.

We hopen je nog een keer te mogen verwelkomen bij Dutch brand hotel Gooiland.

Mooi hotel met super vriendelijk personeel

Esther
22-11-2017

Mooi ontvangst in de super grote lobby. Erg vriendelijk werden we ingecheckt en kregen we uitleg. Eerst zijn we naar de gooise borrel geweest in het hotel zelf en zijn daarna nog even het centrum van Hilversum in gegaan wat op loopastand van het hotel ligt. Aanrader voor een overnachting in Hilversum!

Hi Esther,

Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent!

Fijn dat het ontvangst en de in-check service zo goed is bevallen. We hopen dat je van je verblijf hebt genoten.

Tot snel bij Dutch brand hotel Gooiland!

prima service

Kolk
23-9-2017

Hotel ligt midden in het centrum. Inmiddels verbouwd en ziet er prachtig uit. Tijdens ons bezoek was alles nog in oude staat maar ook toen prima in orde! erg vriendelijk personeel. Onze vrienden, die helaas vroegtijdig naar huis moesten, konden zonder veel onnodig gedoe uitchecken. Wij verbleven op een kamer met bad en grenzend aan buiten balkon. De kamer was ruim en bed en matras waren van goede kwaliteit. Geen geluidsoverlast. Gangen naar de kamers waren goed beveiligd met extra deur met slot zodat geen ongenodigde personen door het Hotel kunnen lopen. Ontbijt was uitgebreid, helaas in een wat kleine ruimte met laag plafond. Inmiddels is deze ontbijtruimte, verwachten wij, verplaatst. Een aanrader voor een succesvol bezoek aan Hilversum.

Hi Kolk,

Dankjewel voor het delen van je feedback.

Wij zijn blij om te horen dat je een fijn verblijf hebt gehad.

Begin 2017 is het hotel in ere hersteld. De inrichting van de algemene ruimtes en 56 kamers is een combinatie van oer-Hollandse merken, strakke luxe en een knipoog naar de hoogtijdagen van de radio. We zitten immers wel in de mediastad.

Kom je snel weer om te kijken hoe het is geworden?

HotelSpecials.nl

Prachtig hotel, goede service. Complimenten. Wij komen zeker terug! na ons etentje in de stad nog een paar heerlijke biertjes gedronken aan de bar. Was super gezellig.

Hi Brouwer,

Ontzettend leuk om te lezen dat je zo hebt genoten!

Kom je snel weer? Dan proosten we met een biertje.

We hopen je snel weer te zien bij Dutch brand hotel Gooiland.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dutch Brand Gooiland in Hilversum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dutch Brand Gooiland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dutch Brand Gooiland scoort een 9.14 uit 10 op basis van 4 reviews.