Bed and Breakfast De Gooische Stede

Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast De Gooische Stede in het Nederlands

Fam. van Beek
20-9-2015

Mooie B&B bij vrijstaand huis. Op loopafstand centrum en toch heel stil. Eigen ingang. Alle voorzieningen aanwezig. Uitgebreid ontbijt. Op en top gastvrouw en -heer. Kortom geweldig

Gereisd Met partner in januari 2015

Ideale uitvalsbasis in Hilversum!

Boerderij Hazenveld
26-1-2010

Een half jaar geleden gestart, maar het is nu al een prima adres om Hilversum te ontdekken, als de zolder gereed is, kunnen ook gezinnen hier zo een weekje doorbrengen! Een uitstekende gastheer/gastvrouw serveren een lekker ontbijt. Op loopafstand van zowel het Gooiland theater als Het Museum voor Beeld en Geluid. Gratis parkeren op de oprit.

Gereisd Met partner in Sat Jan 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast De Gooische Stede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Gooische Stede in Hilversum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Gooische Stede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.