Hotel Amrath Lapershoek

Hotel Amrath Lapershoek

7.9Goed

Nederland, Noord-Holland, Hilversum

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Amrath Lapershoek voor je op een rij gezet:

134 reviews over Hotel Amrath Lapershoek

• 7Yvonne21-09-2020

Mooie ligging

Schoonmaak badkamer moet echt beter. Bij ontbijt was 1,5 meter niet van toepassing. Wel belangrijk in deze tjid. Hotel heeft prachtige uitstraling en mooie ligging. Ruime parkeergelegenheid.

Susanne Koene, Front Office Manager, 29-09-2020

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor het geven van een review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Fijn te horen dat u over het alegemeen een goed verblijf heeft gehad. Met betrekking tot de schoonmaak, dit ga ik doorgeven aan onze housekeeping manager om dit te evalueren met het team. Wij hebben een protocol Covid-19 voor onze hotels, dit betekent ook met het ontbijt dat hier voldoende ruimte tussen is in het restaurant. Uiteraard vragen wij ook van de gasten om ook verantwoording te nemen en de 1.5 meter regel in acht te nemen naar andere gasten. Ik zal dit zeker meenemen in ons management overleg. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen in ons hotel!

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 4Marian14-09-2020

Nooit meer ! Kamer 112 niet doen

Net aangekomen voor 1 nacht in dit hotel. Misschien omdat we maar 1 nacht verblijven maar ons uitzicht is een buiten gang recht tegen over een muur en raam. Raam open laten is niet prettig want ze stappen zo bij je binnen. Zitten op kamer 112 beneden. Niet echt fijn als je denkt in een mooi hotel te komen

Susanne Koene, Front Office Manager, 21-09-2020

Beste Marian,

Hartelijk dank voor het geven van een reactie naar aanleiding van uw verblijf. Vervelend te horen dat niet alles naar wens is geweest, met betrekking tot de ligging van de kamer en het uitzicht. Wij kregen de melding de volgende ochtend binnen. Als wij dit in de avond hadden geweten, had ik u wellicht nog kunnen overzetten naar een andere kamer. Ik had wel vernomen dat mijn collega het ontbijt had aangeboden de volgende dag. Wij hopen u alsnog in de toekomst te mogen ontvangen in Hotel Lapershoek.

Gereisd met partner in september 2020

• 7veertje20-08-2020

Ligging te druk door rotonde en school.

Hotel met bijbehorende conferentiezalen ziet er keurig uit en voldoet aan de coronamaatregelen. Maar het ligt aan een drukke rotonde en als je zoals wij een kamer krijgt ( nr. 604 ) die grenst aan een schoolplein dan is er wel behoorlijke geluidsoverlast van gillende kinderen voor en na schooltijd en tijdens de pauze. Omdat wij overdag veel weg zijn ( fietsen en plaatsen bezoeken ) er geen probleem van gemaakt. Maar wil je even een dutje doen overdag, dan wel met de ramen dicht. Maar gezien de warmte is dat geen optie. Een airco is helaas niet aanwezig. Een toiletborstel is niet aanwezig in de badkamer. Kamer verder netjes. De receptioniste vertelde ons dat ze dat om hygienische reden niet doen. Ontbijt is goed. Afvalbakje ontbrak wel, waardoor lege cupjes op de borden en tafels blijven liggen.

Susanne Koene, Front Office Manager, 24-08-2020

Beste Veertje, Dank u wel voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Fijn te horen dat u over het algemeen een goed verblijf heeft gehad. Het klopt dat wij ivm hygiene geen toiletborstels in de badkamer hebben. en helaas hebben wij geen airco in de hotelkamers. Mocht u voor de volgende keer een rustigere kamer willen voor overdag, geef vhet gerust aan bij de receptie, dan kunnen we u verhuizen naar een andere kamer. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Ingrid28-07-2020

Weekendje weg

Het verblijf was prima, het ontbijt was in orde. kamer was klein maar schoon en voldoende. personeel was super aardig maar vooral de complimenten aan Barbara en Jerom zij waren de kers op de taart bedankt lieverds.

Susanne Koene, Front Office Manager, 30-07-2020

Beste Ingrid, Dank u wel voor uw mooie review. Blij te horen dat alles zo naar wens is geweest en zien u graag in de toekomst weer terug! Met vriendelijke groet, Susanne Koene Front Office Manager

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Edwin21-07-2020

Mooie ligging, vriendelijk personeel

Zowel stadscentrum als de prachtige natuur op wandelafstand Zeer vriendelijk personeel en lekker eten, Bij echt warm weer waarschijnlijk nogal warm op de kamer

Susanne Koene - Front Office Manager, Front Office Manager, 23-07-2020

Beste Edwin, Hartelijk dank voor het geven van een reactie naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wat fijn te horen dat alles zo naar wens is geweest! Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 7G Ridder29-05-2020

bij een betere kamer voor herhaling vatbaar

Kamer no 2 niet accepteren.Als je je raam open doet kijk je tegen vuilconteners aan.personeels ingang en er worden autos voor je raam geparkeerd.Geen airco.Personeel en ontbijt voor de redt top.

Susanne Koene, Front Office Manager, 01-06-2020

Beste familie Ridder,

Hartelijk dank voor het invullen van een review, echter denk ik dat deze niet voor ons hotel bedoeld is. Wij zijn Amrath Hotel Lapershoek, en hebben geen kamer nummer 2. Ik denk dat uw review is bestemd voor Amrath Hotel Mediapark Hilversum wellicht? Wij hebben namelijk 2 Amrath hotels in Hilversum.

Met vriendelijke groet, Susanne Koene Front Office Manager - Amrath Hotel Lapershoek

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Karin02-01-2020

voor herhaling vatbaar

goed hotel en ontbijt met gratis parkeerruimte bij het hotel

Susanne Koene - Front Office Manager, Front Office Manager, 06-01-2020

Beste Karin, Hartelijk dank voor het invullen van een reactie naar aanleiding van uw verblijf in Amrâth Hotel Lapershoek. Wij zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij hopen u snel weer in de toekomst te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Helen walstock20-10-2019

Mooie schone kamers,vriendelijk personeel,loopafstand naar het centrum

Shirley, Front Office Manager, 22-10-2019

Beste Helen walstock,

Wow! Dank u wel voor de fantastische score op Zoover! Fijn te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons, wij hopen u in de toekomst wellciht nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Shirley Middelaar-Ludwig Assistent Front-Office Manager

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Leontine05-08-2019

Fantastisch, mooie kamer en heerlijk ontbijt

Wat een mooi hotel was dit. De kamers waren echt geweldig, als nieuw met alles erop en eraan. Koffie, waterkoker mooie douche echt heel fijn en schoon.

Susanne Koene, Front Office Manager, Front Office Manager, 09-08-2019

Beste Leontine, Hartelijk dank voor het invullen van deze prachtige review. We zijn blij te horen dat u zo een fantastisch verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u snel weer in de toekomst te mogen ontvangen. Graag tot dan!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Gerdy04-03-2019

Schone Rustplek met bar in leuke locatie Hilversum

Schoon en prettig hotel met bar op loopafstand van het gezellige centrum van Hilversum.

Oude Kerk Vitus en plaatsje Lage Vuursche de moeite waard om te bezichtigen. Genoeg restaurantjes overal. Natuur en bos vlakbij Goede locatie

Susanne Koene, Front Office Manager, 07-03-2019

Beste Gerdy, Hartelijk dank voor uw mooie review. We zijn blij te horen dat alles zo naar wens is geweest. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in de toekomst!

Gereisd met partner in februari 2019

Hotel Amrath Lapershoek info