Tijdelijk €25 aanbetaling

Chaletpark Holiday

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Chaletpark Holiday voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 10Natuur
  • 7Ruimte

Chalet info

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Chaletpark Holiday

• 10Paula van Roosmalen07-11-2021

Fantastisch mooie accommodatie

Wij hadden een gloednieuw huisje met een groot bad en 2 mooie slaapkamers. We stonden op een rustige en mooie plaats op het park. Het park wordt opgeknapt en daarom oogt het deel bij de receptie wat rommelig maar je kunt zien dat ze goed bezig zijn. In het huisje was alles wat we nodig hadden. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor ons zeker een reden om nog eens terug te komen. Mooie omgeving om lekker te fietsen en te genieten van de mooie plaatsen.

• 10Natuur
  • 3Anoniem13-08-2018

Nooit meer

De safaritenten waren goed maar de verdere acommedatie was kort gezegd triest. Zeer vervallen en oude en vieze toiletten. Er is nog geen ijsje te halen en de receptie is altijd onbemand. Dat dit nog mogelijk is in Nederland. Door dat er in de omgeving genoeg te doen en te zien is hebben we ons wel vermaakt. Maar geen echt vakantiegevoel al je weer op het “park bent”

• 4Bart31-07-2018

Vergaande glorie

Een dag thuis na een week verblijf in een safaritent op Chaletpark holiday. Ik zou er eerlijk gezegd nooit meer naartoe gaan, het voldoet niet aan de verwachting die geschetst wordt. Tent is prima en bedden goed, maar voor de rest is het troosteloos. Veel vervallen accommodaties en rommel, geen fris toiletgebouw, wifi is er in een kleine cirkel rond de recreatietuimte. Het park is wel erg rustig, voor vermaak moet je elders in de omgeving zijn. Kortom vergaande glorie

Chalet Chaletpark Holiday info

• CafeNiet beschikbaar