Vakantiepark Het Caendorp

Meer vakantiepark info

85 reviews over Vakantiepark Het Caendorp

• 2019
    9Adrie en Coby de Crom05-07-2019

Super super en nogmaals super

We hebben genoten van ons verblijf 14 dagen. Een heel rustig park. Fijne schone bungalow met een grote tuin, waar gezellig de kippen van de kinderboerderij elke dag op bezoek kwamen. We konden alle kanten op fietsen. Purmerend, Alkmaar , Bergen. Als je net als wij graag fietsen en wandelen een prima plek om te verblijven. Ook uitstapjes b.v. met de trein naar Enkhuizen of Den Helder er is een station in Heiloo. Dan is het ‘s avonds fijn thuis komen in je bungalow, waar vaak Jan of Ineke (de eigenaren) nog een praatje maakten en zeer belangstellend waren en vaak nog leuke ideeën hadden. We troffen het ook met het prachtige weer. Maar is het minder weer genoeg te doen. Onze plannen voor de mindere dagen bewaren we voor de volgende keer. We komen zeker nog een keer terug op dit rustige, gastvrije, autoloze park. En dan waarschijnlijk weer in huisje 13 net als vorig jaar. Fijne zomer Ineke en Jan 🤙🏻een hele dikke duim van ons

Ineke, Directeur, 15-07-2019

Fijn dat u weer genoten heeft in ons park, wij zien u volgend jaar graag weer terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam Weel23-04-2019

Voor herhaling vatbaar !

Voor de tweede keer zijn we in dit park geweest. Ruime schone basic bungalow op rustig park. Zeer gastvrij onthaal en erg prettige sfeer. Een ruime veel privacy biedende tuin. Een mooie omgeving waar echt voor een ieder wat te doen is. Gaan hier zeker nog vaker terugkomen. Ook voor kinderen van de basisschool leeftijd is hier genoeg te doen. Prijs kwaliteit verhouding is prima !

• 7Activiteiten

Ineke, Directeur, 15-07-2019

Fijn dat uw verblijf voor de tweede keer ook weer is bevallen, wij zien u graag voor een derde keer te gast!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8René Bellaart09-09-2018

Geweldig voor herhaling vatbaar.

We hebben genoten van de rust een autovrij park. Top geschikt voor kinderen en een leuke kinderboerderij. Geweldig ontvangst met een persoonlijke uitleg van Ineke hoe alles werk en info over de omgeving.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Adrie en Coby de Crom08-09-2018

Een fantastische vakantie op een gezellig park

Een heel rustig klein vakantiepark vlakbij een fietsknooppunt. Zeer netjes onderhouden. Heerlijke bedden en binnen zeer leuk ingericht. Zelfs de vaatwastabletten en de Dreft voor hand afwas aanwezig. Ook in toiletruimte en keuken aan handzeep gedacht. Zelfs in de kast een fietsknopenpunt boek en veel informatie omgeving. Bij aankomst van de eigenaresse Ineke persoonlijk in huisje informatie gekregen. Binnen half uur fiets je al naar Alkmaar. Je kunt in de duinen mooie wandelingen maken. Een week was te kort om hetgeen te doen wat we wilden. Dus gaan we volgend jaar in juni 14 dagen terug naar het Caendorp. Chapeau Ineke en Jan tot volgend jaar

Gereisd met partner in september 2018

• 7P.D.18-08-2018

Ieder jaar een top visvakantie.

Prima onderkomen voor ons. Wij zijn hier ieder jaar om in de buurt te vissen. Locatie is daarvoorbuitstekend te noemen.

• 4Activiteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9A. Linssen08-08-2018

Volgende keer weer

We zijn nu voor de vierde keer in Het Caendorp geweest en net als de vorige keren voelden we ons prima op ons gemak. De ligging is goed, de service is prima en de huisjes zijn schoon.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Gemma en Jos Ruttenberg23-07-2018

Fijne vakantie voor herhaling vatbaar.

Niet alleen door het wel heel erg mooie weer hebben wij van 9 t/m 20 juli een bijzonder fijne vakantie gehad. Vorig jaar waren wij hier ook al geweest en wij zijn teruggekomen vanwege de ligging van het park, de bungalow die werkelijk ook nu weer brandschoon was met alles er op en er aan en vanwege het beheerdersechtpaar Jan en Ineke Kaandorp, die altijd klaar stonden om ons van dienst te zijn. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad en willen volgend jaar hier weer onze vakantie doorbrengen.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Paul en Lenie Curfs26-06-2018

prima verblijf !

Wij waren voor de 2e x in Het Caendorp het bevalt altijd prima met vriendelijke en behulpzame gastheren , de omgeving is afwisselend en je kunt alle kanten op ( ligt erg centraal ). De huisjes zijn wat gedateerd maar voldoen prima. Er was dit keer wel veel vliegverkeer was soms wel storent .

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Mevr. Kaandorp, Directeur, 28-06-2018

Jammer dat u er last van heeft gehad, hangt af van de baan die ze gebruiken. Wij hebben vandaag bijv. geen vliegtuig gehoord of gezien, alleen blauwe lucht. Fijn dat jullie genoten hebben, wij hopen jullie volgend jaar beiden weer te zien!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Joost en Carla17-06-2018

We hebben een heerlijke week gehad.

Ook een dag fietsen gehuurd op dit park. Prima fietsen, heerlijk gefietst in de Beemster en door de duinen. Vriendelijke en behulpzame beheerders met oog voor het milieu.

Mevr. Kaandorp, Directeur, 28-06-2018

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij zien u graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Robert Koch04-06-2018

Fantastische

Zeer mooi vakantiepark rustig Zeer goede gastheer en dame Van alle gemakken voorzien Mooi onderhouden Zeer mooie plek om van uit daar de schitterende omgeving en natuur per fiets te ontdekken

• 10Onderkomen

Mevr. K.Kaandorp, Directeur, 08-06-2018

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij zien u graag nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2018

Vakantiepark Het Caendorp info