Vakantiepark Het Caendorp

8,9

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,4

72 reviews over Vakantiepark Het Caendorp in het Nederlands

Geweldig voor herhaling vatbaar.

René Bellaart
9-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We hebben genoten van de rust een autovrij park. Top geschikt voor kinderen en een leuke kinderboerderij. Geweldig ontvangst met een persoonlijke uitleg van Ineke hoe alles werk en info over de omgeving.

Een fantastische vakantie op een gezellig park

Adrie en Coby de Crom
8-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een heel rustig klein vakantiepark vlakbij een fietsknooppunt. Zeer netjes onderhouden. Heerlijke bedden en binnen zeer leuk ingericht. Zelfs de vaatwastabletten en de Dreft voor hand afwas aanwezig. Ook in toiletruimte en keuken aan handzeep gedacht. Zelfs in de kast een fietsknopenpunt boek en veel informatie omgeving.

Bij aankomst van de eigenaresse Ineke persoonlijk in huisje informatie gekregen.

Binnen half uur fiets je al naar Alkmaar. Je kunt in de duinen mooie wandelingen maken.

Een week was te kort om hetgeen te doen wat we wilden.

Dus gaan we volgend jaar in juni 14 dagen terug naar het Caendorp.

Chapeau Ineke en Jan tot volgend jaar

Ieder jaar een top visvakantie.

P.D.
18-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Prima onderkomen voor ons.

Wij zijn hier ieder jaar om in de buurt te vissen. Locatie is daarvoorbuitstekend te noemen.

Volgende keer weer

A. Linssen
8-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

We zijn nu voor de vierde keer in Het Caendorp geweest en net als de vorige keren voelden we ons prima op ons gemak. De ligging is goed, de service is prima en de huisjes zijn schoon.

Fijne vakantie voor herhaling vatbaar.

Gemma en Jos Ruttenberg
23-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Niet alleen door het wel heel erg mooie weer hebben wij van 9 t/m 20 juli een bijzonder fijne vakantie gehad. Vorig jaar waren wij hier ook al geweest en wij zijn teruggekomen vanwege de ligging van het park, de bungalow die werkelijk ook nu weer brandschoon was met alles er op en er aan en vanwege het beheerdersechtpaar Jan en Ineke Kaandorp, die altijd klaar stonden om ons van dienst te zijn.

Wij hebben het enorm naar onze zin gehad en willen volgend jaar hier weer onze vakantie doorbrengen.

prima verblijf !

Paul en Lenie Curfs
26-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij waren voor de 2e x in Het Caendorp het bevalt altijd prima met vriendelijke en behulpzame gastheren , de omgeving is afwisselend en je kunt alle kanten op ( ligt erg centraal ). De huisjes zijn wat gedateerd maar voldoen prima. Er was dit keer wel veel vliegverkeer was soms wel storent .

Mevr. Kaandorp, Directeur, 28-6-2018
Jammer dat u er last van heeft gehad, hangt af van de baan die ze gebruiken. Wij hebben vandaag bijv. geen vliegtuig gehoord of gezien, alleen blauwe lucht. Fijn dat jullie genoten hebben, wij hopen jullie volgend jaar beiden weer te zien!

We hebben een heerlijke week gehad.

Joost en Carla
17-6-2018
  • Onderkomen7

Ook een dag fietsen gehuurd op dit park. Prima fietsen, heerlijk gefietst in de Beemster en door de duinen.

Vriendelijke en behulpzame beheerders met oog voor het milieu.

Mevr. Kaandorp, Directeur, 28-6-2018
Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij zien u graag nog eens terug!

Fantastische

Robert Koch
4-6-2018
  • Onderkomen10

Zeer mooi vakantiepark rustig

Zeer goede gastheer en dame

Van alle gemakken voorzien

Mooi onderhouden

Zeer mooie plek om van uit daar de schitterende omgeving en natuur per fiets te ontdekken

Mevr. K.Kaandorp, Directeur, 8-6-2018
Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij zien u graag nog eens terug!

Hele fijne midweek gehad. het was top.

A kerkhof
20-4-2018
  • Onderkomen9

Kleinschalig park lekker rustig en centraal gelegen. Vlak bij het strand en leuke en mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Heel vriendelijk eigenaren die je goeie en leuke tips en gratis fietskaarten geven. Huisjes prima en schoon. Goede matrassen. Leuke kinderboerderij en speeltuin voor de kleine kinderen. Geen last van de vliegtuigen die stoorde ons niet.

K.Kaandorp, Directeur, 26-4-2018
Fijn dat u genoten heeft, wij zien u graag nog eens terug!

Prima.

Leendert van der Veen
14-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heel aardige en behulpzame eigenaren. We hadden extra stoelen en een pan nodig ivm visite, dat was geen enkel probleem alles werd gebracht en later weer opgehaald. Huisje is goed dus prima verblijf gehad.

K.Kaandorp, Directeur, 26-4-2018

Alleen maar fijn dat wij u konden helpen om een fijne verjaardag te vieren!

Wij zien u graag weer terug op ons park!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Caendorp in Heiloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Caendorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.