Vakantiepark Het Caendorp

prima verblijf !

Paul en Lenie Curfs
26-6-2018
  • Onderkomen8

Wij waren voor de 2e x in Het Caendorp het bevalt altijd prima met vriendelijke en behulpzame gastheren , de omgeving is afwisselend en je kunt alle kanten op ( ligt erg centraal ). De huisjes zijn wat gedateerd maar voldoen prima. Er was dit keer wel veel vliegverkeer was soms wel storent .

Mevr. Kaandorp, Directeur, 28-6-2018
Jammer dat u er last van heeft gehad, hangt af van de baan die ze gebruiken. Wij hebben vandaag bijv. geen vliegtuig gehoord of gezien, alleen blauwe lucht. Fijn dat jullie genoten hebben, wij hopen jullie volgend jaar beiden weer te zien!

We hebben een heerlijke week gehad.

Joost en Carla
17-6-2018
  • Onderkomen7

Ook een dag fietsen gehuurd op dit park. Prima fietsen, heerlijk gefietst in de Beemster en door de duinen.

Vriendelijke en behulpzame beheerders met oog voor het milieu.

Mevr. Kaandorp, Directeur, 28-6-2018
Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij zien u graag nog eens terug!

Fantastische

Robert Koch
4-6-2018
  • Onderkomen10

Zeer mooi vakantiepark rustig

Zeer goede gastheer en dame

Van alle gemakken voorzien

Mooi onderhouden

Zeer mooie plek om van uit daar de schitterende omgeving en natuur per fiets te ontdekken

Mevr. K.Kaandorp, Directeur, 8-6-2018
Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij zien u graag nog eens terug!

Hele fijne midweek gehad. het was top.

A kerkhof
20-4-2018
  • Onderkomen9

Kleinschalig park lekker rustig en centraal gelegen. Vlak bij het strand en leuke en mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Heel vriendelijk eigenaren die je goeie en leuke tips en gratis fietskaarten geven. Huisjes prima en schoon. Goede matrassen. Leuke kinderboerderij en speeltuin voor de kleine kinderen. Geen last van de vliegtuigen die stoorde ons niet.

K.Kaandorp, Directeur, 26-4-2018
Fijn dat u genoten heeft, wij zien u graag nog eens terug!

Prima.

Leendert van der Veen
14-4-2018
  • Onderkomen8

Heel aardige en behulpzame eigenaren. We hadden extra stoelen en een pan nodig ivm visite, dat was geen enkel probleem alles werd gebracht en later weer opgehaald. Huisje is goed dus prima verblijf gehad.

K.Kaandorp, Directeur, 26-4-2018

Alleen maar fijn dat wij u konden helpen om een fijne verjaardag te vieren!

Wij zien u graag weer terug op ons park!

Zeer goed

Geert Koetje
7-10-2017
  • Onderkomen9

Ontvangst was goed, alles werd goed uitgelegd bij aankomst ,keuken was zeer compleet met afwasmachine, zelfs afwasblokjes aanwezig .

Eigenaren waren beiden zeer vriendelijk.

Bedden waren goed.

Totaal geen last van trein of vliegtuigen.

Prima accomodatie, goede uitvalsbasis voor trips.

Fred Molenaar
2-10-2017
  • Onderkomen8

De voorzieningen in het huisje en het park zijn allemaal prima. De keuken is goed uitgerust, zelfs een afwasmachine is aanwezig. En wat heel fijn was, er was handzeep, een paar tabletten voor de afwasmachine, afvalemmer zakken en toiletpapier aanwezig. Ook werden we hartelijk ontvangen met een goede instructie, tips en een welkomst geschenk.

Heel fijn

van Bergen
5-9-2017
  • Onderkomen8

Een fijn kleinschalig park met persoonlijke aandacht. Heerlijk rustig, schoon, dicht bij zee en stad.

Erg fijn!

Gerard en Baukje
5-9-2017
  • Onderkomen8

Fijne bungalow in rustige omgeving. Weinig last van treinen en vliegtuigen gehad! De kapel is wel heel bijzonder. Voor herhaling vatbaar!

Keurig kleinschalig bungalowpark

MB
29-8-2017
  • Onderkomen7

Ietwat gedateerde bungalow. Goede voorzieningen w.o. speeltuin voor kinderen tot circa 12 jaar. Vlakbij bedevaartsoord, fietsverhuur, mooie omgeving, met 5 km rijd je op de fiets door de duinen. Centrum Heiloo is bereikbaar in 15 loopminuten. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Enige minpunt is dat er vrij veel vliegtuigen over vliegen.

ineke, Directeur, 1-9-2017
Dank u voor uw review, het klopt inderdaad dat Heiloo in de aanvliegroute ligt, maar lang niet elke dag! Het hangt van de baan af die Schiphol gebruikt. Maar niet iedereen heeft daar last van, er zijn ook genoeg mensen die het een pracht gezicht vinden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Caendorp in Heiloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Caendorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Caendorp scoort een 8.93 uit 10 op basis van 76 reviews.