Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag24°13°

1 review over Vakantiehuis De Ronde O in het Nederlands

Uitstekend verblijf voor fietsen of wandelen.

Marc
19-6-2017

Prima ontvangst. Mooi ingericht huisje in achtertuin. Het is van alle gemakken voorzien. Beetje weinig ruimte en geen uitzicht naast het huisje. Uitstekende omgeving voor fietsen of wandelen naar stad of strand. Fietsen staan klaar! Dichtbij drukke spoorlijn en aanvliegroute Schiphol.

Gereisd Met partner in juni 2017

Vakantiehuis info

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Ronde O in Heiloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Ronde O zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.