Leuke kamers, slecht ontbijt en service

Review geschreven door Pemmeke

Leuke kamers, slecht ontbijt en service

Pemmeke
23-2-2013

de kamer was oke. We hadden de Marakechkamer. Voorzien van alle gemakken..Een nette kamer. De zware teleurstelling was het ontbijt. Per ongeluk ontdek ik dat de beschuit al een maand over datum is. Vervolgens ben ik maar eens gaan kijken hoe het met de rest zit. Boter op datum, hagelslag bijna over datum. Bij het melden werd geen geen duidelijk excuus gemaakt en gevraagd of ze iets voor ons betekenen. Maar het gevoel gegeven dat we erover zeuren. Mevrouw merkte op dat ze er juist heel scherp op zijn en dat het kan gebeuren. Maar dan schotel je je gasten voor 25 euro geen ontbijt voor met producten die op en over datum zijn. Ook zijn dit producten die weinig werden gebruikt. Ben wel benieuwd dan hoeveel gebruikers van het ontbijt er geen boter of hagelslag gebruiken. Een goed hotel kan zich juist onderscheiden op goede service als er wat aan de hand is. Wij zijn vertrokken met het gevoel dat we zeurende betalende gasten zijn. Geen 2e keer Jules.