Hotel Jules

Weer vandaag4°-1°
Hotel Jules
6,4

Laatste review

Prima kamer en in het restaurant vriendelijk personeel bij het ontbijt.

Maar verder was het hotel vooral vergane glorie. Buiten slecht onderhouden terras, met onkruid en dode planten. Je kijkt hier vanuit de ontbijtzaal op uit.

Een koffiemachine bij het ontbijtbuffet die niet voor een hotel bedoeld is, maar meer voor huis tuin en keuken gebruik.

Als je dit hotel overweegt, dan alleen overnachten is ons advies.

Wij komen hier niet terug.

19 reviews over Hotel Jules in het Nederlands

Kamer oké, de rest vergane glorie.

Anita,
15-6-2018

Prima kamer en in het restaurant vriendelijk personeel bij het ontbijt.

Als je dit hotel overweegt, dan alleen overnachten is ons advies.

Wij komen hier niet terug.

Geweldig hotel

Marie-Antoinette
2-10-2014

Wat een leuk en mooi hotel, we waren erg verrast door de verscheidenheid aan kamers en alle mooie kleuren. Er heerst een hele prettige sfeer en is zeker voor herhaling vatbaar!

Prima voor een nachtje!

EV1985
3-5-2014

Het is een prima en luxe ogend hotel. Wij hadden de thema kamer Royal, deze dag er ook prima uit met leuke details. De badkamer was echter verre van Royal en erg gedateerd in verhouding tot de slaapkamer. Vriendelijk personeel, maar gastvrijheid kan beter.

We hebben een aantal aanbieders voor Jules voor je op een rij gezet:

Het is een beetje thuiskomen...

Walter
7-7-2013

Regelmatig overnacht ik in dit erg leuke hotel. De sfeer is amicaal, het personeel super vriendelijk, het eten uitstekend en de kamers, oplopend van normaal naar luxe, erg goed.

De kamers zijn schoon. Overal internet. Het restaurant is rustig en zeer goed. De sfeer van de jaren 80 is te proeven en als je daarvan houdt natuurlijk, super.

Leuke kamers, slecht ontbijt en service

Pemmeke
23-2-2013

de kamer was oke. We hadden de Marakechkamer. Voorzien van alle gemakken..Een nette kamer. De zware teleurstelling was het ontbijt. Per ongeluk ontdek ik dat de beschuit al een maand over datum is. Vervolgens ben ik maar eens gaan kijken hoe het met de rest zit. Boter op datum, hagelslag bijna over datum. Bij het melden werd geen geen duidelijk excuus gemaakt en gevraagd of ze iets voor ons betekenen. Maar het gevoel gegeven dat we erover zeuren. Mevrouw merkte op dat ze er juist heel scherp op zijn en dat het kan gebeuren. Maar dan schotel je je gasten voor 25 euro geen ontbijt voor met producten die op en over datum zijn. Ook zijn dit producten die weinig werden gebruikt. Ben wel benieuwd dan hoeveel gebruikers van het ontbijt er geen boter of hagelslag gebruiken. Een goed hotel kan zich juist onderscheiden op goede service als er wat aan de hand is. Wij zijn vertrokken met het gevoel dat we zeurende betalende gasten zijn. Geen 2e keer Jules.

Hotel nabij centrum

Nanno S. van der Wiel
28-2-2012

Ruime kamer, netje ingericht. Grote parkeerruimte. Zakenhotel. Aan weg Alkmaar-Leeuwarden. Nabij station en stadshart HHwaard.

Waar de klant nog koning is.

pietzeb
28-8-2011

Na een heerlijke, voortreffelijke maaltijd in de "Brasserie", waar niet op de tijd gelet hoeft te worden, heerlijk geslapen en 's ochtends genoten van het perfect verzorgde en uitgebreide ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

Leuk hotel!

Renske
22-5-2011

Ligt 10 min. rijden vanaf Alkmaar. Heel mooi, strak hotel. Entree ziet er fantastisch uit! Kamers hebben allemaal een verschillend thema. Allemaal keurig verzorgd. Vriendelijk personeel. In het weekend dat wij er waren, waren er echter +/- 15 andere gasten. Daardoor leek het hotel uitgestorven. Jammer, want het is echt een aanrader!! Geen parkeergeld, prima ontbijt! Als we weer naar Alkmaar gaan, zullen we hier zeker terugkomen!

perfect!!!!!!!!

Cornelis veenis
25-10-2010

Perfect en zeer fraai ingericht hotel met een fantastisch ontbijt. Vers sinasappelsap, vers gesneden rosbief, rookvlees en andere hoogwaardige vleeswaren.

Het personeel uitermate vriendelijk, geen moeite was teveel. We komen hier zeker vaker.

Goed hotel

Marieke
26-8-2010

Leuk trendy hotel met mooie, schone kamers.

Goed ontbijtbuffet en goed brasserie-rest. erbij.

Dichtbij centrum Middenwaard/ bioscoop.

We hebben een aantal aanbieders voor Jules voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jules in Heerhugowaard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jules zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.