Heerhugowaard

Vakantie in Heerhugowaard

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Heerhugowaard

Reviews over Heerhugowaard

• 9Gem13-04-2014

Mooi, leuk, super!

Ik ben 13 en woon zelf in de nieuwe wijk in HHW 'de draai'. Heerhugowaard is een mooie plek waar veel groen te vinden is. Ook heb je hier veel mogelijkheid om te winkelen. Zo heb je middenwaard een groot winkelcentrum met alle mogelijke winkels en centrumwaard in het oude centrum. Ik vind HHW een leuke plek om te wonen!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd in april 2014

• 8Writer11-04-2014

Een diverse stad

Heerhugowaard heeft veel aantrekkelijke functies. Zo is er een groot winkelaanbod, zowel overdekt (Middenwaard) als gelegen aan een mooi plein (Centrumwaard). Er zijn verschillende voorzieningen als een bioscoop, een theater, een bos, verschillende parken en een meer. Buiten de stad loopt men direct de polder in, waar de molens nog op de dijken staan. In de buurt is ook de bekendere stad Alkmaar, bekend van de kaasmarkt en het Waagplein. Alkmaar vult Heerhugowaard aan op het gebied van cultuur: dat heeft HHW als relatief nieuwe stad simpelweg nauwelijks. In de omgeving zijn verder nog karakteristieke dorpjes als Bergen te vinden en ook de zee is nooit ver weg. Een prima bestemming dus en heel divers.

• 5Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd in januari 2014

• 8Anne12-07-2013

Leuke plaats

Heerhugowaard is een leuke stad met een gezellig winkelcentrum. Leuk om hier te shoppen!

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2013

• 7Maurits 17-06-2013

Slaapstad?

Heerhugowaard heeft zich in de afgelopen veertig jaar ontwikkeld van een polderdorp tot een slaapstad. Overloopgebied van Amsterdam. De langgerekte middenweg is ingepakt door nieuwe woonwijken. De een wat geslaagder dan de ander. Imposand is het omvangrijke winkelcentrum Middenwaard. Heel mooi is de nieuwe wijk Stad van de Zon met het aangrenzende Park en Strand van Luna. Alkmaar als grote broer van het HAL-gebied (Heerhugowaard, Alkmaar, Langedijk) bevindt zich op fietsafstand.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Hennie Veenis-Los11-07-2012

We zijn hier al een aantal keren geweest

Ook zit je heerlijk dicht bij Bergen en Egmond aan zee

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Robert Westendorp20-08-2011

Fraaie hollandse grachtengordel

Mooie Oud hollandse droogmaalmolens aan afvoergrachten van de oude polders van Noord Holland.

• 2Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Menno10-08-2010

Mooi nieuw theater en leuke restaurants!

We zijn in het nieuwe theater Cool geweest, en het is echt super! Vantevoren prima gegeten in Restaurant de Filosoof. Leuk dat ze daar koken met veel producten uit de streek en zoveel mogelijk biologisch in een moderne stijl. Nog even en dan is het nieuwe Stadshart hier klaar, en dan is het helemaal af!

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2010

• 9paul21-03-2010

ruimte, rust en plezier

prima restaurant Babylon; gewelidige plaats en omgeving voor fiets

Gereisd met partner in maart 2010

• 8just ikke10-10-2009

Heerlijk wonen

Sinds 1993 woon ik in Heerhugowaard. Inmiddels in verschillende wijken gewoond. Butterhuizen blijft mijn favo!! Genoeg te doen hier. Middagje gezellig shoppen of lekker avondje bioscopen of een drankje halen in de kroeg. Het openbaar vervoer is ontzettend verbeterd de afgelopen jaren! Mij krijg je hier niet meer weg :D

• 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Celine07-08-2008

perfectie!

Heerhugowaard is met zijn vele speeltuintjes erg kindvriendelijk. In de horeca kan je veel keuzes maken net zo als in het uitgaans leven qua kroegen, cafe's & dansgelegenheden. De straten zijn net met weinig vuil. Helaas is het strand van luna een drama, het is vervuildwater met 2 vierkante meter zand maar dat maakt Heerhugowaard niet minder tof!

Gereisd met partner in augustus 2008

10 van de 23 reviews gezien