Heerhugowaard

We hebben een aantal aanbieders voor Heerhugowaard voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Heerhugowaard voor je op een rij gezet:

Reviews over Heerhugowaard

prima hotel, zakelijk maar zeer correct.

Rob,
    4-7-2017

Prima bereikbaar, prima kamers, hoewel een tikje donker door weinig ramen. Het ontbijt was uitstekend.

Gereisd met partner in juni 2017

Gereisd met partner in april 2017

Super gezellig hotel/restaurant

Jonkers,
    19-7-2016

Hotel Babylon. Leuk kleinschalig hotel met mooie schone kamers. Het ontbijt was fantastisch! Alles staat mooi gepresenteerd van vers fruit, verse broodjes tot spelt crackers toe.Het personeel is super vriendelijk zelfs de eigenaresse komt gezellig een praatje maken. Wij komen zeker nog eens terug! Dit hotel/restaurantl heeft 3 sterren maar is voor ons zeker 4 sterren waard.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig!

Marije,
    22-6-2016

Een heel warm welkom kregen we! De hooiberg is prachtig en knus ingericht. De omgeving is rustig en je hebt prachtig uitzicht over de weilanden. Echt een mooie plek om lekker tot rust te komen.

We vonden het ontbijt fantastisch.

Gereisd met partner in februari 2016

Prima hotel

Ronny van Steenis,
    13-6-2016

Grote kamer en ruime badkamer met toilet, inloopdouche en 2 wastafels.

Heb heerlijk gegeten. Personeel is niets te veel als je iets wilt hebben wat niet op de kaart staat. Uitgebreid ontbijt. Je kunt zelf uitkiezen en klaarmaken wat voor soort ei je wilt. Het hotel/motel ligt aan de doorgaande weg tussen Alkmaar en Den Helder. Je hebt geen last van het geluid op deze weg want de kamers zijn goed geisoleerd. Ruime parkeergelegenheid.

Gereisd alleenreizend in juni 2016
Heerhugowaard scoort een 7,4 uit 10, op basis van 23 reviews