Tijdelijk €25 aanbetaling

Stayokay Kasteel Heemskerk

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Stayokay Kasteel Heemskerk voor je op een rij gezet:

3.9OnvoldoendeScore uit 48 reviews
+13

3.9OnvoldoendeScore uit 48 reviews

Hostel info

• Rolstoel toegankelijk
Meer hostel info

Overnacht als een echte kasteelheer of jonkvrouw bij Stayokay Heemskerk. In dit prachtige 13e-eeuwse kasteel slaap je in een privé, familie- of gedeelde kamer. Het ontbijt zit bij de overnachting inbegrepen en is bereidt met heerlijke duurzame en biologische producten!

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

48 Reviews over Stayokay Kasteel Heemskerk

• 3Marcel21-08-2021

Smerige bende

T stay ok principe snap ik . Fijn ontvangen aan de receptie. Echter we dachten de kids te verblijden met een kasteel overnachting zoals ook op de site staat maar blijkt in n bijgebouw te zijn. Verder zit er dik schimmel aan de muur en zeker 6 kamer genoten met de naam spin. Dan ga je kijken. Geen luchtverversing. Want de dauerlufting zat compleet vol en niet functioneel. Spuugvlekken langs t bed en n vuile vloer. Ik denk dan zorg dat de hygiëne op orde is dan kijkt een gast er heel anders tegenaan.

• 8Judith De Jong21-02-2019

Super leuke ervaring!

Wat was het een leuk avontuur in het kasteel! Heerlijk spannend sfeertje binnen! En hele mooie tuin! 💕 2 nachtjes hier geslapen, kamer was dikke prima. Wel wat stoffig. Het afzuigsysteem in de badkamer was wel knap hard, maar ging om 21u gelukkig uit. Ontbijt was goed, diner heerlijk. Keus genoeg! Leuke speelkamer voor de Kids, leuke activiteiten na het avondeten. Personeel enorm aardig! Castricum en Wijk a Zee lagen om de hoek. Echt een Aanrader om hier een keer te slapen, superbijzonder! Wij komen terug!

• 8RoosW31-07-2018

Heerlijk

Super leuk. Mooi kasteel met slotgracht en leuke grote tuin. Veel leuke stranden in de omgeving, heerlijk om te fietsen. Goed ontbijt, gezellige bar en aardig personeel. Mag iets schoner in de kamers.

• 4P Verbree28-02-2018

Eerste en laatste keer, maar nooit meer dus!

De ontvangst, diner en ontbijt waren goed, wat betreft prijs kwaliteit. Echter onze nachtrust zeer slecht! Schreeuwende en rennende kinderen s'avonds na tienen door het trappenhuis, onze kamer lag boven de spoelkeuken en toevallig die avond laat diner, waardoor men tot zeker na elf uur doorging met opruimen (veel herrie door servies ,schuiven tafels en vuilniszakken etc ). Klacht ingediend men bood nieuwe kamer aan (om half twaalf s avonds nog verhuizen en zelf je bed opmaken geen goed idee) . De ochtend rond zes uur wakker door dreunend geluid (opwarmen spoelkeuken?) Wij kregen volgende dag te horen dat wij onze drankjes vergoed kregen. Na nog een mail kregen wij ons diner vergoed. Erg karige vergoeding want ons weekend was verpest (nb overnachting was cadeau van onze kinderen voor ons 25 jarig huwelijk) Leuk om tegen je kinderen te moeten vertellen hoe slecht je hebt geslapen, jammer voor hun geld . Eerste en laatste keer dus .

manager, 05-03-2018

Beste Patricia,

Stayokay Heemskerk heeft hier geen goede beurt gemaakt. Het is heel vervelend dat jullie verblijf in het kasteel zo onrustig verlopen is. Slot Assumburg is een middeleeuws kasteel met als nadeel dat het gehoriger is dan moderne gebouwen. Het hostel biedt de unieke gelegenheid om in een kasteel te slapen en dat is ook de reden dat veel gezinnen met kinderen Slot Assumburg bezoeken. Het aantal 2 persoonskamers is beperkt waardoor de dynamiek in het hostel anders is dan in een hotel. Naast het kasteel bevind zich het koetshuis met 7 slaapkamers. In dit deel van het hostel is het over het algemeen stiller. Mochten jullie toch overwegen om Slot Assumburg nog eens te bezoeken dan garanderen we u een goede nachtrust in een van deze kamers.

• 5Yvonne30-08-2017

Ontzettend gaaf maar......

Afgelopen nacht hier geslapen met mijn zoontje van 4. Hij vond het slapen in een echt kasteel echt geweldig

Kamer sober maar prima. Ontbijt ook prima. Personeel erg vriendelijk!

Echt een enorm minpunt was en waardoor onze dag erg vroeg begon was het feit dat er pal onder ons raam om 6.15 een Sligro vrachtwagen kwam te staan. Die vrachtwagen heeft hier 1 uur en 25 minuten gestaan met draaiende motoren. geen gehoor zo vroeg in de ochtend In dat anderhalf uur heeft de chauffeur 3 karren uit de vrachtwagen gehaald. afgezien van het feit dat ik niet snap waarom er zo lang gedaan moet worden over 3 karren gaven die 3 rijdende karren over die steentjes nog wat extra herrie naast die draaiende motoren. Stayokay kan hier vast aan doen en komt Sligro zoals hun planning is maar voor mij wel een rede om nog een keer extra na te denken als ik hier weer wil boeken..

Al met al; leuk! Maar die draaiende vrachtwagen zo ontzettend vroeg is wat mij betreft een enorme domper geweest..

• 8Ivon08-08-2017

Prachtige locatie!!!! Sfeervol hotel

Wat geweldig om een keer met mijn kinderen in een echt kasteel te slapen!! Prachtige locatie!!!! Mooie tuin erom heen waar de kids heerlijk kunnen spelen. Binnen liggen spullen die je mag gebruiken (voetbal, tennisrackets, pingpongspullen). Ook is er een kamer met een tv en allerlei spelletjes voor de kids. Kamers eenvoudig, maar prima (wel erg gehorig). Ontbijt is heerlijk. Wij hebben ook het diner erbij geboekt en dat was ook super! Kids betalen de helft. Eten in buffervorm, en genoeg keus. Bij entree kun je het menu zien. De weg naar de kamers gaan door de "geheime gangen" zoals onze zoon zei. Zou ik dit hotel aanraden; Zeker!!!!!!

• 8Bianca Roelofsen07-05-2017

Het ultieme ontspannen!

De Stayoke in Heemskerk is zeer kindvriendelijk, met spannende gangen, een heuse gevangenis (met skelet!) en een tuin om in te verdwalen. Zowel het ontbijtbuffet als het dinerbuffet zijn uitgebreid, met voor ieder wat wils. Iedere avond is er een georganiseerde kinderactiviteit. Ouders hebben dus tijd voor zichzelf en elkaar! In het pand is ook nog een kleine bar, met speciale bieren. Erg fijn!

• 8Fleur de Groot28-02-2017

Heerlijk. Niet met hotel vergelijken.

Mooie locatie, je waant je jonkheer en jonkvrouw. Beetje schoolreisjes gevoel. Zelf je bedje opmaken en van 11 uur 's Avonds tot 7 uur 's Ochtends stil. Heerlijk. Ontbijt uitgebreid. Koffiemachine met ruim aanbod van DE. Aparte ervaring die ik niet had willen missen!

manager, 22-03-2017

Beste Fleur, hartelijk dank voor het plaatsen van een review op zoover. Wat goed dat je in je titel hebt geschreven dat wij niet te vergelijken zijn met een hotel. We zijn namelijk een gemoedelijk "hostel", met vooral meerpersoonskamers. We zijn erg blij met je positieve feedback! Wij zouden het super vinden om jullie weer te mogen ontvangen. Komen jullie binnenkort weer bij ons op bezoek? Met vriendelijke groet; Fleur Hartman

• 8Cees08-01-2017

Bijzondere locatie met een uitstekende prijs/.kwal

Bijzonder om eens in een echt kasteel te slapen. Via bon deze overnachting geboekt in combinatie met een moordspeldiner. Zowel het avondprogramma als de overnachting waren naar wens. Overnacht in een driepersoonskamer met eigen douche en toilet. De inrichting van de kamer was eenvoudig, maar alles was aanwezig en netjes schoon. Prima geslapen, alleen jammer dat de bedden los stonden en er nauwelijks een tweepersoonsbed van te maken was. Het ontbijt was in buffetvorm en netjes verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Kortom gewoon een aanrader !!!

manager, 27-01-2017

Beste Cees, hartelijk dank voor deze mooie recensie! Hier zijn we erg blij mee. Hopelijk tot snel. We kijken er naar uit om jullie weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet; het team van Stayokay Heemskerk

• 7rw02-08-2016

Genoten!

Mooie kasteel, prachtige tuin en fijn park ernaast om te spelen, voetballen of wat dan ook te doen met kinderen. Bij Stayokay mag je niet teveel verwachten; prima en simpel ontbijt, stapelbedden, geen luxe. Wel vriendelijk personeel, en speelgoed aanwezig! De omgeving is heerlijk, veel groen, op fietsafstand van strand en zee. Dus fietsen huren is een aanrader! Ook in de omgeving voldoende om te ondernemen. Wij vonden het heerlijk, vooral het slapen in een kasteel was voor onze kinderen bijzonder!

Hostel Stayokay Kasteel Heemskerk info

• AirconditioningNiet beschikbaar