Hotel NH Heemskerk Marquette

Hotel NH Heemskerk Marquette
7,3

19 tips over Hotel NH Heemskerk Marquette

Martin, 22-8-2014
Vraag om een kamer met balkon. Mooiste ligging is aan de achterkant met uitzicht op het bos. Aan de andere kant kijk je uit op de (rustige) parkeerplaats.
Chris van Vuuren, 2-8-2014
De accommodatie in deze omgeving zou veel kunnen bieden, maar dan zal er meer aandacht moeten zijn voor de gasten, die er voor hun plezier enkele dagen verblijven.
Mark, 22-5-2014
fietsen huren van het hotel om heerlijk door de duinen te fietsen.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Heemskerk Marquette voor je op een rij gezet:

Simone, 22-5-2014

een fiets huren bij het hotel en heerlijk in de duinen fietsen.

U kunt ook door de duinen naar verschillende stranden fietsen.

jmlk52, 22-5-2014
Huur een fiets bij het hotel (e-fietsen vooraf reserveren) het PWN (duin) waterwin gebied is om de hoek alsmede Heemskerk (centrum).
Jochem van Dijk, 6-5-2014
Ga eten in het nabijgelegen restaurant Chateau Marquette. Zeer romantische omgeving. Ook zeer betaalbaar ondanks dat je bij 'Chateau' denkt dat het wel duur zal zijn. Dit valt reuze mee! Kwaliteit van het eten was zeer hoog!

Peter, 17-2-2014
Veel leuke restaurants in het dorp waar je gezellig en lekker kunt eten. Wij hebben gegeten in Ruysdael wat prima was. In de kas zag er ook goed uit. Langs het strand kun je prima wandelen. Vanuit Castricum (tien minuten met de auto) kun je heerlijk door de duinen naar het strand wandelen met een wandeling van Groene Wissels.
Rob Berkemeier, 12-11-2013
Het hotel ligt vlakbij het strand van Castricum en is makkelijk te bereiken, o.a. via de A9.
Sabine, 18-6-2013
We hebben lekker bij In de Kas gegeten in het centrum. Drie gangen voor €28,00.
robslag, 9-6-2013
Deze locatie is met name door de bijzondere ligging van het Kasteel, uitermate geschikt voor huwelijken, seminars, teambuilding en bedrijfspresentaties.