Hotel NH Heemskerk Marquette

Hotel NH Heemskerk Marquette
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor NH Heemskerk Marquette voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel NH Heemskerk Marquette in het Nederlands

Misschien na een grondige renovatie en personeel

H. Van der Veen
26-5-2018

Bediening niet gastvrij en erg traag. In de bar ruimte was het een verschrikking, bladeren van buiten op de grond, tuinstoel kussens tegen het raam (slordig) geen bediening in bar ruimte dat de receptioniste moest bedienen, erg teleurstellend, een speaker box bij de entree bar met een stuk wit snoer slordig op de grond, geen uitnodigend aanzicht, geen gezellige entourage.

Het hotel op zo'n mooi landgoed wat zeer verouderd is en geen onderhoud doet is zeer teleurstellend.

De prijs voor zo'n kamer is dan ook aan de erg hoge kant.

Absoluut geen aanrader

Sandra
26-5-2018

Het leek ons een prachtig hotel, oprijlaan prachtig.. Maar het hotel aanzicht viel tegen, veel groen aanslag op de gevels en op het terras meubilair. Kamer veroudert, spinragen in de hotel kamer en badkamer.. Badkamer verouderd, schimmel in het douche gordijn, afvoerputje en kranen in de douche zeer verouderd.. Personeel stond er niet in het bar gedeelte, erg jammer.. Het gezellig wat drinken was er niet bij.. Moest via de receptie vragen of er iemand bij de bar was.. Personeel stond buiten te roken..

De prijs is veel te hoog voor dit hotel.. Geen aanrader.

Een grote teleurstelling

Anne
24-3-2018

Oubollig, alle sfeer is eruit.

Het entree zegt genoeg, kapotte vlaggen en hekjes, veel groen aanslag.

Kamers zijn netjes maar 'op'. Restaurant is gesloten en de bar is niet geEllig genoeg om een drankje te drinken.

Er is niet gevraagd of wij ontbijt willen, dit zit niet standaard niet bij de kamers.

Dit is een 4 sterren hotel maar wat mij betreft is dit het niet waard.

Fantastisch verblijf gehad. Een aanrader

Henk
10-2-2018

Veel mogelijkheden tot fietsen en strand nabij. Verder leuke steden in nabijheid om te bezoeken

Absoluut geen aanrader!

L
31-1-2018

Het ontbijt is oke, maar niet zo goed als sommigen beweren. De kamers zijn behalve outdated ook niet schoon. Er hingen spinnenwebben aan het plafond, er zaten gaten in het textiel. De afstandbediening en prullenbakken waren zichtbaar vies en dan heb ik het nog niet over deuren met allerlei vlekken en het feit dat de deur naar het balkon simpelweg niet afgesloten was. Het hotel an sich was ook gewoon niet schoon. De ontvangst ging erg snel, geen administratieve poespas. Dat is een absolute plus. Echter, er werd ons niet gevraagd hoe het ons bevallen was toen we vertrokken. Die interesse is er blijkbaar niet. De prijs/kwaliteit van dit hotel is echt ondermaats en men vraagt veel te veel voor een simpele kamer. Daarnaast is het belangrijk te vermelden dat de foto's van het chateaux onder geen beding de kwaliteit of luxe van het NH hotel weerspiegelen en dit dus ook niet de plek is waar je slaapt. Als je van een propere kamer en hotel houdt, boek dit hotel dan niet.

Goed hotel! Aanrader

Johan
23-10-2017

Goed hotel, Mooie kamer (suite). Ontbijt meer dan prima, alles aanwezig. Mooie omgeving en genoeg te beleven

Goed hotel

Jessica
11-10-2017

Prima hotel, kamer netjes en het ontbijt was echt super lekker en enorm uitgebreid!!

Muf oud en stoffig

Steph
10-9-2017

Oude kamers,vieze vloerbedekking,vies douche gordijn...Muf,oud en gehorig en dat voor 120,-

Kamer niet klaar bij aankomst,ongeïnteresseerd balie personeel. Nooit meer! Genoeg leuke Bed and Breakfast in de buurt.

Prettig hotel met een meer dan prima ontbijt.

C.Deremaux
1-9-2017

Ligging van het hotel is bijzonder gunstig. Lekker fietsen nabij de duinen, maar ook naar stadjes en dorpen of door het open landschap. Bijzonder prettig personeel en een ontbijt waar geen nee te koop was. Meer dan goed! Op wandelafstand ligt een kasteel ( Marguette ) welke bij het hotel hoort en waar wij in de avondzon heerlijk hebben gedineerd. Prachtige omgeving. Wij hebben geen minpunten kunnen vinden, maar voor meerdere hotels geldt wel: Maak de overdekte fietsenstalling ruimer en voorzie deze van voldoende stopcontacten voor de E-bike's.. Maar dit is géén kritiek, alleen een aandachtspunt. Dit hotel heeft overigens wel een oplaadpunt buiten.

Mooi, rustig hotel in het groen

Sjaak Aarden
25-8-2017

NH Hotel Marquette staat op het gelijknamige kasteellandgoed. Het is een mooi, goed ingericht hotel met een ontbijtzaal in de gerestaureerde boerenschuur. De kamers zijn ruim en schoon. Absoluut pluspunt is de rustieke ligging in het groen, zodat je er in alle rust verblijven kunt. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Het ontbijt is heel goed en uitgebreid. Het restaurant is gevestigd in het kasteel, zodat je in een prachtige entourage dineren kunt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Heemskerk Marquette in Heemskerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Heemskerk Marquette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Heemskerk Marquette scoort een 7.29 uit 10 op basis van 100 reviews.