Hotel Marquette

Weer vandaag2°-1°
Hotel Marquette
6,4

Laatste review

Het is geen modern hotel maar wel netjes en verzorgd! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is uitgebreid en ook heel netjes verzorgd. Het ligt gezellig landelijk, mooie natuurlijke omgeving, het strand is dichtbij en ook verschillende steden. Ik had zelf van te voren zowel goede als zeer slechte reviews gelezen. Dus ging huiverig maar optimistisch het weekend tegemoet, niets van de slechte reviews heb ik ervaren dus tja, betrouwbaarste review is je eigen ervaring! Voor herhaling vatbaar? Zeker weten :D

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

102 reviews over Hotel Marquette in het Nederlands

Gezellig, netjes, prima kwaliteit prijs verhouding

Bego Parijs Soriano,
10-11-2018

Oubollig hotel met ongezellige gangen met versleten vloerbedekking. De baliemedewerker leek op een verstrooide biologieleraar. Het inchecken ging snel maar ongeïnteresseerd. We kregen geen info over wifi, ontbijt of andere zaken. Hij bleek later ook de barman te zijn. Wel vriendelijk maar volledig onkundig. Het 1e biertje dat mijn man vd kaart bestelde was op. Zijn volgende keus moest gehaald/ bezorgd worden. Dit duurde erg lang. Ik bestelde een likeur 43. De "barman" gaf aan dat hij dan wel mijn hulp nodig had...hij wist niet in welk glas hij het moest schenken en ik moest zelf aangeven wat de hoeveelheid moest zijn!! Gewoon lachwekkend...

De kamer zelf was wel netjes schoon. Maar de matras was 1 grote kuil . De minibar was leeg en de koelkast werkte niet. De ramen konden niet op kiepstand en om ze gewoon te openen moesten zowel vitrage als overgordijnen geheel open. Een grote teleurstelling voor €120,- . Niet boeken dus!!

Misschien na een grondige renovatie en personeel

H. Van der Veen,
26-5-2018

Bediening niet gastvrij en erg traag. In de bar ruimte was het een verschrikking, bladeren van buiten op de grond, tuinstoel kussens tegen het raam (slordig) geen bediening in bar ruimte dat de receptioniste moest bedienen, erg teleurstellend, een speaker box bij de entree bar met een stuk wit snoer slordig op de grond, geen uitnodigend aanzicht, geen gezellige entourage.

Het hotel op zo'n mooi landgoed wat zeer verouderd is en geen onderhoud doet is zeer teleurstellend.

De prijs voor zo'n kamer is dan ook aan de erg hoge kant.

Absoluut geen aanrader

Sandra,
26-5-2018

Het leek ons een prachtig hotel, oprijlaan prachtig.. Maar het hotel aanzicht viel tegen, veel groen aanslag op de gevels en op het terras meubilair. Kamer veroudert, spinragen in de hotel kamer en badkamer.. Badkamer verouderd, schimmel in het douche gordijn, afvoerputje en kranen in de douche zeer verouderd.. Personeel stond er niet in het bar gedeelte, erg jammer.. Het gezellig wat drinken was er niet bij.. Moest via de receptie vragen of er iemand bij de bar was.. Personeel stond buiten te roken..

De prijs is veel te hoog voor dit hotel.. Geen aanrader.

Een grote teleurstelling

Anne,
24-3-2018

Oubollig, alle sfeer is eruit.

Het entree zegt genoeg, kapotte vlaggen en hekjes, veel groen aanslag.

Kamers zijn netjes maar 'op'. Restaurant is gesloten en de bar is niet geEllig genoeg om een drankje te drinken.

Er is niet gevraagd of wij ontbijt willen, dit zit niet standaard niet bij de kamers.

Dit is een 4 sterren hotel maar wat mij betreft is dit het niet waard.

Fantastisch verblijf gehad. Een aanrader

Henk,
10-2-2018

Veel mogelijkheden tot fietsen en strand nabij. Verder leuke steden in nabijheid om te bezoeken

Absoluut geen aanrader!

L,
31-1-2018

Het ontbijt is oke, maar niet zo goed als sommigen beweren. De kamers zijn behalve outdated ook niet schoon. Er hingen spinnenwebben aan het plafond, er zaten gaten in het textiel. De afstandbediening en prullenbakken waren zichtbaar vies en dan heb ik het nog niet over deuren met allerlei vlekken en het feit dat de deur naar het balkon simpelweg niet afgesloten was. Het hotel an sich was ook gewoon niet schoon. De ontvangst ging erg snel, geen administratieve poespas. Dat is een absolute plus. Echter, er werd ons niet gevraagd hoe het ons bevallen was toen we vertrokken. Die interesse is er blijkbaar niet. De prijs/kwaliteit van dit hotel is echt ondermaats en men vraagt veel te veel voor een simpele kamer. Daarnaast is het belangrijk te vermelden dat de foto's van het chateaux onder geen beding de kwaliteit of luxe van het NH hotel weerspiegelen en dit dus ook niet de plek is waar je slaapt. Als je van een propere kamer en hotel houdt, boek dit hotel dan niet.

Goed hotel! Aanrader

Johan,
23-10-2017

Goed hotel, Mooie kamer (suite). Ontbijt meer dan prima, alles aanwezig. Mooie omgeving en genoeg te beleven

Goed hotel

Jessica,
11-10-2017

Prima hotel, kamer netjes en het ontbijt was echt super lekker en enorm uitgebreid!!

Muf oud en stoffig

Steph,
10-9-2017

Oude kamers,vieze vloerbedekking,vies douche gordijn...Muf,oud en gehorig en dat voor 120,-

Kamer niet klaar bij aankomst,ongeïnteresseerd balie personeel. Nooit meer! Genoeg leuke Bed and Breakfast in de buurt.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marquette in Heemskerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marquette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.