Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude ***

6,7

Weer vandaag1°-4°

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Spaarnwoude voor je op een rij gezet:

15 tips over Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude

carina, 21-8-2015

Veel natuur in Spaarnwoude

Ook het strand is dichtbij !

M Ruijten, 23-9-2014
Fietsen naar Haarlem, Spaarndam en Spaarnwoude.
C.Smit, 20-9-2014
Spaarnwoude en omgeving verkennen: Amsterdam, Haarlem, Noordzeekust en duingebied, Alkmaar, sluizen IJmuiden? Makkelijk en gratis parkeren bij station Halfweg om door te reizen naar Amsterdam en Haarlem. Afstand park-station ca. 1,2 km.

Luiken, 19-7-2013
Wij zijn zelf geen golfspelers maar het park ligt direct naast de grootste golfbaan van Europa.
Luiken, 19-7-2013
Het bungalowpark is zeer mooi aangelegd met veel groen en privacy. Het wordt ook goed onderhouden door zowel het park als de eigenaren zelf. Er is voor iedereen veel te doen in de omgeving; De grootste golfbaan van Europa! Snowboarden en skiën in de zomer! Wandelen in de bosrijke omgeving. Uitjes naar grote steden. En niet te vergeten, het mooie strand en de havens van IJmuiden. Zeker een aanrader voor een weekje weg.
M. de Vast, 10-7-2013
Het restaurant was mooi schoon, ruim en personeel aardig maar......super duur.

hannen, 9-7-2013
De binnenstad van Haarlem en Amsterdam zijn zeker de moeite waard.
Renate Hendriksen, 29-6-2013
Dagje amsterdam met de trein, in 15 minuten ben je op CS.
mbekker, 15-4-2013
Informeer of er geen verkoopweekenden zijn als je komt!
Willem P.J. de Lozanne, 2-4-2013
Uitstekende bereikbaarheid en goed achterland; Haarlem, Amsterdam en zeer kindvriendelijk!

Onze bezoekers bekeken ook: