Vakantiepark
6,4

• Onderkomen6,9
  • Activiteiten5,8

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Spaarnwoude voor je op een rij gezet:

106 reviews over Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude in het Nederlands

Een voldoende, maar voor ons nooit meer.

Tamara,
13-1-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Chalet Unique (A 4).

Bij aankomst waren de afwasmachine en het kastje in de douche kapot, zijn wel gelijk na melding gemaakt (op kerstavond nog). De andere klachten hebben we niet eens gemeld: geen haakjes om je jas op te hangen of je handdoek op te hangen. De verwarming maakte een dusdanige herrie dat hij het geluid van de overvliegende vliegtuigen oversteeg. De douchekop viel naar beneden. De buitentafel was ook kapot. Weinig privacy (van uit alle ramen zicht op onze buren). Zwembad was echt heel klein en koud! Geen winkel op het terrein. Weinig speelmogelijkheden op het park.

Was er ook iets goed? Ja, de wifi was perfect en het was gratis (we blijven toch Nederlanders). De verwarming deed het uitstekend. En het chalet was wel schoon.

Betere omschrijving van inventaris was gewenst geweest.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Aanrader!

Lindy Poorthuis,
14-9-2018
  • Activiteiten8

Wat een onzin reviews schrijven mensen toch! Wij verbleven 5 dagen in een chalet op dit park en hebben het ontzettend naar onze zin gehad! Mooi park, goed restaurant waar je heerlijk kunt eten! Ook de chalet was top en erg schoon! Ze kwamen Zelfs nog op dag van aankomst vragen of alles in orde was ! Park ligt mooi centraal met leuke steden en het strand in de buurt! Aanrader dus :)

Gereisd met vrienden in september 2018

Nooit meer.

Marian,
15-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4

Dat het geen droompark is, geen airco de temperatuur kan tijdens de hitte oplopen in het huisje tot wel 37 graden. Geen ligstoelen bij het huisje dus even lekker relaxen is er niet bij. Geen buiten zwembad om even af te koelen is er niet. Wel een binnenbad en een klein speeltuintje. Voor de kinderen is er niet veel te beleven. Het huisje vonden wij niet erg schoon, heb van te voren eerst voor mijn maatstaven het schoon gemaakt. Dat droompark vonden wij ver te zoeken en zeker voor de prijs.

Gereisd met partner in juli 2018

Carina,
3-3-2018
  • Activiteiten8

Een hele koude week gehad hier op Droompark Spaarnwoude. De medewerkers hebben heel hard moeten werken om het voor iedereen warm te houden. Hele goede en vriendelijke technische dienst. Heerlijk gegeten in het restaurant. De gamba's zijn een aanrader! De kinderen hebben, ondanks het weer, lekker gespeeld in het speeltuintje en natuurlijk heerlijk warm in het zwembad! Alles goed schoon en netjes. Het chalet is heel gezellig ingericht met prachtig uitzicht over de tuin en het water. De tuin overigens zeer kindvriendelijk met een goed hek eromheen. Al met al een heerlijk weekje gehad!! Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Nooit meer dromen in dit droomloze park

Hip,
27-2-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Slechter dan slecht!

Op de ouderslaapkamer een dik en een dun matras. Na opmerking is er op het dunne matras nog een dun matrasje gelegd ipv een boxspringmatras. Waardeloos!

Bij aankomst al meerdere lampen defect. Gemeld maar geen actie!

Straatverlichting defect. Gemeld maar geen actie!

Slagboom defect. Iedereen kan zo het park op en afrijden.

Dan loopt / rijdt er nog een nachtwaker rond die nodig een bijscholingscursus klantvriendelijkheid moet hebben. Belachelijk hoe ik als betalende gast werd aangesproken.

Waardeloos verwarmingssysteem, waardoor het altijd koud was als we thuiskwamen s’avonds.

Voor ons nooit weer Droomparken dat weten we zeker. Daar dromen we zelfs niet meer van!

O, ja, waarschijnlijk krijg ik naar aanleiding van deze recentie een reactie en een uitnodiging om contact op te nemen om mijn ervaring / recentie te bespreken.... nou ik kan op voorhand al aangeven daar geen behoefte aan heb!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Matig

Hans,
18-1-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

De wifi is verwchrikkelijk slecht en als je een betere wifi wilt (die net zo slecht is) kost dit veel te veel geld

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Onderkomen4

Erg slechte service, huisje stinkt extreem naar rook bij binnenkomst, bijna alle verlichting misten een lamp of lamp was stuk. Bij afspraak maken vh vervangen kwam er niemand opdagen op afgesproken tijd. Vliegtuigen maken extreem veel lawaai en men wil veel geld verdienen aan je huisdier. Wij hebben een hond en hiervoor moeten we bij huur van 5 maanden voor langere termijn bijna €240 betalen voor zijn verblijf. Droompark buitenhuizen heeft hier hele andere tarieven terwijl je met dezelfde organisatie afspraken hebt gemaakt. Sneu dat alles hier draait om geld verdienen. De mooi omschreven tweede in en uitgang is bijna onbegaanbaar want hier stort men vh park alle bladeren en troep vh park. Ik zal maar niet beginnen over alle medelanders hier op het park . Het zal veel mensen weerhouden hier nog te boeken . We zitten hier voorlopig nog maar zeker nooit meer na deze periode.

Gereisd met partner in november 2017

Goedendag Michel,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review.

Ik vind het erg spijtig om te moeten lezen dat u niet tevreden met uw accommodatie en een aantal zaken op het park.

Uit uw review begrijp ik echter dat u momenteel nog bij ons op het park verblijft. Graag zou ik u dan ook willen uitnodigen bij ons in de lobby om deze zaken te bespreken.

Mocht u liever uw punten per mail benoemen, kan dit uiteraard ook. Wij zouden deze graag ontvangen via spaarnwoude@droomparken.nl.

Wij horen graag zo spoedig mogelijk van u zodat wij de punten nog op kunnen pakken en u nog een fijn verder verblijf tegemoet kunt gaan.

Droompark Spaarnwoude

perfekte locatie en hulpvaardig personeel

Steppe,
30-10-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

vriendelijk personeel en mooie locatie. een negatief punt is dat je alleen maar kunt boeken via een boekingssite en niet rechtstreeks bij het betreffende park.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Goedemiddag familie Steppe,

Wat fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons het park!

Echter geeft u in uw review ook aan het jammer te vinden dat u niet rechtstreeks bij het park kunt boeken. Ik ga er vanuit dat het hier berust op een misverstand. U kunt namelijk wel degelijk direct bij ons boeken. Di kan via onze eigen website of zelfs aan de balie in de lobby.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op één van onze Droomparken.

Geweldig!

A.L,
22-10-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Mooi centraal gelegen plek voor erg veel uitstapjes, huisjes perfect, mooi en zeer schoon.Maar het fijnste was nog dat het personeel ons erg goed heeft opgevangen toen mijn man echt niet lekker was en 112 nodig had!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Goedemiddag,

Wat fijn te horen dat jullie hebben genoten!

Hopelijk gaat alles met uw man ook weer goed.

Wie weet tot ziens op één van onze Droomparken.

Heerlijk weekend gehad.

Fam Bannink,
11-10-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

We zijn hier een weekend geweest. Hadden l avenir nr 67 gehuurd. Heel mooi chalet met 2 ruime slaapkamers. Het enige wat ontbrak was een koffiezetapparaat. Was alleen een senseo. Super mooie omgeving om te fietsen. Gaan wel vliegtuigen laag over maar was voor ons niet hinderlijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Goedemiddag Janny,

Bedankt voor de review.

Leuk om te lezen dat woning nummer 67 jullie zo goed is bevallen!

Spaarnwoude biedt inderdaad vele uitgangswegen om mooie wandelingen en fietstochten te maken.

Wellicht dat wij jullie nog eens mogen verwelkomen om de omgeving nog verder te kunnen verkennen.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude in Halfweg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Spaarnwoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.