Hotel De Zoete Inval

7,5

15 reviews over Hotel De Zoete Inval in het Nederlands

A van Groenigen
10-12-2017

heerlijk weekend gehad met mijn vrouw. prachtige nieuwe kamers. heerlijk gegeten in het restaurant. vlakbij bij oude centrum van haarlem alwaar wij ook van het uigaansleven hebben genoten. kortom een aanrader. ook personeel een en al vriendelijkheid

Geen 4-sterren

Mitch
18-10-2017

Ontvangst was niet zoals we het gewend zijn van een 4-sterren hotel. Dit geldt ook voor het ontbijt en de uitstraling van het hotel m.u.v. de kamer. De kamer was net gerenoveerd maar niet netjes afgewerkt. In principe een prima hotel, maar geen 4-sterren waard.

Oude reviews (archief)

gastvrij

alberts
13-6-2015

Preis kwaliteit onder de min (verouderd)

Service is echt super

Ontbijt weinig keus

Prima hotel

XX
1-6-2014

Lekker eten, goede bedden.

20 min. Lopen naar station, je kunt ook gebruik maken van shuttlebus.

Leuk hotel om van hieruit uitstapjes te maken

Moezeltje
29-11-2013

Een prima hotel. In de buurt van het hotel is niets te beleven. Toch is de ligging ideaal om uitstapjes te maken naar bijv. Amsterdam, Haarlem of de kust.

Goed hotel

Michel
18-8-2013

Schone, nette comfortabele kamer.

Mooie grote televisie

Stille kamers.

Ligging is redelijk afgelegen.

Ruime (gratis) parkeermogelijkheden

Wifi werkte goed.

Prima hotel

ruud
22-2-2013

Opvallend in dit hotel is het vriendelijke en betrokken personeel. Zijn oprecht geinteresseerd in je. Met grouponaanbieding 2 nachten in dit hotel gelogeerd. Is prima bevallen. Kamers wat gedateerd maar alles aanwezig. Er zijn ook gerenoveerde kamers. Diner, lunch en ontbijt zijn prima tegen een redelijke prijs. In directe omgeving niet interessant maar wel centrale ligging t.o. Amsterdam (station in de buurt, Haarlem, strand en Schiphol. Voor ons voor herhaling vatbaar in de zomer.

aanrader

Phil & Peter
28-8-2010

Aardige medewerkers bij receptie, goede dienstverlening. Je moet wel in bezit zijn van een auto want het hotel ligt afgelegen.

Superhotel

M. Jones
21-12-2009

Prima hotel waar goed voor je wordt gezorgd. Prima faciliteiten voor de kinderen, hotel lag lekker rustig geen last van harde geluiden van buitenaf! Prima hotel, echt een aanrader!

Een echte aanrader

Bianca
12-8-2009

goed hotel, perfect gelegen, mooie schone kamers, goed verzorgd ontbijt,heerlijk gedineerd en vriendelijk personeel. Bovendien is parkeren gratis. Station ligt op 15 a 20 minuten loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor De Zoete Inval voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zoete Inval in Haarlemmerliede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zoete Inval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zoete Inval scoort een 7.53 uit 10 op basis van 15 reviews.