Hostel Stayokay Haarlem

NederlandNoord-HollandHaarlem

We hebben een aantal aanbieders voor Hostel Stayokay Haarlem voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 13 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 13 reviews

Hostel info

• Rolstoel toegankelijk
Meer hostel infoTonen op kaart

14 Reviews over Stayokay Haarlem

• 8Gertjan Hondebrink05-05-2018

Prima

De receptie kon wel wat klant vriendelijker, verder prima Hostel.

• 1eekhoorntje05-07-2016

allerslechtst, geen rekening gehouden met dieet

Er was totaal geen rekening gehouden met de voedselintoleranties voor tarwe en lactose van mijn dochter. Ze hadden gewoon geen eten of drinken voor haar terwijl de leerkrachten dit wel doorgegeven hadden. Hier zou toch rekening mee gehouden worden, volgens de site? Ze moest het met rijstwafels doen. Totale onkunde personeel en ook onwillig om voor eten en drinken voor mijn dochter te zorgen. Als je geen lactose mag, mag je geen gewone melk of melkprodukten maar wel sojamelk of lactosevrije melk. Tarwevrij betekent dat je geen tarwe mag maar bijv. wel speltbrood, dit is wat anders dan glutenvrij. Misschien is een cursus klantvriendelijkheid een idee. bij voedselintoleranties is het belangrijk dat je de ingrediënten van produkten leest.

Mijn mening: sluiten die tent. Elke cent die je hier uitgeeft is er een teveel. Het is niet geschikt voor een schoolkamp.

Falco Bloemendal, Manager, 21-12-2016

Beste Ouder,
    Hartelijk dank voor uw review die u namens uw kind heeft geschreven. Stayokay Haarlem is gesitueerd aan de rand van een groot park met veel water. In het park zit een kinderboerderij en een mini diertuin. Naast de verschillende landbouwdieren en exotische dieren vindt men er ook "wilde" dieren zoals zwanen, ganzen, kraaien en er zal vast een keer een rat langs het water lopen. Wij hebben een duurzaam beleid dat zich onder andere uit in een een vlindertuin en eigen bijen. In het geval van ongewenste dieren werken wij intensief samen met OBN ongedierte bestrijding. Mocht uw dochter toch onverhoopt met ongewenste dieren geconfronteerd zijn geweest, dan bieden wij hier onze excuses voor aan.

Op het gebied van allergieën lopen wij voor op menig restaurant. Standaard in ons assortiment: Mam's & Pastidor brood (tarwe, gluten, melk, lactose, kippenei, soja, noten en pinda vrij) Damhert fruitmuesli (tarwe, gluten en lactose vrij) Damhert beschuit (tarwe en gluten vrij) Damhert Spaghetti ( Melk, tarwe en gluten vrij) En verder diverse Soja, Tofu en Alpro producten zoals soja melk.

Wij serveren deze producten niet standaard op ons buffet. Zodra dit echter ter plaatse aan de medewerker word aangegeven zal dit direct passend worden geserveerd. Blijkbaar is er in de communicatie tussen School, uw kind en onze medewerkers iets niet goed gegaan. Ook hier bieden wij onze welgemeende excuses voor aan.

Op het gebied van schoonmaak werken wij met duurzame schoonmaakmiddelen. Hier hebben wij ook duurzaamheidprijzen mee gewonnen. Uw opmerkingen over de reinheid kan ik niet goed plaatsen ten opzichte van andere reviews. Het is wel een feit dat wij verouderd zijn. Per januari aanstaande worden onze kamers gerenoveerd.

Het betreurt ons dat u zonder zelf bij ons te zijn geweest een dergelijk beeld van ons heeft gevormd. En wij willen uw dochter onze welgemeende excuses aanbieden voor een verblijf waar zij niet volledig van heeft kunnen genieten.

• 7LTT21-10-2013

een goed hostel

Een prima hostel voor een kort verblijf. Dicht bij de snelweg en goed bereikbaar met de bus vanuit Haarlem. Met de bus is het 15 minuten naar het centrum.

• 7pleun199316-10-2012

goed genoeg!

Geen luxe, maar prima wanneer je wilt overnachten en eigenlijk niet meer nodig hebt dan een bed en eten. Het personeel was behulpzaam, verder hebben wij een gratis BBQ meegepikt ivm burendag dus dat was helemaal mooi. 30 euro pp is een goede prijs/kwaliteit

• 8leny22-08-2012

voor de veertiende keer stay oke

schone bedden we waren met 6 dames 60+ hebben het erg leuk gehad

jammer dat er op een kamer van 6 maar een kleine douche was, die niet perfect werkte

• 0Carlisa25-05-2012

bah!

Hier geweest met school 2 dagen, maar het was een tegenvaller! Het eten was echt niet lekker! Het lag niet heel dichtbij het centrum, de service hebben we niet veel van meegekregen.. Nee, dit was een tegenvaller!

• 9Jan Weimer09-04-2012

Overal in de buurt!

Stayokay Haarlem is mij uitmate goed bevallen als uitvalsbasis. Het Hostel voldeed ruim aan mijn verwachtingen (het is een hostel en geen hotel) en met name het ontbijt is goed te noemen.

Er loopt een drukke weg langs het hostel wel een nadeel waardoor het echter wel weer goed te bereiken is. Ik had geen last van geluid of iets dergelijks.

Aan de ander kant van het hostel vind je een leuk terras aan het water waar in de avond enkle vuurkorven staan te branden. De kamers zijn iets verouderd maar ze zijn schoon, ook het sanitair op de kamer is schoon goed. Het sanitair word dagelijks schoongemaakt.

Aan de achterzijde van het hostel vind je een groot park waar parkieten rondvliegen (de zelfde als die in Amsterdam?)

Al met al heb ik er een leuke tijd gehad en met name als uitvalsbasis is dit hostel een aanrader.

• 4N29-08-2011

Tegenvaller!

Wij vonden dit hostel erg tegenvallen! Wij hadden een 2-persoonkamer en betaalden daar maar liefst 83 euro voor! Daarvoor krijg je een kleine kamer met een stapelbed dat je ook nog zelf moet opmaken en 's ochtends weer moet afhalen op plastic matrassen. Een gevangeniscel is luxer dan deze kamer. Verder ligt het hostel buiten het centrum en aan een drukke weg. 's Ochtends schreeuwende/ rennende kinderen door de hal, geen aanrader dus! Het enige dat niet tegenviel was het ontbijt. De prijs-/ kwaliteitsverhouding is wat ons betreft echte niet in orde hier!

• 7chrisrich17-08-2011

Een echt stadshostel - leuke bar

Het is een echt stadshostel. Het is echt niet geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen. Het voelt groot en onpersoonlijk hoewel het personeel aardig en behulpzaam is. Prima hostel-kamer met stapelbedden, netjes en een goed (standaard) ontbijtbuffet.

Omdat het niet zo druk was, was er geen dinerbuffet in het hostel. We konden wel eten bestellen bij een Mexicaans bezorgrestaurant en mochten dit opeten in de bar of het restaurant.

Pluspunt: de leuke Irish pub-achtige bar met mooi terras buiten.

Minpunt: het ligt ver buiten het echte centrum. Je kunt het beste de (stads)bus pakken naar het station/centrum. Haarlem zelf erg leuk shoppen, terrassen en wandelen.

• 7Arija08-04-2011

Prima, leuk hostel

Zeer goed personeel, goede service, vriendelijk, gastvrij. Leuke eetzaal en bar, Kamers schoon en best. Een goed StayOkay Hostel.

Hostel Stayokay Haarlem info

Building information