Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast L'Anders in het Nederlands

Geweldige B&b

vakantieganger
19-12-2014

Leuke bed & breakfast. Ideale ligging in 't centrum van Haarlem. Je wordt gastvrij ontvangen. Koffie en thee mag je zelf pakken. En in een koelkasten op de gang mag je gratis frisdrank pakken. Er zijn tijdschriften, boeken en dvd,s op de kamer. De tv op de kamer heeft nl ook een dvd speler. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in december 2014

Schattig, gezellig, top!

Ikke
26-8-2013

Na enkele weekendjes in Haarlem, is dit de topper van allemaal. Het heeft een uitstekende locatie en hele behulpzame bediening. Het eten is ook echt een aanrader, twee avonden heerlijk gesmuld!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Super, voor een paar dagen Haarlem

Ineke
26-5-2013

Met vriendinnen 3 dagen in Haarlem geweest! Helemaal super deze locatie! Je bent overal dichtbij en alles was keurig verzorgd! Erg vriendelijke bediening, geen moeite was teveel. Heerlijk ontbijtje 's ochtends en we hebben 's avonds ook diner gebruikt hier! Goeie prijs (25 euro) voor 3 gangen! Kamers zijn netjes, schoon en ruim. Aanrader voor een stedentrip Haarlem!

Enige minpuntje is dat toen wij er waren, er elke dag iets te doen was op het plein, supergezellig, maar het kan een beetje gehorig zijn. Onze oplossing was om niet te vroeg te gaan slapen.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Geweldige B&B op de Markt in Haarlem

Lotte
2-8-2012

Super gelegen B&B boven het bijbehorende restaurant. Zeer goede service. De dagen voor ons bezoek waren er nieuwe vloeren gelegd, waardoor we nog even moesten wachten op onze kamer. Dit werd goed gemaakt met een heerlijk stukje appeltaart en een muffin. De kamer was zeer schoon en net met uitzicht op de grote markt.

In de ochtend een prima ontbijt aan tafel geserveerd in het restaurant beneden.

Gereisd met partner in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor L'Anders voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast L'Anders in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast L'Anders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.